TIOP 1.1.1/09/1-2010-0003 Az Internet lehetőségei a tanulási módszerek alakításában I.Szókincsbővítés játékosan (múlt) II.Rögzítés élményszerűen (jelen)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Online könyvajánlás Hogyan tájékozódhatunk a gyermekkönyvek világában?
Advertisements

TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Készítette: Fodorné Varkoly Mária. Amit ma feltölt valaki, az több év múlva is elérhető lesz a világhálón! Ezért érdemes vigyázni milyen tartalmakat teszünk.
TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
Drótváztervek (mockup, wireframe) készítése
Többszálúság a böngészőben, avagy merjünk-e Javascriptben programot írni? Farkas Máté Budapest.js meetup
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
A GYÓGYSZERHAMISÍTÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓS VETÜLETEI
2014. június 28. Hálózati tanulás Hálózatok Internet Web 2.0.
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
1 Internet. 2 WWW  World Wide Web  Hivatkozásokkal összekötött hipermédia dokumentumok rendszere  Dokumentumok -> Weboldalak  A weboldalak hipertext.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
 Hármas tagolás  Menü  Felül (fontos részletek)  Oldalt (Fő tartalom)  Alul (technikai jelleg)  Hasábok  Bal (tartalom.
FELVÉTELI tájékoztató
Nyílt napok látogatottsága
Interaktív táblák használata Interaktív tananyagok Web 2
„XXI. S ZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Bánkuti Zsuzsa (OFI) és Lukács Judit (OFI)
VAM Design Center Magyarország első design központja.
Böngészők Internet Explorer Mozilla Firefox
Informatika tanítása ea.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Összefoglaló a felsőoktatási.
Böngésző programok (Böngészés).
Napjaink háttértárolói Király Erik Péter Felkészítő tanár:Sári Éva Türr István Gazdasági Szakközépiskola 6500 Baja, Bácska tér 1.
Civil Biztonság- és Védelemtudományi Tanszék A BIZTONSÁG ÉS VÉDELEM KULTÚRÁJA Dr. Szilágyi Tivadar egyetemi tanár GTK3185BAN.
Az aranymetszés természet, művészet, matematika
XHTML 1. óra. Miért térjünk át HTML-ről XHTML- re? HTML-szabványban tartalom és forma összemosódott HTML 4.0 szabványban stíluslapok használatát javasolták.
Weblapkészítési tudnivalók Pék Ágnes © Hogyan lehet weboldalt létrehozni? Lehet kész sablonokat használni Lehet önállóan előállítani.
Weblapkészítési tudnivalók Pék Ágnes © Hogyan lehet weboldalt létrehozni? Lehet kész sablonokat használni Lehet önállóan előállítani.
Kégli Ferenc Helyismereti fejlesztések a TÁMOP keretében.
SIKERES KAMPÁNYSTRATÉGIÁK KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK SZÁMÁRA REKLÁMOK ÉS PSZICHOLÓGIA Kincsesné Vajda Beáta Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Elektronikus Eszközök Tanszéke Mikroelektronika Laboratórium Tájékoztató
Tananyag keresése az interneten
Hol keressünk tudományos munkákat kutatásunkhoz?.
Tanulást könnyítő segédprogramok
A tanulás reneszánsza Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
NORBERT SCHNEIDER Művészet és társadalom prezentációs anyag Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
Internet, Böngészők, Elektronikus levelezés
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Elektronikus Eszközök Tanszéke Mikroelektronika Laboratórium Tájékoztató
Egy csokorra való állat;) Olaszországban sokféle állattal találkoztunk, néhányat meg is örökítettünk, elsősorban ezeket is vejem;) Egy kis csokorra való.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
A természet, mely körülvesz és kiszolgál bennünket, melyben élünk, és amit védeni, az utókornak megőrizni kötelességünk. A programsorozatra szeretettel.
Ez az én művem: Papercraft
Informatika tanítása ea.
Abonyi-Tóth Andor 1.  Az eszköz egy modellje, amit oktatási, demonstrációs, használhatósági elemzési, promóciós és egyéb célokra is felhasználható. 2.
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
Galileo Galilei Párbeszédek. ’’60-as évek elején olaszról román nyelvre AAccademia dei Lincei tagjának ppisai egyetem matematikusának eelső filozófusának.
A prezentációban – ahol rendelkezésre álltak - kis betűvel vagy külön utalással a évi, a évi, a évi és a évi május-júniusi vizsgaidőszak.
Káldos János Országos Széchényi Könyvtár Magyar Elektronikus Könyvtár.
TÁMOP B.2-13/ Szakmai szolgáltató és kutatást támogató regionális hálózatok a pedagógusképzésért az Észak-Alföldi régióban SZÖVEGKOMPETENCIA-FEJLESZTÉS.
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
OH. Az egyes vizsgázói rétegek átlageredményeinek összehasonlítása %-ban, középszinten VizsgatárgyÖsszesGimnázium Kecskeméti Református Gimnázium.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
Érettségi eredmények május
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
BME - Logisztika By Daróczi Dávid.
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Érettségi eredmények 2017.
magyar nyelv és irodalom
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
Internet és kommunikáció
Tibeti homok mandalák.
Aktuális érettségi időszak: május 06 – június 28.
Velünk élő középkor Forrás:
Előadás másolata:

TIOP 1.1.1/09/ Az Internet lehetőségei a tanulási módszerek alakításában I.Szókincsbővítés játékosan (múlt) II.Rögzítés élményszerűen (jelen) III.Tanulás linkgyűjteménnyel (jövő)

Szókincsbővítés játékosan (a hagyományos kivetítéssel) TIOP 1.1.1/09/

1.ALMÁRIUM A) almáskert B) almatárolásra használt helyiség C) polcos, üveges kisszekrény D) az almavirág kártevőjének irtására használt vegyi anyag 2.KÖSZMÉTE A) kaszakő tartására szolgáló tok B) a végtagokat gyötrő időskori betegség C) egresként is ismert haszonnövény D) köhögést prüszkölést okozó pollenféleség

3.GALAGONYA A)burgonyás tésztaféleség B)díszes tollú sarki madár C) bolondos, de szelíd leány D) a szívbetegek számára hasznos gyógynövény MELLÉKHAJÓ A) mentőcsónak B) a templom főhajójától oszlopokkal elválasztott hajó C) a mellékoltár elhelyezésére szolgáló beugró D) kisebb hajóhadat fedezés céljából kísérő hajó

5.CSÖRTE A)madár B)vívásban a mérkőzés egy menete C)olyan emlős, melynek olyan az álkapcsa mint a csőr D)kis méretű csörgettyű 6.IGRIC A)kistestű madár B)középkori énekmondó C)udvari bolond D)kölyök, fickó

1.ALMÁRIUMC 2.KÖSZMÉTEC 3.GALAGONYA D 4.MELLÉKHAJÓB 5.CSÖRTEB 6. IGRICB

TÁMOP – / Ismeretrögzítés élményszerűen (Az internetes keresés lehetőségeivel)

1.ALMÁRIUM A) almáskert B) almatárolásra használt helyiség C) polcos, üveges kisszekrény D) az almavirág kártevőjének irtására használt vegyi anyag

TÁMOP – / KÖSZMÉTE A) kaszakő tartására szolgáló tok B) a végtagokat gyötrő időskori betegség C) egresként is ismert haszonnövény D) köhögést prüszkölést okozó pollenféleség

3.GALAGONYA A)burgonyás tésztaféleség B)díszes tollú sarki madár C) bolondos, de szelíd leány D) a szívbetegek számára hasznos gyógynövény

TÁMOP – / MELLÉKHAJÓ A) mentőcsónak B) a templom főhajójától oszlopokkal elválasztott hajó C) a mellékoltár elhelyezésére szolgáló beugró D) kisebb hajóhadat fedezés céljából kísérő hajó

5.CSÖRTE A)madár B)vívásban a mérkőzés egy menete C)olyan emlős, melynek olyan az álkapcsa mint a csőr D)kis méretű csörgettyű

TIOP 1.1.1/09/ IGRIC A) kistestű madár B) középkori énekmondó C) udvari bolond D) kölyök, fickó

Tanulás linkgyűjteménnyel (a link, mint tanulási segédeszköz) TIOP 1.1.1/09/

Linkgyűjtemény Videók Zenék Panorámák Dokumentumok Tantárgyak Korszakok ÁBC rendező Humán Reáliák Műszaki Ókor Középkor Újkor Legújabb kor és jelenkor Magyar Történelem Művészet Etika, filozófia, EU-s tárgyak Idegen nyelvek Matek Fizika Kémia Földrajz Informatika Technika

K öszönöm a figyelmet! TIOP 1.1.1/09/ Kipi