Nagyboldogasszony Ünnepe Vértesbogláron - Egy civil szervezet falusi rendezvényének szponzorálása -

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A válság hatása a turisztikai piacokra, előrejelzések és intézkedések
Advertisements

Milyen folyamatok zajlanak a Direkt Marketingben? Hivatal Péter Direkt Marketing Szövetség elnöke.
A szponzorálás.
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
INFOKOALÍCIÓ TÁMOP pályázat január 01. – június 30.
Egészségfejlesztésének lehetséges irányvonalai
Idegenforgalmi fejlesztési lehetőségek Pozsony környékén
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat Észak-magyarországi Regionális Ifjúsági Szolgáltató Iroda ● 3527 Miskolc, Selyemrét.
Filep Éva, a "Kárpátalja Völgyeiben és Hegyein" 
1. Konzorciumi Partnerek •Magyar Szakszervezetek Országos Szövetsége (MSZOSZ) •Magyar Iparszövetség (OKISZ) •Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ)
Készítette: Babinszki Helga TEJ3W9
1. Helyi kihívások, amelyek elindították a folyamatot… - Nyugat –Balatoni kistérség mostohahelyzete a Balaton régióban - vízminőségi problémák miatt kevesebb.
A napenergia-piac jellemzői Magyarországon
DÉL-MÁTRA Helyi Közösség Stratégiai Vázlat Debrei Attila.
Ajkai Kistérség turisztikai helyzete
TDM Szakmai Nap november 21.
NHKE Egészségfejlesztési Terv NHKE Egészségfejlesztési Terv 6. rész NHKE Fejlődési Modellje Készítette: Keilbach Józsefné (település egészségfejlesztő.
„A MEGYEI KÖZMŰVELŐDÉSI FELADATELLÁTÁS A JÖVŐBEN!” PÉCS Április 1.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
A BA/BSc végzettség hasznosíthatóságának vizsgálata a Debreceni Egyetemen és Nyíregyházi Főiskolán végzett fiatalok körében Seres Edina
Statisztika Érettségi feladatok
Közönségkapcsolat (public relations)
Az új típusú szövetkezetek hatásai az agrárfejlődésre Vajdaságban Ricz András MRTT Vándorgyűlés Gödöllő
A fesztiválok szerepe a Balaton-parti kisvárosok kulturális gazdaságának fejlesztésében Enyedi-Tiner Klára „Generációk diskurzusa a regionális tudományról”
Olaszliszka/rasszizmus/ciganybunozes.hu Az internet manipulatív hatásának jelentőségéről XXX. Jubileumi OTDK Konferencia Szeder Dóra Valéria III. Évfolyam.
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Budapest turisztikai marketingje Készítette: Géra Gabriella.
Önkormányzatok turisztikai feladatai
A Fertő mente turizmusa Kundi Viktória PhD hallgató április 27.
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar A vidék fejlesztésének titka, a sikeres vidéki térségek és települések Nyugat-Magyarországon.
2009. év rendezvényeinek összefoglalója február 8-16.
A gazdaság kifehérítését célzó kormányzati intézkedések és a rejtett gazdaság: az EVA és az AM könyv hatásai c. prezentációhoz (szerzők: Semjén A., Tóth.
„Forró témák” a környezetvédelmi médiában, avagy merre tart ma a szakmai közérdeklődés? - Szelektív hulladékgyűjtési kommunikációs szakmai nap – 2010.február.
Balástya mezőgazdasági helyzete, általános jellemzői.
Minőségbiztosítás a falusi turizmusban
Az informatikai tanácsadás jövője – mit tehetünk érte? Hetyei József Certified Management Consultant (CMC) NJSZT szakértő főiskolai vezető oktató, szakvezető.
Munkaerő mobilitás Magyarországon
Republikon november 24. P alócz Éva A magyar gazdaságpolitika mozgástere a válság után Republikon november 24. P alócz Éva KOPINT-TÁRKI Zrt.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése VÁTI.
Mezőföldi Híd Térségfejlesztő Egyesület. Új Magyarország Vidékfejlesztési Program III. tengely intézkedései 1. Mikrovállalkozások létrehozásának.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
A NAPSUGÁR ÉS HOLDVILÁG KÖZHASZNÚ EGYESÜLET (NHKE) EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI TERVE ben Készült: Közgyűlés prezentáció Közgyűlés prezentáció.
Az idegenforgalom lehetőségei a határmenti régióban Dobis Ildikó, Győr,
Közösségi Önsegítő Rendszer (KÖR) mint jó megoldás teleházak számára.
Mennyire elégedett azzal, ahogy az országban mennek a dolgok?
Verarbeiten Pausits Kft.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése Majorné.
1. Vevő Érték Milyen ÉRTÉKEKET akarunk? 2. Források Milyen FORRÁSAINK vannak? 3. Analógia a területek között Hol keressük az INSPIRÁCIÓT? 4. A tulajdonságok.
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
2015. január MEGKÜLÖNBÖZTE TÉS Mennyire egyedi a márka RELEVANCIA Mennyire felel meg a célcsoport igényeinek a márka MEGBECSÜLTSÉ.
Stratégiai emberi erőforrás gazdálkodás Hajdúnánás Város Önkormányzatánál (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a Hajdúnánási Közös.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
DESZTINÁCIÓK TURISZTIKAI TELJESÍTMÉNYÉNEK TELEPÜLÉS-SZEMPONTÚ MEGKÖZELÍTÉSE Dr. Szalók Csilla „TDM Workshop”
DIDAKTIKA: témák, szakirodalmak 2008/2009. TANÉV 1. FÉLÉV.
Iskolakert.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Az XXX-Komplex szolgáltatóház tevékenységi körei Adotanácsadás –Befektetési tanácsadás –Egyéni vállalkozók, társaságok könyvvitele Jogi ügyintézés Ingatlanközvetítés.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
A turizmus mint a vidék fejlesztésének egyik lehetősége Bük példáján bemutatva „Vidékfejlesztés mint fenntartható fejlődés” című konferencia MAGYAR ÖNKORMÁNYZATOK.
A Duna Összeköt Egyesület tevékenysége a as tervezési időszakban.
Bodrogolaszi község turizmusfejlesztése Kérdőív a fejlesztés koncepciójának összeállításához értékelés.
Fejér megye 2015 Szakmai kapcsolatrendszere Feladatfinanszírozási program keretében 29 település.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Zalaszentgróti Foglalkoztatási Paktum ZÁRÓKONFERENCIAZalaszentgrót 2009 november 26.
Helyi Fejlesztési Stratégia intézkedéseinek bemutatása
TURISZTIKAI SZEZONÉRTÉKELÉS
Helyi Fejlesztési Stratégia intézkedéseinek bemutatása
A turisztikai desztináció menedzsment rendszer Magyarországon
Előadás másolata:

Nagyboldogasszony Ünnepe Vértesbogláron - Egy civil szervezet falusi rendezvényének szponzorálása -

Nagyboldogasszony Ünnepe Vértesbogláron - Egy civil szervezet falusi rendezvényének szponzorálása - I. rész Egy rendezvény bevételi forrásai II. rész Miért pont Nagyboldogasszony Ünnepe? III. rész > Kutatás > Szakirodalom > Eredmények

Nagyboldogasszony Ünnepe Vértesbogláron - egy civil szervezet falusi rendezvényének szponzorálása – I. rész Egy rendezvény bevételi forrásai - Hogyan keressünk szponzort? Definíciók Adománygyűjtés Szponzorálás - rendezvények - adakozás - támogatás

Nagyboldogasszony Ünnepe Vértesbogláron - Egy civil szervezet falusi rendezvényének szponzorálása - II. rész  Miért pont Nagyboldogasszony Ünnepe? Gazdasági válság Vidék- és falufejlesztés Globalizáció és helyi értékek Humánerőforrás Civil szervezetek szerepe

Nagyboldogasszony Ünnepe Vértesbogláron - Egy civil szervezet falusi rendezvényének szponzorálása - III. rész Kutatás célja: > Egy rendezvény szponzorálási, támogatási lehetőségeinek elemzése és az adott településre gyakorolt pozitív gazdasági hatásainak értékelése, fejlesztési lehetőségek. > Egy civil szervezet megalakulása mennyiben lendíti fel a falu gazdasági helyzetét? > A szponzoroknak, vállalkozóknak milyen változásokat hozott? Szakirodalmi áttekintés a gyakorlati részhez: > Fazekas Ildikó- Nagy Alfréd: Szponzorálás, Budapest, Nemzeti Tankönyvkiadó, 2000 > Raffai Csilla: Rendezvényszervezés, Veszprém, 2009  Rosati Angela: Adománygyűjtési technikák itthon és külföldön, Budapest, NIOK, 1997  Sleight Steve: Sponsorship, Mc Grow Hill, 1989  sportmenedzser.uw.hu/20a.doc  c c

Nagyboldogasszony Ünnepe Vértesbogláron - Egy civil szervezet falusi rendezvényének szponzorálása - A kutatás főbb eredményei A helyi önkormányzatoknak, vállalkozásoknak, környező cégeknek:  reklám, növekvő pénzforgalom, ismertség, ügyfél-, vendég- vagy kliensszám növekedés, előfizetés növekedése stb.  Turisztikai és szabadidős attrakciók  program növekedés a család minden tagjának  növekvő bevétel  gazdasági növekedés

Nagyboldogasszony Ünnepe Vértesbogláron - Egy civil szervezet falusi rendezvényének szponzorálása - Köszönöm a figyelmet! 2010.