SZTT tevékenységének bemutatása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Advertisements

Érettségi utáni továbbtanulási lehetőségek
Érettségi utáni továbbtanulási lehetőségek
Felnőttképzés az új OKJ rendszerében
Az ORSZI minősítési rendszerének változásai és tervezett fejlesztései előadó Dr. Benkovics László.
Nyugat-mecsekiTársadalmiInformációsTársulás Kovács Győző elnök.
MF RFK Kecskemét, június 3.
A komplex minősítés tapasztalatai az ORSZI Dél-dunántúli Regionális Igazgatóságánál előadó Dr. Benkovics László.
El ő adó: Kiszner Levente.  Melyek azok a legfontosabb társadalmi rétegek, amelyek valamilyen szempontból speciális helyzetben vannak?  Milyen nehézségek.
Üzleti terv.
Gyulai Tamás elnöki tanácsadó elnöki tanácsadó Dél-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács.
Akkreditált intézmények és programok ellenőrzése Jókai István a FAT elnöke.
2009/2010. tanév szaktanácsadói tevékenysége
Tájékoztató az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program mezőgazdasági szaktanácsadási intézményrendszeréről, s az igénybevehető szolgáltatásokról Tisza.
Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
A távmunka fejlesztésének lehetőségei és eredményei Simon Gábor Távmunka Tanács elnöke Szociális és Munkaügyi Minisztérium államtitkára Szociális és Munkaügyi.
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
Információs szupersztráda Gyalogolj át a könyvtárba! A szolnoki Damjanich János Múzeum Szakkönyvtárának kihívásai a XXI. században Budapest, május.
EU alapismeretek E-Learning.
Gubicza Zsanett képzési referens Budapest,
Műszaki és informatikai képzési terület jelentkezés és felvételi követelmények Dr. Bakos Károly szakmai főtanácsadó OKM.
Általános tájékoztatás az oklevélmellékletről
1 Apertus Közalapítvány Nemzeti Fejlesztési Program
Info-kommunikációs Technológia Nedeczky Veronika Sulinet
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
A nevelési-oktatási program előzményei
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
EU csatlakozás tükrében (fejlesztések támogatással)
2005. június éves a Magyar-Osztrák Területrendezési és Tervezési együttműködés dr. Tompai Géza főosztályvezető Magyar Terület- és Regionális Fejlesztési.
TÁMOP / „Négy kistérség egy projekt” Marcali,
Aktualitások, változások, újdonságok az agrár-szakképzésben Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium VIDÉKFEJLESZTÉSI, KÉPZÉSI ÉS SZAKTANÁCSADÁSI.
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
Távmunka a területfejlesztésben
Brazzorottó Jenőné elnök-igazgató
Ágazati szakképzés változásai
MŰSZAKI SZAKTERÜLET INFORMATIKA SZAKMACSOPORT
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
Egységes, új szakmastruktúra, piacképes programok Budapest december 6.
Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS ÁLTALÁNOS ÉS SPECIFIKUS JELLEMZŐI HOGYAN TANÍTSUNK EREDMÉNYESEBBEN? TANÉVNYITÓ SZOLNOK, VIII.
Soós László SZMM Felnőttképzési és Szakképzési Főosztály
A KLIK szerepe a szakképzés irányításában
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
Horváth J. Ferenc elnök Magyar Energia Hivatal Jubileumi Szakmai nap szeptember 16. A VEZETÉKES ENERGIAIPAR SZABÁLYOZÁSÁNAK 10 ÉVES TAPASZTALATAI,
A képzés fejlesztését, korszerűsítését indokolttá tevő szakmai fejlődésről Sz. dr. Nyitrai Ágnes Apor Vilmos Katolikus Főiskola,
-Pécs- Készítette: Győri Zsuzsanna Magyar 4. évfolyam.
Fogyatékossággal élő hallgatók a Nyíregyházi Főiskolán Göncziné dr. Szabó Terézia „Egyenlő esélyek biztosítása a felsőoktatásban” november 26.
PÁLYAVÁLASZTÁS- ISKOLAVÁLASZTÁS
Az előrehozott szakképzés tapasztalatai Zsámbékon 1 év elteltével.
„A jól képzett szakemberekért.”
Szterényi József SzKI és SzI
HEFOP/ /2 Szerződéskötési alapismeretek. HEFOP/ /22 Tartalomjegyzék Szerződéskötés folyamata Támogatási szerződés.
A STRATOSZ SZAKKÉPZÉSI SZABÁLYZATA 2008 TÁJÉKOZTATÓ DIASOROZAT A STRATOSZ KORSZERŰSÍTETT SZAKKÉPZÉSI SZABÁLYZATÁHOZ KÉSZÜLT: AZ MKIK TÁMOGATÁSÁVAL, A STRATOSZ.
Az NFFF megvalósításának szervezési és szervezeti kérdései
Ceglédi Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola MEGALAPÍTÁSÁNAK 45. évfordulójára.
A jogszabályi környezet változása Tájékoztató a BMK, BNE szakmai fórumán október 30. Óváry István OKM Közművelődési Főosztály szakmai főtanácsadó.
A képzési és kimeneti követelmények kialakításának tapasztalatai az üzleti képzési ágban László Gyula április 27.
Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév Tájékoztató a felnőttképzési akkreditációról Torma Gabriella FAT titkárságvezető.
„A GAZDASÁG SZOLGÁLATÁBAN” Debrecen szeptember 25. Tirpák Zsolt főigazgató szeptember 1.
Szakmai vizsgáztatás Modláné Görgényi Ildikó főigazgató-helyettes március 27.
A felnőttképzés szakmai programkövetelmények nyilvántartása, eddigi tapasztalatok Dr. Markovszky György Program Bizottság elnöke.
A képzett szakemberekért E-tanácsadás Szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet augusztus 28. Nádráné Tóth Borbála osztályvezető.
A Nemzeti Pedagógus Kar Célok, eredmények, választás –
Modern. építészet Budapest Moszkva.
A SZAKMAI KOORDINÁTOROK FELADATAI
Az NSZFI szerepe a szakképzés megújításában
III BÉLA SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM
Üzleti terv.
Üzleti terv.
eddigi tapasztalatainak ismertetése és a tanulságok
Előadás másolata:

SZTT tevékenységének bemutatása Bánhidyné Dr. Szlovák Éva elnök SZAKKÉPZÉSI TANKÖNYV ÉS TANESZKÖZ TANÁCS 1085 Budapest, Baross u. 52. Tel: 431 6515, 06 20 540 0364

Tartalom történet rendeletek és a működési szabályzatok (jóváhagyás) az SZTTT jelenlegi működése tankönyvfejlesztési munkálatok kiadványok tapasztalatok

Történet Ad hoc bizottság (1992) Szakképzési Tankönyvi Tanács megalakítása- működése (1993- 1995) Szakképzési Tankönyv és Taneszköz Tanács (1996-2003) Szakképzési Tankönyv és Taneszköz Tanács (2003- )

Rendeletek és a működési szabályzatok (jóváhagyás) I. A tanács működési rendje (szabályzata), szervezeti felépítése 1993, 1998) A jóváhagyási procedura (1993) Tankönyvszakértői hálózat kialakítása Tankönyvjegyzékkel kapcsolatos feladatok (kivonás, selejtezés) Tankönyvelméleti alapozó munka, koncepciók kidolgozása

Rendeletek és a működési szabályzatok (jóváhagyás) II. Az SZTTT ügyrendje a 23/2004. (VIII. 27.) OM rendelet alapján Tankönyviroda megalakítása az NSZI-ben (tankönyvvé nyilvánítás) Megváltozik az SZTTT feladat és hatásköre (meghosszabbítás, nem egybehangzó vélemények „kezelés”)

Az SZTTT jelenlegi működése Az SZTTT szakmacsoportok szerinti bizottságai (3-5 fő): oktatási szociális szolgáltatások művészeti, közművelődési, kommunikációs gépészet elektrotechnikai-elektronikai vegyipar építészet könnyűipar faipar nyomdaipar közgazdaság ügyvitel kereskedelem-marketing, üzleti adminisztrációs vendéglátás-idegenforgalom egyéb szolgáltatások

Tankönyvfejlesztési munkálatok Ember és környezete c. tankönyv beválásvizsgálata (1993) Beválásvizsgálati módszerek kidolgozása (1993) Alaptankönyvek korszerűsítésének vizsgálata (1994) Taneszköz minősítés (2001) Tankönyvek beválás-felhasználhatósági vizsgálata (2004) Tankönyvkiadás takarékossági vizsgálata (2004)

A korszerű szakmai tankönyv - vélemények - Kiadványok I. A korszerű szakmai tankönyv - vélemények -

Kiadványok II. A tankönyvfejlesztés szolgálatában (SZTTT dokumentumok 1996-98)

Kiadványok III. A tankönyvvé nyilvánítás (A tankönyvfejlesztés szolgálatában)

Taneszköz-minősítés (Tanulmányok) Kiadványok IV. Taneszköz-minősítés (Tanulmányok)

Tapasztalatok a tanács szellemi kapacitása nincs kihasználva a tagok tiszteletdíjat nem kapnak

Köszönöm megtisztelő figyelmüket!