Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban! Ortutay György Prime Rate Kft. 2005. február 5.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Global Distribution System
Advertisements

Információs technológiák terjedése és hálózatosodás a gazdálkodók körében: lehetőségek és korlátok Csótó Mihály BME - Információs Társadalom- és Trendkutató.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Korszerű városmarketing a modern technológia bevetésével Digitális útbaigazító és tájékoztatási rendszer Egy modern marketing eszköz városok, önkor- mányzatok.
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Intranet portál bemutató
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
E.ON – Versenyben Önökért!
A lkony S túdió portfolió „Cégünk a korrektség, pontosság és a színvonal hármasából gazdálkodik.”
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
ADNS Attestation DataNet Service
Internetes bankok piacformáló hatása
Paradigmaváltás az oktatásban
TDM Szakmai Nap november 21.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
1 Autocolor Kft. Gémosz Konferncia
Költséghatékonyság házunk táján Mátyásföldi Imre LogControl Kft. Kontrolling a gyakorlatban.
Köszöntjük Önöket prezentációnkon! Digitális távfelügyeleti rendszer.
Költségtani gyakorló feladatok
A felsőoktatás finanszírozásának alapfogalmai, alapkérdései
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
1 Gazdaság és környezet Előadó: Nagy Tamás. 2 Általános környezetvédelmi kérdések a vállalatoknál A gazdasági, piaci és környezeti körülmények miatt egyre.
A virtuális technológia alapjai Dr. Horv á th L á szl ó Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar, Intelligens Mérnöki Rendszerek.
Digitális információink védelme Borbély András, Grepton Rt.
A marketing új dimenziója: a geomarketing Kovács András főiskolai tanársegéd Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, Tatabánya
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Versenytársból partner
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
„A jó üzleti kapcsolat csak a véletlen műve!” Őt már ismerik, bedolgozta magát... Ő vele szót értenek... Ő kapja a megbízást… Már megint mit akar? Már.
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
Közép-Európai Innovációs Központ – Forrás Informatika Kft. Ágazati Kutatás – Szoftverfejlesztés Május 17. Eger Tóth András Senior Projekt Menedzser.
Copyright © 2012, SAS Institute Inc. All rights reserved. STATISZTIKA ÉS VIZUALIZÁCIÓ - ÚJ LEHETŐSÉGEK A STATISZTIKAI ADATOK MEGJELENÍTÉSÉRE ÉS FELTÁRÁSÁRA.
Bauer András - Berács József:
Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné.
ÖSZTÖN VAGY TUDATOSSÁG AVAGY A GÉPJÁRMŰ-KERESKEDELEM IS SZAKMA DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ KÖZGYŰLÉS GYŐR, MÁJUS 16. QUALIFORUM.
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
A piacszegmentáció és a célpiaci marketing
EasyWay ITS Hungary workshop tervezett programja Házigazdai üdvözlés – Kovács Ákos MK vezérigazgató EasyWay áttekintés – dr. Lindenbach Ágnes ITS Hungary.
Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban, avagy hogyan kezdjünk hozzá? Ortutay György Prime Rate Kft december 9.
Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
A logisztikai rendszer beszerzési alrendszerének jellemzői és modellje
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Flexó Szeminárium 2011 október April 2017.
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia június 5.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Vállalkozásmenedzsment I.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
A magánbiztonsági szektor megérett a változásra, problémáink kulcsa a kezünkben van.
8. tétel.
Árazási és árképzési elemző Dolgozz velünk az Élet habos oldalán
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
EBSCO Information Services
Termelés tervezési és irányítási rendszer SQL alapon
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban! Ortutay György Prime Rate Kft február 5.

Miről lesz szó? n Változóadat-nyomtatás területei n 1:1 marketing gazdasági előnyei n A megvalósítás buktatói n Alkalmazási példák

Változóadat-nyomtatás = merőben más kommunikáció (kapcsolat) az ügyféllel. n Monológ: Egyirányú kapcsolat, egyszerű információközlés –Tömegmarketing –Statikus (szabvány) kommunikáció n Dialóg:Kétirányú kapcsolat, válaszadásra késztetés –Perszonalizálás –Individualizálás (egyediesítés)

Dialógusból származó előnyök: n A válaszadás arányának jelentős növekedése n Reklámköltségek csökkenése n Forgalom növekedése n Nyereség növekedése n Ügyfélelégedettség növekedése n Ügyfélkapcsolat elmélyülése

Változóadat-nyomtatás területei: „Alapfok” n Csak címzést, megszólítást tartalmazó kiadványok –Klasszikus DM levelek (a „Tisztelt Hölgyem/Uram” helyett) –Kiértesítő levelek –Meghívók –Rendezvényanyagok –Konferencia- és oktatási anyagok n Egyszerű adatbázis (többnyire van) n Egyszerű szerkesztés n Relatív alacsony hatékonyság

Változóadat-nyomtatás területei: „Középfok” n Sorszámozott, azonosított nyomtatás –Sorszámozás, sorozatszámozás –Sorsjegy, belépőjegy, tagsági kártyák –Bar code azonosítás –Azonosító kártyák –Számlanyomtatás n Egyszerű adatbázis (sokszor generált) n Egyszerű szerkesztés n Biztonság!

Változóadat-nyomtatás területei: „Felsőfok” (valódi 1:1 marketing) n Tartalmi perszonalizálás (egyediesítés) –Utazási irodák –Autókereskedések –Hipermarketek –Bankok, biztosítók –Telefon- és internetszolgáltatók –Mindenki, de leginkább azok, akiknek sok terméke és sok ügyfele van, valamint informatikai rendszerükből könnyű adatokhoz jutni. n Összetett adatbázis n Bonyolultabb szerkesztés (változó tartalom) n Igen magas hatékonyság

Változóadat-nyomtatás területei: „Felsőfok” (valódi 1:1 marketing) n Vállalati adatbázis (tudásbázis), szektor specifikus ismeretek segítségével. n Megfelelő vizuális megjelenítés n A Címzett érdeklődését szem előtt tartva releváns információ közlése. 1.Értékesítés előmozdítása: Ismerjük meg a vevőt és azt kínáljuk, amire szüksége van, vagy lehet! (ismerve adatait, vásárlási szokásait …, „egyedi ajánlatok tömeggyártása”) 2.Lojalitásprogram: Odafigyeléssel, élményszerzéssel az arcra mosolyt csaló apró figyelmességekkel erősíthetjük az ügyféltudatot a törzsügyféllé válást (törzsügyfél ↔ új ügyfél)

1:1 marketing Gazdasági előnyök: n Azonos számú elküldött példány n Azonos haszon n Azonos költségek

Gazdasági előnyök: Nyereség/ válasz: 150 €, Ktsg/db: 0,5 € nem perszonalizált, 2,0 € perszonalizált Küldemény száma Válasz aránya KöltségekNyereség Azonos számú elküldött példány modellje Perszonalizált ,0% Nem perszonalizált ,0% Azonos haszon modellje Perszonalizált1.0005,0% Nem perszonalizált ,0% Azonos költségek modellje Perszonalizált2.5005,0% Nem perszonalizált ,0%

Az egyediesítés hatékonyságának és az ajánlat jellegének összefüggése.

A megvalósítás buktatói: Biztonság! n Gyártási (technológiai): –Kihagyás és ismétlés nélküli gyártás –Megszemélyesített elemek összerendezése n Adatbázis: –Tökéletes biztonság nincs, de minden ügyféllel az Ő igényének megfelelő biztonsági szintet kell/lehet kialakítani.

A megvalósítás buktatói: Technikai feltételek! n Európai környezet n Világszínvonalú technológia (iGen3) n Közép-Európa legnagyobb digitális kapacitása n XEROX Premier Partner n Vonalkódos termelés n 8 év szakmai tapasztalat n Beléptető rendszer n Naplózás n 24 órás biztonsági szolgálat n Kamerás megfigyelés a teljes termelési folyamat alatt.

A megvalósítás buktatói: Megrendelői felelősség! n Szemléletváltás n Az ügyfél aktív szerepvállalása nélkül nem lehet sikeres n Bonyolult informatikai rendszerek n Folyamatosan tökéletes adatbázis A változóadat-nyomtatás nem öncélú tevékenység. Csak ott és olyan mértékben van létjogosultsága, amíg az ügyfélnek többlet értéket hoz létre más megoldásokhoz képest.

Az emberek figyelmét csak a SZÁMUKRA érdekes dolgokkal lehet megnyerni, de cselekvésre csak a vágy készteti Őket. Önök értéket teremtenek, és ha LEHETNE mindenkinek külön elmesélnék. … LEHET, ez a személyre szabott kommunikáció világa!

Köszönöm a figyelmet!