Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat
Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
Humanisztikus működés Attitűd befolyásolás Attitűd formálás BIZALOM
A bizalom mennyire vagyunk hitelesek, mennyire vagyunk megbízhatók, mekkora (milyen kicsi) a távolság köztünk és partnereink közt, illetve kit érvényesítünk kapcsolatainkban. A hitelességet az általunk adott információk helyes menedzselésével, a megbízhatóságot ígéreteink betartásával, az intimitást megfelelő kommunikációval, az ön-orientációt az ügyfél középpontba állításával csökkenthetjük. A szervezettel kapcsolatba lépő személy (ügyfél) bizalma soha nem magára a vállalatra vonatkozik, hanem az adott ügyintézővel vagy termékkel/szolgáltatással szemben nyilvánul meg. Charles H. Green
Közös döntés: meg tudjuk csinálni? Tipp: hányadik próbálkozásra?
Közös döntés: meg tudjuk csinálni! Tipp: hányadik próbálkozásra? Tanulságok: - közös cselekvés előtt kell a stratégia -megbeszéléshez kell az „én-közlés” - jó ötletek megosztása, átadása - közös siker Megbeszélés a sikeres probléma megoldás után: Mi történt? Mit érzek?
Születési hónapok köre Alkossunk kört, hogy mindenki a születési hónapjának és napjának megfelelő helyre kerüljön!
Függőhíd dilemma: Mi a nyerő stratégia?? Az a csapat nyer, amelyik előbb átjut a túloldalra Három fős csapatok mindkét oldalon
Az a csapat nyer, amelynek utolsó (harmadik) tagja előbb lép le a hídról
Feltételek Két embert mindig elbír a híd Ha a harmadik ember csak rálép: Leszakad!!!!
Mi a nyerő stratégia?
Csapat megalakítás 1.Szószóló (szóvivő) választás 2.Csapatnév választás 3.Kollektív döntés. Meg tudjuk csinálni? (igen-nem) 4.Hogyan? Terv kidolgozás 5.Terv bemutatás
Csapat megalakítás - időkeretek 1.Szószóló (szóvivő) választás 2.Csapatnév választás 3.Kollektív döntés. Meg tudjuk csinálni? (igen-nem) 4.Hogyan? Terv kidolgozás 5.Terv bemutatás 3 perc 8 perc 2 perc
Melyik a győztes(ebb) stratégia?