Szupervízor-coach szakmentorok bemutatkozása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TOLNA MEGYE LEGJOBB SPORTOLÓJA 2012
Advertisements

 Felkészítések  Szakmai műhelyek  Módszerteni szakmai kiadványok összeállítása elkészítése  „Szín-Tér” klub-éjszakai-ping-pong  Készszégfejlesztő.
Lépj pályára! Využi šancu! Lépj pályára! / Využi šancu! HUSK /1101 /1.6.2 /0107.
Mentálhigiéné, kiemeltképp a depresszió
A Than mint referencia intézmény
Szervezet-átalakítási kulcsmentorok
Az intézményi férőhely kiváltás program jelenlegi helyzete
Egyén a szervezetben Vezetés és szervezés BA Pécs.
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
NCA - Önkéntes projektek tervezése és megvalósítása
SZERVEZETFEJLESZTÉS Dr. Magura Ildikó.
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Az osztály és az iskolapszichológus együttműködési lehetőségei Iskolapszichológusok Módszertani Bázisa Budapest, november 27.
Hatalom interdiszciplináris megközelítésben. Szeged, 2004.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM TÁMOP /2/B KMR PÁLYÁZAT
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
Szervezetfejlesztési Program
Logisztikai kontrolling
A Dobbantó program Az előrelépés lehetősége diákoknak, szakiskoláknak Regionális tájékoztató napok szeptember 3-12.
MLSZ Marketing és Média Bizottságának munkája
Személyközpontú diáktámogatás a Dobbantó programban Győrik Edit Kongresszus után – a változások folyamatában Budapest, május
A szupervízió szakaszai (Louis van Kessel)
A team-munka elméleti alapjai
Szupervízió formái (L. van Kessel)  - duális: vizor - vizand tapasztalati szupervízió- élő szupervízió  csoportos szupervízió: vizor – a vizand egy csoport.
A szupervízió, mint specifikus munkamód alkalmazásának indikációi (L. Nellessen) – SH. 1. kötet 1. A szociális szakemberek klienseinek problémahelyzete.
Az interprofesszionális együttműködés munkaformáinak sajátosságai (Mohácsi – Lakatos) ESETKONFERENCIA: - résztvevők érdekeltek a kliens/klienscsoport problémájának.
Értelmi fogyatékossággal élő személyek támogatott lakhatása
Országos Mentortalálkozó október 3. S ZENT L UKÁCS G ÖRÖGKATOLIKUS S ZERETETSZOLGÁLAT Á POLÓ -G ONDOZÓ O TTHONÁNAK KIVÁLTÁSA S ZAKOLY 1.
A dolgozók képzési mentorainak bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
Intézmény Férőhely Kiváltást Támogató Program. Mentori szerep december dia A szervezeti-működési szakmentorok a tevékenységük során fogadják.
Szentkatolnay Miklós A mentorhálózat működtetése, a folyamatkísérés bemutatása, a használatában rejlő lehetőségek ismertetése IFKT mentor képzés Budapest,
Lakók képzési szakmentora Szakszerű búcsú Hófehérkétől.
Szentkatolnay Miklós A mentorhálózat működése – aktuális helyzetkép és a lehetséges jövő I. Országos Mentortalálkozó Budapest, október 3.
Mentorok képzése, kompetenciafejlesztés Intézményvezetőt támogató coach kulcsmentorok.
" Tudás és kompetencia" Szociális szakemberek és önkéntesek alternatív képzése a látássérültek munkaerő-piaci re/integrációjáért Veres Katalin projektvezető.
Az intézményi férőhely kiváltás program jelenlegi helyzete
A képzés fejlesztését, korszerűsítését indokolttá tevő szakmai fejlődésről Sz. dr. Nyitrai Ágnes Apor Vilmos Katolikus Főiskola,
KÜLDÖTTGYŰLÉS ELNÖKSÉG
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
1 Bemutatkozik a K21 Kulcsfontosságú folyamatok (4) munkacsoportja EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
1998 Almássy Endre Liebe Pál
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
AZ EREDMÉNYESEBB TANÁRKÉPZÉSÉRT
Szakmai munkánk a pályázatban
Bélapátfalva - Mentorteam
Az MNV Zrt. szervezeti felépítése
SZMM Rákospalotai Javítóintézet és Speciális Gyermekotthon és az SZMM Intézményeinek Oktatási Munkaközösségének közös pályázata Együtt tanulás – közös.
11. Előadás Az emberi erőforrások fejlesztése. Az emberi erőforrások fejlesztése 1.Az alkalmazottak fejlesztése (development ) 2.Továbbképzés, betanítás.
TIOP A-11/ Bélapátfalvai Fogyatékosok Otthonának kiváltása
Saját mentálhigiénés védelem - szupervízió/esetmegbeszélő I. ker. CSSK Módszertan Szakmai műhely nov. 26. Németh László diplomás és akkreditált szociális.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
2010. január 22-én, magyar kultúra napján Botka László polgármester a város kulturális életében betöltött meghatározó szerepéért Szeged Kultúrájáért.
SZIPORKA ORSZÁGOS MATEMATIKA VERSENY 2017.
„Kastélykiváltás Berzencén”
A jövő technikája a szakmunkásképzésben 2015
Nyelv és kultúra I. helyezett: Vas János, Debreceni Egyetem
Miért fontosak a határok?
Készítsünk saját címert! Készítette:Szabó Katalin
Pedagógiai kísérés és reflexió az iskolai közösségi szolgálatban Szontagh Katalin Temesvári Pelbárt Ferences Gimnázium és Kollégium, Esztergom.
Hogyan készüljek fel egy nehéz tárgyalásra?
TDK Konferencia
A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió.
A kiváltást megvalósító intézmények (pályázók) támogatásának közvetlen módjai a projekttervezés időszakában EFOP VEKOP TÁRS projekt.
Ágazatközi szakmai találkozók
A szupervízió szakaszai (Louis van Kessel)
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Szupervízor-coach szakmentorok bemutatkozása

Tartalom: 2012.12.13. Önmeghatározás Feladat meghatározás Feladat értelmezés A szupervízióról Kapcsolódásaink a rendszerben A csoport tagjai

Önmeghatározás 2012.12.13. A szupervízió a szakmai gyakorlat elemzése, az elakadások és dilemmák feloldása önreflektivítással

A szupervízió feladatának meghatározása 2012.12.13. A kiváltásban résztvevő személyek, szervezetek folyamat támogatása és folyamat kísérése: Változás nehézségei Bizonytalanság Információáramlásból származó konfliktusok Egzisztenciális félelmek Szerep értelmezés, szerep bizonytalanság Kompetencia határok Felelősség

A szuprvízió feladat-értelmezése 2012.12.13. A jelenségek személyre és szervezetre gyakorolt hatásának elemzése a továbblépés érdekében.

Mit várhatunk a szupervíziótól? 2012.12.13. A kiváltás nem csak a technikai feltételek teljesítését jelenti. A dolgozók /és közvetítésükkel a lakók/ a kérdéseikre megújulásra nyitott választ kell találjanak egy dinamikus szervezet-átalakítási folyamatban. A szupervízióban résztvevő szakember az új helyzethez igazított újfajta feladat-értelmezéshez kap teret. A személyes attitűdje, viszonyulása megújulásán dolgozhat.

Kapcsolódásaink a rendszerben 2012.12.13. Program szint FSZK Projekt szinten Mentor team Intézmény Szakmai szinten Peer szupervízió Mentori csoportok

A szupervízor csoport tagjai 2012.12.13. Beke Dorottya Bognár-Nickl Gabriella Kónya Gizella Lovas Irén Móré Zsuzsa Sigray-Szabó Mónika Anna Szatmáry Zoltán Szegedi Ágnes Székelyné Kováts Eszter Varga László Vaski Ferenc Víghné Károlyi Katalin Vizsolyi Ákos