TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Közlekedésfejlesztési Integrált Közreműködő Szervezet
Advertisements

A vasúti közlekedési hálózat elemzése, közlekedési feltételek, szűk keresztmetszetek, fejlesztési irányok Előadó: Kövesdi Szilárd, GYSEV Zrt. Vezérigazgató.
„A vasúti áruszállítás szerepe a logisztikai rendszerben ”
5. számú főút Szeged, Nyugati elkerülő III. ütem Lakossági fórum, Szeged augusztus 5.
5. számú főút és a jelű összekötő út közötti szakasz, lekötéssel a 43
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Várpalota elkerülő építése
A győztesek felelőssége – Tájkép csata után
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
„ Nyílt Pályán – Nemzeti Vasúti Kerekasztal” HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesülés szeptember 15. Orosz Balázs.
A Budapest-Kelenföld (bez. ) – Tárnok (bez
Pilisvörösvár (kiz. ) – Piliscsaba (bez
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
A VASÚTI KÖZLEKEDÉS JÖVŐJE EURÓPÁBAN NEMZETKÖZI KONFERENCIA
Budaörs Kistérség Többcélú Társulása november 24.
KEOP / A barlangokban egykor kialakított világítási rendszerek energiatakarékos, a lámpaflóra kialakulását és terjedését minimalizáló.
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
MAG – Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Ügyfélbarát ügyintézés, partneri kapcsolat a pályázatkezelésben – Az Új Széchenyi Terv pályázatok tanulságai Biró.
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
Dr. Kozári József egyetemi docens, igazgató Szent István Egyetem Közép-Magyarországi Regionális Szaktanácsadási Központ V. Országos Tanácsadási Konferencia.
Állami és önkormányzati vállalatok átláthatósága - a FŐTÁV Zrt. esetében Budapest, április 28.
2009. október 20. Erős pillérek - javuló közlekedésbiztonság 2009, ORFK 1 Útgazdálkodás és hálózatfejlesztés biztonsági kérdései Mocsári Tibor főmérnök.
HIDAK ÜZEMELTETÉSE, FENNTARTÁSA Kolozsi Gyula okl. építőmérnök,
Copyright © Siemens Zrt All rights reserved. CONNECT III. program DATEX alapú kommunikációs pilot rendszerek kialakítása – taktikai együttműködés,
ÉV VÉGI TÁJÉKOZTATÓ december 16..
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
M0 útgyűrű déli szektor bővítése
Fejlesztési Programiroda – Közutak V. Projektiroda
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
61. számú főút Nagykanizsa elkerülő szakasz építése a km szelvények között Lakossági fórum március 11.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSE M6 autópálya – 51 sz
1 Lakossági fórum A Lónya-Barabás határátkelő-helyekhez vezető utak korszerűsítési munkái II. ütem építése március 5.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
61. számú főút burkolat megerősítése a km és a – km szelvények között.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Lakossági fórum 41. sz. főút km szelvényében lévő, Vásárosnamény II. Rákóczi Ferenc Tisza-híd és a csatlakozó ártéri szakaszok felújítása 2009.
„Infrastruktúra-fejlesztés az egészségpólusokban” TIOP-2.2.7/07/2F.
Útépítési munkálatok és új forgalmi rend (a Kőrösi út, Kisfaludy, Bacsó B., Vasút, Csontos J. utcákban)
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
Cím. Komlóska Község Önkormányzat nevében tisztelettel köszönti Önöket Köteles László Polgármester! Sajtótájékoztatónk témája: Közel 70 millió forint.
8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
AZ EKF VÁROSRÉSZ KÖZTERÜLETEINEK MEGÚJÍTÁSA. Legfontosabb problémák: foghíjas, rendezetlen beépítés – megoldása már folyamatban Városszéli funkciók.
Kiemelt közútfejlesztési projektek a Dél-dunántúli régióban
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Körös-vidéki Vízügyi Igazgatóság
KÁL-KÁPOLNA vasútállomás és környezetének fejlesztése
VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉNEK TAPASZTALATAI Juhász Zsoltné tervező FŐMTERV ZRT november 2.
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
„TRAMTRAIN” INTEGRÁLT VILLAMOS- ÉS NAGYVASÚTI RENDSZER BEVEZETÉSE HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN ÉS SZEGED VISZONYLATÁBAN ÉS VILLAMOS FEJLESZTÉS HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN.
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
Szajol-Püspökladány vasútépítés Szajol–Kisújszállás vonalszakasz pályaépítési munkái Kisújszállás–Püspökladány vonalszakasz pályaépítési.
Az autópálya mérnökségek története Kovács Attila Fejlesztési és felújítási igazgató
A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér jövőbeni első számú megközelítési módja: a vasút Budai Zoltán NIF Zrt., projektvezető
Háziorvosi rendelő fejlesztése Ásotthalmon
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
közúti vagyonelemek létrehozása,
Budapest – Belgrád vasútvonal újjáépítési beruházás
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Előadás másolata:

TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése

Beruházói feladataink: A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. - NIF Zrt. (korábban Nemzeti Autópálya Rt.) az útügyi adminisztráció átszervezése során, többletfeladatok - közúti és vasúti beruházások - miatt 2007. február 19-ével került ezen a néven bejegyzésre a Cégbíróságnál. A NIF Zrt. 100%-ban a Magyar Állam tulajdona, a tulajdonosi jogok gyakorlója a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium.  Beruházói feladataink: gyorsforgalmi utak közutak vasút fejlesztése

Ügyfélközpontúság - Minőség - Hatékonyság A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Ügyfélközpontúság - Minőség - Hatékonyság Meggyőződésünk, hogy a lakosság alapos tájékoztatása elsődleges feladatunk, hogy beruházásaink támogatásukkal, életkörülményeik minimális zavarása mellett, akadálytalanul megvalósulhassanak. Célunk, hogy az Európai Uniós irányelveknek, a hazai jogszabályi követelményeknek, valamint a megbízók elvárásainak eleget téve magas színvonalon, korszerűen végezzük tevékenységünket. Arra törekszünk, hogy munkatársaink szakmai felkészültségére és tapasztalatára - magas színvonalú projekt menedzsment kompetenciák - támaszkodva, valamint modern szervezet kialakításával és folyamatos fejlesztésével feladatainkat hatékonyan, megbízóink és partnereink megelégedettségére végezzük.

Feladataink A beruházás során átépítjük: a két vágányt 11,6 km hosszban a hozzá kapcsolódó felsővezetékkel és műtárgyakkal együtt jelenlegi 30 cm magas peronokat 55 cm magas peronokra, térkő burkolattal és új térvilágítással, perononként 270 m hosszban

Időtartam A tervezett kezdés: 2009. augusztus 24. A tervezett befejezés: 2010 év vége a kapcsolódó aluljáró és kapcsolódó útépítési és közműkiváltási munkákkal együtt A kivitelezés ideje alatt a vasúti közlekedés biztosított, tekintettel arra, hogy egy időben csak egy vágányon folynak építési munkák.

Kápolnásnyék - Gárdony Az esélyegyenlőség biztosításának szem előtt tartásával építünk 4 db gyalogos vasúti aluljárót. Ahol van vasúti szolgálat, Velencefürdő és Velence esetén lifttel, a másik 2 aluljáró esetén rámpával. Építünk egy új közúti aluljárót Velence Budapest felőli végén a vasút és a közút alatt, a tóparti és pusztaszabolcsi út körforgalmi csatlakoztatásával. Megszüntetjük a velencefürdői megállóhelynél lévő közúti átjárót, az utasforgalmi épületet felújítjuk. Elkészítjük az elektronikus biztosító berendezések telepítéséhez a kábelalépítményeket. A beruházás során törekszünk a meglévő növényzet maximális megóvására, a peronokon lévő fák megtartására.

KÖSZÖNJÜK MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. KÖSZÖNJÜK MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! Kapcsolattartás: www.nif.hu info@nif.hu +36 1 436 8100