Internetes bankok piacformáló hatása  Nehézségek, gyermekbetegségek Lovastyik Ádám igazgató HWB Express Takarékszövetkezet 2003. október 16.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Digitális világ A tudatos mobilhasználat Adatvédelem.
Advertisements

Márkaépítés – Hitelesség
Elektronikus Ügyfélkapu – kapcsolat az ügyfél és a közigazgatás között
Digitális világ 4. foglalkozás Mobilfónia 1. Eszközök, lehetőségek.
Internetes banki szolgáltatások, elektronikus ügyintézés
Elektronikus ügyintézés
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
A biztonságos netes bankolás Pap Gyula Gyermekmentő szolgálat, Médiakonferencia szeptember 26.
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
Készítette: Schiszler Anett Szekeres Kornél H7T9UZ IQCPCZ
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Mobil e-ügyintézési rendszer kifejlesztése
Verfasser · weitere Angaben
Fókuszban az üzemanyagköltségek
Internetes bankok piacformáló hatása
E-NAPLÓ Szabó László.
Szállodavezetés és gazdálkodás I. „Szállodák tevékenységei”
Az e-kereskedelem (e-business)
Áttérés az Office 365 szolgáltatásra Microsoft Online Services Áttérés a BPOS rendszerről az Office 365 használatára meglévő BPOS-ügyfelek esetén.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
Kereskedelmi Banki Szemszögből VI. E-Banking / M-Banking konferencia Budapest, november 8. (kedd) Agárdi Gyula tanácsadó Alternatív.
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Szoftverminőség biztosítása
Magyar Információs Társadalom Stratégia (MITS) – egészségügyi és szociális vonatkozások: Az Egészségügyi és Szociális Ágazati Információs Stratégia (MITS-ESZ)
Az IKTA/ számú pályázat alapján: Ügyfélbarát ügyintézést támogató informatikai rendszer prototípusának kialakítása (Elektronikus Polgármesteri.
Számítástechnikai szoftver üzemeltető
Mobil eszközök biztonsági problémái
Folyamatos Fejlesztés Cél: Önálló fejlesztési képesség kialakítása intézményi és egyéni szinten.
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
Elektronikus bankolás Gyors, hatékony és biztonságos módja a kommunikációnak és az üzleti kapcsolatnak a Bankal. Tranzakciókat a saját irodából vagy otthonról.
Állami és önkormányzati vállalatok átláthatósága - a FŐTÁV Zrt. esetében Budapest, április 28.
Bankolás az [origo] szemszögéből
Térinformatika a mindennapok online médiájában Pohly Ferenc T-Online Magyarország.
Member of HVB Group HVB Bank Internet Banking szolgáltatás Komócsi Sándor Dr. Vinnai Balázs HVB Bank Hungary Rt. A fejlődés útja, technikai,
Internetes bankok piacformáló hatása
The-i Language Zone Francia nyelvtanfolyam kiegészítő oktatóanyaga – értékelés Rózsa Gábor 2004.
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
Üzleti mobilfejlesztés és integráció Magic konferencia 2012.
A bankok.
(ANT+,Bluetooth HDP, ZigBee HealthCare profile)
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Infokommunikáció az energetikában
Modern megtakarítási formák kezelése e-banking felületeken
Advanced Next gEneration Mobile Open NEtwork ANEMONE Promóciós Nyílt Nap Nyitó előadás 2008 április 22. Dr. Imre Sándor
Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.
Farkas Zoltán mérnök informatikus Konzulens tanár: Seres Iván 2013.
A belső fenyegetettség elleni védelem aktuális kérdései © , Megatrend 2000 Rt. All rights reserved. Kajati László igazgató, biztonsági üzletág.
Dr. Varga István ÚJ KUTATÁSI IRÁNYOK A KÖZLEKEDÉS TERÜLETÉN.
Azonosítás és biztonság pénzintézeti környezetben Jakab Péter igazgató Magyar Külkereskedelmi Bank Rt. Bankbiztonság.
Patent CSOPORT A vagyonvédelem és az egyedi szoftverfejlesztés lehetőségei Készítette: Tóth Gergő Dátum: november 12.
Hálózatok Számítógépek és egyéb hardvereszközök összekapcsolva valamilyen kommunikációs csatornán. Felkínált lehetőségek: –Kommunikáció –Hardver megosztás.
Fodorné Tóth Krisztina PTE Regionális Távoktatási Központ Multimédia az oktatásban 2009.
A JaDoX, mint repozitórium szoftver a közgyűjteményi informatikában JaDoX 3 Monguz Portál24 Monguz Kft. Mazula Zoltán.
Vége a vakon navigálásnak!
Ami változott, és ami nem
Hálózatok Számítógépek és egyéb hardvereszközök összekapcsolva valamilyen kommunikációs csatornán. Felkínált lehetőségek: Kommunikáció Hardver megosztás.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
A szakmai vizsgákat követő adatszolgáltatás digitális aláírással
Elektronikus ügyintézés
Minden az azonnali fizetési rendszerről
Mobilkommunikáció Eszközök és hálózatok
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
Tarcsi Ádám, egyetemi tanársegéd ELTE Informatikai Kar
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
Előadás másolata:

Internetes bankok piacformáló hatása  Nehézségek, gyermekbetegségek Lovastyik Ádám igazgató HWB Express Takarékszövetkezet október 16.

2 Az ügyfelek technikai ismeretei Az első rendszerek nagy kérdése: hasonulás a régi típusú rendszerekhez, vagy radikálisan új megjelenés? Önálló alkalmazás vagy webes felület? Hardware eszköz alkalmazása vagy más megoldás?

3 Biztonság és biztonságérzet Amit az ügyfél nem tud: az elektronikus biztonságosabb, mint a hagyományos. Felelősség megosztása: az ügyfél legyen tisztában azzal, amit vállalnia kell. Visszajelzés és kontroll (SMS, call center). Technikai megvalósítás: biztonsági szintek elválasztása.

4 A működtetés technikai követelményei Az ügyféllel szembeni elvárások A biztonságos üzemeltetés technikai követelményei (fault tolerance rendszerek, biztonsági megoldások, szoftverfrissítés) Az üzleti elvárások technikai kiszolgálása (7x24 órás működés, online realtime kapcsolat a banki rendszerekkel)

5 Új lehetőségek a technikai fejlődéssel Technikai konvergencia: mobil telefónia és számítástechnikai közeledése Kommunikációs fejlődés: wi-fi, bluetooth, GPRS Azonosítási eszközök fejlődése: mobiltelefon, intelligens bankkártya Bankrendszer fejlődése – talán egyszer valódi 7x24