A CONNECT és az Autópálya TOMASCHEK Tamás forgalomtechnikai mérnök CONNECT projekt II. fázis – GKM, 2007.05.17.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Advertisements

EREDMÉNYEK ÉS TERVEK A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEMEN AZ OKTATÁSIGAZGATÁS TERÜLETÉN Lengvárszky Attila oktatási igazgató Pécsi Tudományegyetem.
CONNECT program D projekt CONNECT program D1.1.1 projekt. A Megbízó képviselője :Dr. Gulyás András információs igazgató A Megbízó témafelelőse:Vályi.
„Egy hálóban webezünk!” - a reformok informatikai kihívásai
Deviation Phase II - Hungary Dr. Agnes Lindenbach | 8th October 2006 Dr. Lányi Péter Sopron, szeptember 9. A CONNECT és az EasyWay projektek hazai.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
A kerékpáros közlekedésfejlesztés aktuális feladatai
Erdélyi Múzeum-Egyesület Magyar Tudományos Akadémia Budapest, november 11. Dr. Bitay Enikő, Az EME Műszaki Tudományok Szakosztályának elnöke.
A CONNECT és az Autópálya
Adatvédelmi Nap A kamerás megfigyelés Magyarországon
Törökbálint város környezeti GIS alkalmazásainak megvalósítása
Bemutatkozik a Nagykapos és Vidéke Társulás
Biztonsági kihívások a gyorsforgalmi úthálózaton Jákli Zoltán műszaki vezérigazgató-helyettes ÁAK zrt.
Hazai ITS stratégia az európai ITS Intézkedési Terv tükrében
A PROJEKT CÉLREDSZERE 1. A program stratégiai célja: A határ menti területek erősebb gazdasági és szociális integrációja 2. A program specifikus célja:
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
ITS Budapesten.
Dr.- habil. Lindenbach Ágnes
ITS fejlesztések az ÁAK zrt. hálózatán
Ugrás az első oldalra A jövőképtől a megvalósításig Városfejlesztés irányai, feladatok ban Dr. Szaló Péter szakállamtitkár A jövőképtől a megvalósításig.
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
Közigazgatási technológia
Magyar Regionális Tudományi Társaság III. vándorgyűlése Sopron, november 26. Dr. Kolber István Regionális fejlesztésért és felzárkóztatásért felelős.
Az ESPON 2006 Program és annak jelentősége Magyarország szempontjából Illés Dóra november 26.
A KIKSz SZEREPE AZ EU TÁMOGATÁSSAL MEGVALÓSULÓ KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI PROGRAMOK MEGVALÓSÍTÁSÁBAN Egyházy Zoltán igazgatói szaktanácsadó Közlekedésfejlesztési.
Nyugat-Pannon Térségi Iparfejlesztési Stratégia 2020 Möglichkeiten und Lokalisationsvorteile der Region im Fahrzeugindustrie A térség lehetőségei, lokalizációs.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október Keringer Zsolt MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata ASP alapú közigazgatás lehetőségei.
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
Az Ung-Tisza-Túr Korlátolt Felelősségű Európai Területi Együttműködési Csoportosulás.
Előadó: Rigó Zoltán logisztikai szakértő Záhony Kereskedelem-logisztikai központ SWOT elemzés.
„Közlekedés- és logisztikai fejlesztés Záhony – Csap térsége”
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Nemzetközi kapcsolatok RFÜ Vissi András Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht Sopron, február 1.
Dr.-habil. Lindenbach Ágnes tanszékvezető egyetemi tanár
Copyright © Siemens Zrt All rights reserved. CONNECT III. program DATEX alapú kommunikációs pilot rendszerek kialakítása – taktikai együttműködés,
Intelligens közlekedési rendszerek az ÁAK zrt. hálózatán Jákli Zoltán hálózatkezelési igazgató 37. Útügyi Napok, Sopron, szeptember 9-10.
Fővárosi forgalomtechnikai és ITS-fejlesztések (értékeink védelmében) Jenovai Zoltán forgalomtechnikai igazgató BKK Közút Zrt. Csomópont-felülvizsgálat.
Az intelligens közlekedési rendszerek/szolgáltatások rendszerfelépítése, felhasználói igények HITS – Hungarian ITS Framework Architecture Hladon Andrea.
Hazai ITS alkalmazások az európai tendenciák tükrében – EasyWay projekt június 17. Magyar Közút Nonprofit Zrt. Dr.- habil. Lindenbach Ágnes tanszékvezető.
„Stratégia az intelligens közlekedési rendszerek hazai fejlesztéséhez” május 17. Dr.-habil. Lindenbach Ágnes egyetemi magántanár.
1 CONNECT II.: Fejlesztési koncepció, migrációs út tervezése az ÁAK forgalomirányító központjához Perjés Tamás közlekedési igazgató COWI Magyarország.
Beszámoló az EG 4 „Változtatható jelzésképű táblák harmonizációja” szakértői csoport munkájáról Tomaschek Tamás forgalomszabályozási csoportvezető Állami.
„Az ITS lehetőségei az európai projektekben CONNECT - EASYWAY” Budapest, szeptember 27. Dr.-habil Lindenbach Ágnes egyetemi magántanár.
„Stratégia az intelligens közlekedési rendszerek hazai fejlesztéséhez” Budapest, szeptember 27. Dr.-habil Lindenbach Ágnes egyetemi magántanár.
EasyWay ITS Hungary workshop tervezett programja Házigazdai üdvözlés – Kovács Ákos MK vezérigazgató EasyWay áttekintés – dr. Lindenbach Ágnes ITS Hungary.
Munkakultúra Szakképzési modellek 19. Országos Konferencia Az Országos Képesítési Keretrendszer és a Központi Validációs Rendszer a TÁMOP as projektben.
eMagyarország Program
Gazdasági kapcsolatok és regionális együttműködések Félixfürdő május 17. Miklóssy Ferenc alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Budapest forgalomkezelése és a CITY LOGISZTIKA ITS alkalmazásai
Csengersimáért Közhasznú Egyesület Asociaţia fără scop Csengersimáért Comuna Dorolt Pusztadaróc Önkormányzat „Két keréken Szatmárban“ „On two wheels in.
Intézményesített határon átnyúló együttműködési lehetőségek az INNOAXIS régióban - CESCI - Intézményi háttér - Térszerkezeti háttér.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
Intelligens közlekedési rendszerek a forgalombiztonság szolgálatában
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP
1 HITS avagy segítség intelligens rendszerek tervezéséhez, fejlesztéséhez HITS – Hungarian ITS Framework Architecture Hladon Andrea COWI Mo. Kft
Dunaújváros, mint interregionális térszervező központ
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
Magyar Tudományos Akadémia Regionális Kutatások Központja Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Új fejlesztési övezet: Közép-Európa Az autóipar telephelyválasztásának.
Fókuszban a nemzetköziesedés. Fejlesztési cél: PTE NEMZETKÖZIESEDÉSÉNEK ELŐSEGÍTÉSE Nemzetközi beiskolázási marketing tevékenység erősítése Új nemzetközi.
1 A városfejlesztési stratégia dilemmái A Magyar Regionális Tudományi Társaság IV. Vándorgyűlése Szeged, október Önkormányzati és Területfejlesztési.
A Magyar Regionális Tudományi Társaság évi tevékenysége Horváth Gyula elnök.
Automatizált kábelkonfekcionálási technológia kutatása, intelligens kábel és egyedi csatlakozók fejlesztése INFONIA Alapítvány Rab Árpád, projektvezető.
A Pécsi kistérség A térség lehetőségei az új fejlesztési időszakban február 5. Baranya Megyei Önkormányzat.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)
Előadás másolata:

A CONNECT és az Autópálya TOMASCHEK Tamás forgalomtechnikai mérnök CONNECT projekt II. fázis – GKM,

Az ÁAK részvételének indokai 1. forgalomirányító központok VJT beruházás, vezérlőprogram üzemi hírközlő optikai kábel off-line forgalomszámlálók és segélykérők Torzó projektek:

Az ÁAK részvételének indokai 2. keretterv hiánya nemzetközi együttműködés együttműködés a fővárossal Egyéb indokok:

Az I. fázis ( ) autópályás vonatkozású projektjei A budapesti forgalomirányító központ és az ÁAK forgalomirányító központja közötti együttműködés Forgalmi menedzsment rendszerek Az M0 központ fejlesztési koncepciója, migrációs út Monitoring terv az M7 autópálya térségére Az M0 forgalomirányító fejlesztése, real time adatgyűjtés Az első fázis 5 projektje:

CONNECT II. fázis ( ) Folytatódó projektek: A budapesti forgalomirányító központ és az ÁAK forgalomirányító központjának összekapcsolása Forgalmi menedzsment rendszerek → határon átnyúló forgalmi menedzsment Az M0 központ fejlesztési koncepciója, migrációs út → ÁAK forgalomirányító központ Monitoring terv az M7 autópálya térségére → Monitoring Pilot előkészítése, megvalósítása

Integrált forgalomszabályozó pilot rendszer (M7) Minden beérkező információ egyidejű kiértékelése Döntéstámogató algoritmus VJT üzenet ajánlás az operátornak A II. fázis eredményei (1.)

Új táblák telepítése kiemelt fontosságú helyeken (Torlódásveszélyes helyek, leterelési lehetőségek, rosszabb balaeseti mutatójú helyek közelében) Szines mátrix VJT-k két oldalt Monokróm szöveges kijelző középen A II. fázis eredményei (2.) Az Információs VJT hálózat bővítése

Portálok elhelyezkedése (2007) MAESTRO A II. fázis eredményei (3.)

Utazás előtti Információk - webkamerák A II. fázis eredményei (4.)

Monitoring eszközök és kommunikáció Új forgalomfigyelő kamerák On-line hurokdetektorok Sebességmérők Optikai gerinchálózat meghosszabbítása DATEX 2 alapú pilot az ÁAK és a Budapesti központ között A II. fázis eredményei (5.)

A felügyelt szakaszok bővítése az M1-en az ASFiNAG-gal közös együttműködéshez Vonali szabályozás bevezetése a Budapest- környéki autópálya szakaszokon (M1-M7-M0 háromszög) ÁAK forgalomirányító és forgalmi információs központ kiépítése A III. fázis legfontosabb céljai

Köszönöm a figyelmet!