CLARK ÁBRÁZOLÓKÉPESSÉG TESZT

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
Advertisements

Szimmetrikus 3f mennyiségek ábrázolása hatékonyan
Természet Szöveg: ©Rába Ildikó Mariann Kép: ©Bauer Andrea.
Programozási feladatok
Egy kis segítség kezdő pps kedvelőknek !
MATEMATIKA ÉRETTSÉGI Közép szint.
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
Pedagógiai kutatás (2) -kötelező tantárgy II. év, távoktatás
PPKE ITK 2009/10 tanév 8. félév (tavaszi) Távközlő rendszerek forgalmi elemzése Tájékoztatás GY. - 3.
Exponenciális és logaritmikus függvények ábrázolása
Közönségdíj? Közönségdíj?
előadás A teljesítményértékelés
Az esszé Segédlet tanulóknak és tanároknak
Statisztika Érettségi feladatok
A HTML alapjai Havlik Barnabás Készítette:
Életkor TESZT.
Vizuális Narratív Teszt (VNT)
Európai Visszatérési Alap évi / évi allokáció szeptember 26.
Európai Menekültügyi Alap évi allokáció szeptember 18.
Rajzfejlődés-áttekintés
TCT-RAJZI TESZT Kárpáti Andrea
A 0-3 évesek rajzfejlődése
Nyomtatók.
Tanulói laptopokkal a középszintű magyar érettségi felé
6. óra. Összefoglalás (egy feladaton keresztül) Betűtípus, betűszín, betűméret Háttérszín, alapértelmezett betűszín Címsorok Igazítás Kép, link, táblázat.
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
Programozás Imagine Logo.
„A tehetség nem ismer határokat” („Talent has no Borders”/„Talentul este fără frontiere”) Földrajz - turizmus A földrajz és ifjúsági turizmus tehetséggondozó.
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
Dokumentumkészítés Emelt szint: 60 perc 30 pont.
A háromszög középvonala
International Assessment of Novatory Organisations
A termelési függvény.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
A Monitor. AszámítógépAszámítógép legfontosabb kiviteli egysége (perifériája) a televíziókhoz hasonló számítógép-képernyő vagy monitor. A monitort egy.
Programozás Imagine Logo.
előadás A teljesítményértékelés
Feladatok Írd ide a neved: Egy új diára szúrd be a jedi.jpg képet!
Weblap-szerkesztés. Információs hálózati szolgáltatások Internet fontosabb szolgáltatásai (szóbeli) Elektronikus levelezési rendszer használata (szóbeli)
A DIGITÁLIS NEMZEDÉK OLVASÓI PROFILJAI A nyomtatott és digitális olvasói szokások kapcsolata a teljesítménnyel a PISA2009 eredményei alapján Balázsi Ildikó-Ostorics.
Szövegszerkesztés Középszint: 60 perc, 40 pont Emelt szint: komplex feladat részeként (60 perc 30 pont)
Valószínűségszámítás II.
Multimédia-fejlesztés. 2. számú beküldendő feladat Készítsen el egy multimédia alkalmazást! Neobook for windows szoftverrel Neobook for windows szoftverrel.
Gyakorló óra 5/12.
A vizuális ábrázolóképességek fejlődése
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
Informatika 5. osztály Cs.L. PAINT program használata 1.Milyen gyümölcsöket ismertetek meg biológia órán? 2.Az iskola portáján milyen gyümölcshöz juthatsz?
Logo Országos Számítástechnikai Tanulmányi Verseny Coménius Logo Imagine PC Logo.
Célja A minősítés célja a közalkalmazott munkaköri feladatai ellátásának megítélése, az ezt befolyásoló ismeretek, képességek, személyi tulajdonságok.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
Készítette: Hegedűs Dóra
Kimutatás készítés 1..
Készítsünk saját címert! Készítette:Szabó Katalin
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Neumann János Informatikai Kar
Statisztika Érettségi feladatok
Html parancsok.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 2. Az önértékelés végrehajtása 5
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Adatfeldolgozási ismeretek 15. ML osztály részére 2017.
[Plakát címe] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit maecenas porttitor congue massa fusce [Az alábbi neveket és titulusokat cserélje.
Statisztika Érettségi feladatok
Mihály Mihály Ünnepelj velünk! Ünnepelj velünk! 18 éves lesz!
Logo – teknőcgrafika 3. óra Gyakorlás
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
Előadás másolata:

CLARK ÁBRÁZOLÓKÉPESSÉG TESZT Clark drawing abilities test Kárpáti Andrea karpatian@axelero.hu

FELADATOK Az alábbi négyszögbe rajzold le egy érdekes ház képét úgy, mintha az utca túloldaláról néznéd! 15 percig dolgozhatsz. Az alábbi négyszögbe rajzolj le egy embert, amint igen gyorsan fut. Készíts olyan jó rajzot, amilyet csak tudsz. 15 percig dolgozhatsz. Az alábbi négyszögbe rajzold le magadat, amint a barátaiddal játszol az udvaron. 15 percig dolgozhatsz. Az alábbi négyszögbe rajzolj bármit , ami eszedbe jut. Használd a fantáziádat, készíts olyan érdekes rajzot, amilyent csak tudsz! 15 percig dolgozhatsz.

1. FELADAT átlag alatti

1. FELADAT átlagos

1. FELADAT átlag feletti

1. FELADAT

1. FELADAT

1. FELADAT

1. FELADAT

1. FELADAT

2. FELADAT átlag alatti

2. FELADAT átlagos

2. FELADAT átlag feletti

2. FELADAT

2. FELADAT

2. FELADAT

2. FELADAT

3. FELADAT átlag alatti

3. FELADAT átlagos

3. FELADAT átlag feletti

3. FELADAT

3. FELADAT

3. FELADAT

3. FELADAT

4. FELADAT átlag alatti

4. FELADAT átlagos

4. FELADAT átlag feletti

4. FELADAT

4. FELADAT

4. FELADAT

ÉRTÉKELÉSI UTASÍTÁS (1) ÉRZÉKI MINŐSÉGEK: (0-20 pont) Vonal –minőség ERVO Forma ERFO Textúra ERTE Képi minőségek ERKE FORMAI MINŐSÉGEK: (0-20 pont) Ritmus FORI Egyensúly FOEG Egységesség FOES Kompozíció FOKO

ÉRTÉKELÉSI UTASÍTÁS (2) KIFEJEZŐ ERŐ: (0-10 pont) Hangulat KIHA Originalitás KIOR TECHNIKAI JEGYEK: (0-10 pont) Technikai ismeretek/mesterségbeli tudás TEIS A probléma korrekt megoldása TEPR CÍM (0-5 pont) CIMA A címadás/magyarázó szöveg minősége

ÉRTÉKELÉSI UTASÍTÁS (3) A négy rajzot azonos értékelési kritériumok alapján pontozzuk, kirtériumonként 0-tól 5-ig. Maximális pontszám: 65 AZ ÉRTÉKELÉS RÖGZÍTÉSE AZ ÉRTÉKELŐ LAPON: A fenti felsorolásban a vastag betűs rövidítések a tesztitemek ( az értékelés szempontjai) nevei. A tanulók által kitöltött tesztfüzet első oldala értékelőlapul is szolgál, ezen a fenti itemnevekhez kell beírni az értékelő által adott pontszámot. Az itemnevek után álló szám jelzi, melyik rajzra vonatkozik az értékelés, pl.: ERVO1 = az 1. rajz ( ház) az I.A itemre, az érzéki minőségek közül a vonalminőségre kapott pontszáma.