AZ AVASI GIMNÁZIUM ÁLLATHÁZA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Nagy Melinda 8. c
Advertisements

TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
A kompetenciafejlesztés lehetőségei az iskolai tantárgyakon keresztül
Leonardo da Vinci szakképzési projektek Magyarországon TÓTH Csenge Tempus Közalapítvány Az Élethosszig tartó tanulás program nemzeti irodája.
A SZÓBELI PREZENTÁCIÓ KÉSZÍTÉSÉNEK SZABÁLYAI
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Göcseji Múzeum •.•..\Piano.mp3. „Diák-barát múzeum, múzeum-barát diák” Közhasznú munka lehetőségek diákoknak.
Széchenyi István Gimnázium
Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
Készítette: Galán Anita Debreceni Egyetem Szociálpolitika MA, I. évf.
Kisvállalkozói Szakirány Belső vállalkozásokkal dinamizálni a nagyvállalatokat! Kisvállalkozói Szakirány!
Nőiruha-készítő szakma Tel: 85/ , 85/
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
A két tanítási nyelvű képzés helyzete a magyar közoktatásban Készítette: Fazekas Csaba a Kölcsey Ferenc Gimnázium igazgatóhelyettese a Kétnyelvű Iskoláért.
E-learning és a multimédia
Készítette: Cselényi Szandra Nóra
Számítógépes grafika Szirmay-Kalos László
Készítette: Kálna Gabriella
TAPASZTALATAIM A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRÓL MŰVELTSÉGTERÜLET SZOCIÁLIS ÉLETVITEL ÉS ÉLETMÓD KÉSZÍTETTE: VARGA GABRIELLA GÁRDONYI GÉZA ÁLTALÁNOS ISKOLA.
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Paul Testud Kft. Imázs-elemzés.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
MENEKÜLTEK INTEGRÁCIÓJA A MAI MAGYAR TÁRSADALOMBA ÁPRILIS 15. Készítette: Majer Zsuzsanna Konzulens: Kóbor Krisztina.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Keretrendszer az egész napos iskola nevelési-oktatási programjának fejlesztéséhez.
Ez a kislány Tippi Degre jelenleg majdnem 20 éves és Franciaországban, Párizsban él. Afrikában, Namibiában született 1990-ben és ott élt a szüleivel akik.
PÉK Szeged, Farkas Károly Programozás tanulása könnyedén - Szintonicitás.
Hozzászólás Hermann Zoltán: Az iskolatípus hatása a tanulói teljesítményekre Lovász Anna Szirák november 9.
Lezárási, kiértékelési fázis Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
as tanév 1. félév beszámolója.
AZ ÁLLATI ÉS A NÖVÉNYI SEJT ÖSSZEHASONLÍTÁSA
ELEMÉR
AquaTerr Kft. Készítette: Tóth Péter. Profil: Az AquaTerr Kft. elsődleges célja olyan terráriumok és akváriumok készítése, amely mind működésbélileg,
Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával CELEBRATE a Leöveyben november – október Bánhegyesi Zoltán, Leövey.
Széchenyi István Gimnázium Dunaújváros Készítette: Terecskei András (tanuló) és Szücsné Dr. Harkó Enikő (igazgatóhelyettes) Előadók: Csathóné Zágoni Nóra.
Pedagógus-továbbképzések hasznosulása
Korreferátum Herczeg Bálint: Az iskolák közötti különbségek mértékének mélyebb vizsgálata Horn Dániel Tudományos munkatárs Hétfa műhely, Budapest, 2014.
KIÉGETTSÉG VIZSGÁLAT 2011/12.
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
TANULÁSI KÖRNYEZETEK Bibó István Gimnázium – Kiskunhalas.
Nyíregyházi Krúdy Gyula Gimnázium
Készítette: Kocsis Erzsébet
Iskolai közösségi szolgálat
Az energiakaland oktatási program
Társasházak energiahatékony felújítása Csikai Mária Energia Klub Igazgató helyettes
Világjárványok az emberiség életében
London Zoo.  A világ első állatkertje, amelyet 1828-ban hozták létre és 1947-ben nyitották meg.  Itt nyílt a világ első hüllő háza (1849), első akváriuma.
Internet a családban Székely Levente –
 A legveszélyesztetettebb fajokról összegyűjtött tudományos adatokat külön nyomtatványokban az ún.  Vörös könyvekben jelentetik  meg.Már a címükkel.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
Didaktika-II. M. Nádasi Mária. Kooperatív és Kollaboratív módszer.
Köszöntelek Benneteket! Tanár neve. Osztály órarendje 8:20 - 8:45 Tanítás kezdete, névsorolvasás 8:45 - 9:30Olvasás és írás 9: :15Helyesírás és.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Valuable Variable Very able Abonyi Dávid – elnök
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Új tanévet kezdünk! A VARGA MÁTYÁS CSOPORTBAN.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
ÖNKÉNTESSÉGI PROGRAM AZ ORSZÁGOS IDEGENNYELVŰ KÖNYVTÁRBAN
Ki tudjuk-e mutatni a globális felmelegedést Karcagon?
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Előadás másolata:

AZ AVASI GIMNÁZIUM ÁLLATHÁZA Készítette: Pilz Olivér

Mi is az az állatház? Ez a kis helyiség egy rendhagyó „élősarok”. Az itt tartott állatokat és növényeket erre önként vállalkozó diákok gondozzák. Felelősségteljes munkájuk nagyfokú öntevékenységet igényel, s néha még a tanítási szünetek egy-egy napját is fel kell áldozniuk apró védenceik kedvéért.

Miért jó állatházasnak lenni? Különleges állatfajokkal lehet napi kapcsolatot kialakítani Hasonló érdeklődési körű embereket ismerhetünk meg Az itt szerzett tapasztalatok segítenek a tanulásban Tudományos igényű dolgozatok megírására (pl. érettségi projektmunka), mérések, vizsgálatok elvégzésére ad módot Személyiségformáló Kikapcsolódási lehetőséget jelent Önkéntes munkának számít

Az állatház lakói Néhány állatkánk: zebrasávos sügér tűzgőte vörös gabonasikló tarajosteknős Stanley papagáj kanári sirályka törpenyúl degu törpehörcsög Eddig több mint 50 állatfajt tartottunk hosszabb ideig. A röpdék, akváriumok, terráriumok belsejét és környezetét igyekszünk esztétikusan kialakítani, amihez hozzátartoznak az itt található különféle növények is.

Élő modellek Állataink a rajztagozatosok számára is megörökítendő témát jelentenek.