2012-13-as tanév 1. félév beszámolója.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TANULÓSZOBA FÉLÉVI BESZÁMOLÓ
Advertisements

Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
A pedagógus szerepe a közösségi szolgálatban
Nemzetközi projektjeink Nemzetközi kapcsolatok A es tanévben Iskola Könyvtárak Nemzetközi Hónapja Comenius Lengyel testvériskolai kapcsolat Művészeti.
Az iskolai szociálismunka
Gyermekvédelmi munka áttekintése
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Professzionális iskolai kutatások
NAT, kerettantervek, helyitantervek ( ember és természet műveltségi terület) 2013.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Lepenye Ambrus Mátyás Király Általános Iskola Pomáz
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
A tanulási problémák diagnosztikája és terápiája
Készítette Kovács Nándor KONRACB.PTE
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
A diákok megismerésének lehetőségei - szükségessége
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
MÉDIAISMERET I. INZERTKÉP SZINOPSZISA Beküldendő feladat 2. Készítette: Nemes Marianna Informatikus Könyvtáros Szak Távoktatás tagozat II. évfolyam II.
Pedagógusok az együttnevelésről Keller Magdolna Eszterházy Károly Főiskola Neveléstudomány Tanszék Eger.
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
GONDOLATOK AZ OSZTÁLYF Ő NÖK ÉS A GYERMEKVÉDELMI FELEL Ő S EGYÜTTM Ű KÖDÉSÉR Ő L Csillag Ferenc – pedagógiai szakért ő.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
Zalaegerszegi projektiroda 8900 Zalaegerszeg,Kosztolányi u. 10.
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
A fogyasztóvédelmi társadalmi szervezetek működésének tapasztalatai Dr. Eitmann Norbert, elnök Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület június.
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
"Legyen az esély egyenlő ..."
Kaposvár Jó gyakorlat Készítette: Lengyelné Bencsik Judit.
Oktatás kiemelkedő fontossága
Szül ő i értekezlet Október 12.. Az értekezlet tartalma Oktatás, nevelés (Szöll ő si Zsuzsanna – igazgatóhelyettes) Szakmai képzés sajátosságai.
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
Közép - Dunántúli Régió Zöld Óvoda Bázisintézmény tevékenységei
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kinek áll érdekében? - KERETRENDSZER az egész napos iskola nevelési-oktatási.
A szaktanácsadó segítő szerepe
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
TANULÁSI KÖRNYEZETEK Bibó István Gimnázium – Kiskunhalas.
Az NKE RTK min ő ségbiztosításának jelene és jöv ő je Prof. Dr. Valcsicsák Imre.
DIAKONIA KERESZTYÉN ALAPÍTVÁNY Koordinációs iroda KOLOZSVÁRI FIÓK MAROS- VÁSÁRHELYI FIÓK SZENT- GYÖRGYI FIÓK SZÁSZ- RÉGENI FIÓK 100 alkalmazott BRASSÓI.
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
 testi-térbeli biztonság  idő- és ritmusérzék  beszéd tisztasága  élményen keresztül történő megértés  kommunikáció, kooperáció, kreativitás 
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Az új ökoiskola kritériumrendszer Varga Attila
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Egy érdekes összefogás a nyugati végeken avagy szerszámkészítés Csepregen az iskola szemszögéből.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Tervezési folyamat.
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Cegléd, június 1. Cegléd, Malom tér 3.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Köszöntjük intézményünkben!
A civil szervezetek hatásméréséről
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

as tanév 1. félév beszámolója

Er ő sségeink: Méltó-,és színvonalas megemlékezések ünnepnapjainkra Aktuális problémák kezelése Osztályf ő nöki feladatok sokaságának pontos elvégzése Ökoiskolai feladataink jó megvalósítása, környezettudatos gondolkodás és életmód Szitaköt ő s szemlélet megismertetése a kollégákkal Végz ő s diákok továbbtanulásának segítése a 8. évfolyamokon Tanulási nehézséggel küszköd ő gyerekek figyelemmel kisérése Gyengeségeink: Még egységesebb fellépés a magatartásproblémák megoldásában. Az iskolai ügyeleti munka további meger ő sítést igényel. Lehet ő ségeink: Id ő sebb, tapasztalt kollégák szakmai tudása. Könyvtárunk és tornacsarnokunk kihasználtsága. Szül ő k aktívabb bevonása nevelési munkánkba. Veszélyek: Szül ő i támogatottság gyakori hiánya.