Matematika munkaközösség

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Induló képzéseink – 2008/2009-es tanév Lovassy László Gimnázium  :  : Lovassy László Gimnázium Induló képzéseink 2008/2009-es.
Advertisements

Magyar Tehetséggondozó Társaság
SDT-monitor Informatikai eszközök alkalmazása a tanulási folyamatban – 1. év febr. 6. – május 23.
Pályaválasztás 2014/15.
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Iskolánkról.
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
Tehetségpont létrehozása
Jó gyakorlatok a Kazinczy Ferenc Tagiskolában
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Beiskolázási tájékoztató december
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
as tanév Záró értekezlet.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Beszámoló a szeptember-októberi szabadidős programokról
A gyakorlatvezető mentor
A program az Informatika - Számítástechnika Tanárok Egyesülete TÁMOP / , a Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó.
Tanévkezdő szakmai fórum Középiskolai fizika Zalaegerszeg október 6.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Ábrám Tibor Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
Társadalomtudományi munkaközösség. Feladataink A társadalomtudományokhoz és a művészetekhez kapcsolódó tantárgyak oktatása. Változatos tanórán kívüli.
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Szülői tájékoztató 2012.január 26.. Személyi és tárgyi feltételek 770 tanuló 112,5 dolgozó Személyi változások Gazdasági centrum Iskolai költségvetés:510M.
Félévzáró nevelőtestületi értekezlet
Német munkaközösség I. félév. A beszámoló tartalma: - Személyi és tárgyi feltételek - Kiemelt célok és feladatok - Mérések és értékelések -
Kéttanítós modell Bethlen Gábor Református Általános Iskola, Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Törökszentmiklós.
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
ügyvivő szakértő, országos versenyszervező
A tanárképzés szerkezete
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
Készítette: Kocsis Erzsébet
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
Nyugodt légkör, barátságos környezet játszóudvar műfüves pálya.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Innovációs Munkaközösség beszámolója 2014/2015. tanév
Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Tehetséggondozás a Kiskossuthban. Tehetséggondozás a tanórákon O Csoportbontás O Differenciálás O Egyénre szabott munka O Játékos, nem formális tanulás.
Tanévzáró ünnepség Nyárády Mihály Általános Iskola Ramocsaháza június 23.
tanév. Munkaközösségünk tagjai: 19 fő - névváltozás és átalakulás új tagok: Hriczóné Csizmadia Judit Tóth Eszter - Gyermekfelügyelők.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ a 2017/2018-as tanévre szeptember 14. Balázs Lászlóné igazgatóhelyettes.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
DARUS a gyermekekért.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Gyulai Dürer Albert Általános Iskola VERSENYEREDMÉNYEK 2016/2017 tanév
Angol nyelvi tagozat.
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
IGAZGATÓI DICSÉRETEK Budai Vendel 3.b
HAT pályázat beszámolója
DARUS a gyermekekért.
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Előadás másolata:

Matematika munkaközösség Félévi beszámoló 2012 - 13 Matematika munkaközösség

Mérési eredmények osztályok Év eleji mérés Félévi mérés 5.a 74% 3,52 74% 3,52 67% 3,8 5.b 75% 3,8 70% 3,6 5.c 79% 3,95 84% 4,6 6.a 83% 4,32 87% 4,8 6.b 69% 3,45 69% 3,7 6.c 71% 3,64 58% 3,3 6.d 57% 3, 35% 2, 6.e 55% 3, 66% 3,2 7.a 78% 3,9 80% 4, 7.b 61% 3,1 57% 3, 7.c 49% 2,6 45% 2,7 8.a 74% 3,7 72% 3,6 8.b 81% 3,4 8.c 58% 3, 8.X ÖSSZESEN 33% 1,6 66,6% 3,32 36% 2, 62,9% 3,38

Kiemelt pedagógiai célkitűzések a tanévre Az új oktatási módszerek bemutatása, gyakorlása. 2012.11. 20-án Szkiba Ivánné a referenciaintézményi hálózatépítés keretében térségi bemutató órát tartott infokommunikációs technológiák alkalmazása matematika órán címmel. Ezt követően Izsák Dávid és Szuna Attila műhelyfoglalkozást tartott az érdeklődő pedagógusoknak „Hogyan készítsünk interaktív feladatokat?” címmel.

Kiemelt pedagógiai célkitűzések Fejlesztő órákkal a felzárkóztatás erősítése. Felső tagozaton a Nevelési Tanácsadó és a szakértői bizottságok által előírt fejlesztő foglalkozásokat a matematika tanárok tantárgyi korrepetálás keretében tartják. Heti 2 órában 7 tanulót fejlesztünk.

Kiemelt pedagógiai célkitűzések Szakköri tevékenységgel a tehetséggondozás erősítése. A tehetséggondozó szakkör heti 7 órában 4 pedagógus vezetésével működik. A Magyar Nemzeti Üdülési Alapítványhoz benyújtott és elnyert Erzsébet pályázat keretében szeptemberben Fonyódligeten matematika tehetséggondozó tábort tartottunk, mely keretében a Bolyai csapatversenyre készítettük fel tanulóinkat (24 főt).

Csoportmunka a táborban

Vidám matematika!

“Be van fejezve a nagy mű”

Büszkeség

Munka után a megérdemelt pihenés

Pedagógiai célkitűzések Matematika versenyekre jelentkezés interneten. A versenyekre a jelentkezés megtörtént, a versenyeken való részvétel folyamatos.

Versenyeredmények Bolyai Matematika Csapatverseny Megyei forduló   Bolyai Matematika Csapatverseny Megyei forduló Időpont: 2012. október 12. Indulók száma: 55 tanuló Eredmények 6. évfolyam Monsters 11. helyezett Gyulai Zsanett Lanczki Petra Merényi Dóra Vellner Zsófia Pestis 13. helyezett Erményi György Lehota Barnabás Tischer Dániel X 21. helyezett Csontó Benjámin Havasi Marcell Molnár Sára Tari Zalán 8. évfolyam Nekem8 13. helyezett László Krisztián Pertl Péter Szondy Zsolt Tischer Péter

Versenyeredmények Bátaszéki Matematikaverseny Időpont: 2012. október 15. 2. fordulójába jutott: Szőke Enikő 8. a Varga Tamás Matematika Verseny Időpont: 2012. december 4. 2. fordulójába jutottak: Heiszer Magdolna Szőke Enikő Szondy Zsolt

Tanórán kívüli foglalkozások Tehetséggondozó szakkör: Tárainé 5-6-7. évf. heti 2 óra - 24 tanuló Szkiba Éva 5. évf. heti 1 óra - 20 tanuló Izsák Dávid 6. évf. heti 1 óra - 10 tanuló Felvételi előkészítő: Szkiba Éva heti 1 óra - 24 tanuló Izsák Dávid heti 1 óra - 10 tanuló Palkó Balázs heti 1 óra – 16 tanuló

Köszönöm a figyelmet!