Szakmai gyakorlat január 18 - február 7.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Az államháztartási belső pénzügyi ellenőrzési rendszer fejlesztése
Az olvasástanítás módszere:
Hálózatban a jövőnkért
A köznevelés fejlesztési irányai és eredményei KPSZTI február 12. Emberi Erőforrások Minisztériuma Köznevelésért Felelős Államtitkárság MTI Fotó.
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
A szakképzés fejlesztés irányai évfolyam beiskolázási létszáma 2009/2010.
Tehetségpont létrehozása
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
Gábor Dénes Tehetségpont
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
2013. november 15. A központi írásbeli felvételi vizsgát szervező középiskolák jegyzékének közzététele.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
Az iskolai könyvtárhasználat hazai innovatív példái
Projektlabor, Projektmunka és Projekt szeminárium tapasztalatai és kérdései az informatika oktatásában az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd,
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Hálózatban a jövőnkért. Pályázatunk Beadása: május 30. Projekt ideje: – Elnyert összeg: Ft.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Berzsenyi Dániel F ő iskola Regionális Fels ő oktatási Forrásközpont Épült: november november 06.
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
A NAT jövője az informatikán innen és túl Reményi Zoltán.
Mi leszek, ha nagy leszek?
Könyvtár-pedagógiai program készítése
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Iskolai könyvtárak külföldön. Kezdetben közös fejlődés  USA és Európa – sz. közös fejlődés a közművelődési könyvtárakkal Németország, Dánia, Franciaország,
Újjászülető oktatási tartalmak a nemzeti könyvtárban Moldován István MultiMédia az oktatásban konferencia Zsigmond Király Főiskola,
Magyar Könyvtárosok Egyesülete 42. Vándorgyűlése ajánlásai.
Digitális tartalomszolgáltatás
Könyvtárosok a tehetségekért – a reformációtól napjainkig
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
Középfokú iskolai felvételi eljárás lebonyolításának ütemezése a 2009/2010-es tanévben Papp Brigitta.
„A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Pedagógiai Közművelődési és Képzési Intézet jelene és jövője” augusztus 23.
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
Így készítek fel a „Bod-ra”…. A verseny három fordulós: 1. iskolai forduló 1. iskolai forduló 2. megyei/fővárosi forduló 2. megyei/fővárosi forduló 3.
Deutsch hat Zukunft A német nyelvnek van jövője.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Korona Üzleti és Szolgáltató Központ Makó, Széchenyi tér
Közgazdaság szakmacsoport
2012. augusztus Nyári Tanártovábbképzés.
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
Eszterházy Károly Főiskola 3300 Eger, Eszterházy tér. 1 TÁMOP D-12/2/KONV Az Eszterházy Károly Főiskola Roma Szakkollégiumának.
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
ügyvivő szakértő, országos versenyszervező
Továbbtanulás 2013/2014..
Szakkollégiumi Műhelymunka: Helyzetkép a szakkollégiumi tehetséggondozásról Benkó Marcell - Széchenyi István Szakkollégium / Szakkollégiumok Egyeztető.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
FEMIP „Minőségfejlesztés a felsőoktatásban” TÁMOP / Bángi-Magyar Attila szakmai vezető OFI Szakmai Napok december 7.
Új modulok a szakképzésben Projektmenedzsment – MS Project 2007 Szentirmai Róbert.
MPT 2014/2015. ……………………….. Szervezeti egységek, beszámolók, tervek MPT Vezetői Kollégium Budapest, január Fábry.
A KÖZÖTTI EURÓPAI UNIÓS FEJLESZTÉSI IDŐSZAK ÖNKORMÁNYZATI LEHETŐSÉGEI Zalai Mihály elnök Békés Megyei Önkormányzat Települési Önkormányzatok.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
ELŐADÁS CÍME Duális képzés a Kecskeméti Főiskola tapasztalatai alapján Kovács Zsuzsanna Duális Képzés és Módszertani Központ 2016.február 26.
Közösségi gyakorlat A Gyakorlóiskolában. TUDÁS Ismeri azokat a főbb módszereket, amelyekkel megismerheti a gyerekek kognitív, emocionális és erkölcsi.
Pedagógiai Könyvtár és Múzeum Bod Péter Országos Könyvtárhasználati Verseny __________________________________________________________________________________________________________.
Pedagógiai Könyvtár és Múzeum Bod Péter Országos Könyvtárhasználati Verseny __________________________________________________________________________________________________________.

Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

Szakmai gyakorlat 2011. január 18 - február 7. 2017.04.05. Albert Anikó

Tartalom A munkám A könyvtár mint szervezeti egység A szakmai gyakorlat témakörei Kedvelt és kevésbé kedvelt tevékenységeim 2017.04.05. Albert Anikó

Előadáson veszek részt. Kölcsönzök, tájékoztatok. 2017.04.05. Albert Anikó

A főiskola szolgáltató szervezeti egységei A struktúra: Központi Könyvtár Projektiroda Intézményi Minőségbiztosítási Iroda Gyakorlóiskola, a könyvtárakkal Kollégiumok Oktatási és kutatási bázisok Líceum Kiadó Informatikai Központ A főiskola szolgáltató szervezeti egységei 2017.04.05. Albert Anikó

A szakmai gyakorlat témakörei: Könyvtárhasználati versenyekre készítek fel tehetséges tanulókat. Elősegítem iskolám oktatási, pedagógiai programját . Önálló ismeretszerzés megismertetése, az információkeresési technikák elsajátíttatásával. 2017.04.05. Albert Anikó

Számlát másolni, iktatni. TANÍTANI, Tájékoztatni, Információt, könyvet adni, versenyekre felkészíteni. „A könyvtár a tudás megszerzését támogatja oktató, információ – közvetítő és szolgáltató tevékenységével.” Részlet könyvtárunk küldetésnyilatkozatából 2017.04.05. Albert Anikó

Összegzés: Figyelmesebb lettem. Jobban beosztom az időmet. Empatikusabbá, határozottabbá váltam. Erősítettem a proaktív szemléletet. 2017.04.05. Albert Anikó

Köszönöm a figyelmet! alberta@ektf.hu 2017.04.05. Albert Anikó