Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok Készítette: ELTE Társadalomtudományi Kar Módszertani Kutatóközpont.
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Érték-e még a család? SzülőSuli 1.
Visitor Media Research 2010/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – Médiakutatás az interneten –
Visitor Media Research 2009/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI.
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
SZÁMÍTÓGÉPES JÁTÉKOSOK MOTIVÁCIÓINAK LONGITUDINÁLIS VIZSGÁLATA Kiss Orhidea Edith Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi.
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
Visitor Media Research 2007/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
A nők 40 éves nyugdíjazásáról… • A nők kedvezményes nyugdíjazásával foglalkozó új szabályok szerint az a nő, aki kereső tevékenységgel és a gyermekneveléssel.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Visitor Media Research 2011/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – 2010 – Médiakutatás az interneten.
Our Mobile Planet: Magyarország
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
GfK MediaÚjraosztódik-e a médiapiac?2009. Április A print és az online konvergenciája…(!?!) Nagy István - Médiakutatási csoportvezető, GfK április.
Internet: az anyák megmentője Futó Judit, Ferencvárosi Nevelési Tanácsadó.
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
Az e-banking távlatai 1117 Budapest, Pázmány sétány 1/a / 6827
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
Egyszerű, gyors, biztonságos A háromból kettőt választhat Kutatási eredmények az eBanking szolgáltatásokról május 12.
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Nyolc gondolat az ANYASÁGRÓL
Béres Egészség Hungarikum Program Egészségrecesszió Kutatás Sajtótájékoztató április 23.
Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1063 Budapest, Munkácsy M. u. 16.  Tel/Fax: , web: 
A GYERMEKVÁLLALÁS HATÁSA A CSALÁDI JÖVEDELEMRE MAGYARORSZÁGON Reizer Balázs Béla és Seres Gyula Szociális munka, szociálpolitika szekció április.
Közösségi weboldalak és az alumni szervezetek DPR Szakmai Klub I. Hain Ferenc - DPR Szakmai Klub http./
Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
szakmérnök hallgatók számára
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
Az internetes ismerkedés hatása a homofíliára Lőrincz László Budapesti Corvinus Egyetem Szociológia és Társadalompolitika Intézet
Nők munkaerőpiaci helyzete a nyilvánosságban. 2 A kérdéskör kevés médiafigyelmet kap:  Elsősorban gazdasági, munkaerő-piaci szakportálokon jelennek meg.
Gyermekgondozási szabadságok Korintus Mihályné Leave Policies and Research Network SZMI.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
Visitor Media Research 2008/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Tájékoztató óvodánk iránt érdeklődő szülőknek. Tájékozódási pontok Helyi Nevelési Programunkat teljes terjedelemben megnézheti a weblapon, de választhatja.
Szociális helyzet a Pogányvölgyben 2011 június 17.
Mennyire elégedett azzal, ahogy az országban mennek a dolgok?
A N emzetközi Gy ermekmentő Sz olgálat Magyar Egyesület pápai számítógépes klubjának Safer Internet tevékenysége és megvalósulási formái Készítette: Nagy.
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Esélyegyenlőségi és munkaadói, munkavállalói attitűdök közötti eltérés – kisgyermekes szülők (MUKI) szempontjából Stefkó Judit Budapest HSZOSZ.
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
,,Szent László”Római Katólikus Gimnázium Készitette:Kurucz Brigitta Kállai Dóra Kállai Dóra Mateoc Teodor-Dávid Mateoc Teodor-Dávid 2011 Február 16.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Internet a családban Székely Levente –
Hajós Katalin Budapest, június 5.
 Azért választotuk az internet függőség témát mert arra voltunk kiváncsiak,hogy ha készitenek egy statisztikát a “SZENT LÁSZLÓ”iskolában menyi diák.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet1 Fehérvári Anikó Munkapiaci elvárások FSZ- és BA-hallgatók körében ONK november.
Erőszakos médiatartalmak fiatal fogyasztói Székely Levente.
– Letölthető változat –
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Előadás másolata:

Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában

260 ezer kisgyermekes anya használja az internetet

A gyermekkel közösen az interneten legalább hetente egyszer… mesét néz játszik ismerősökkel cseveg 25% 36% 25% Forrás: NRC, április Bázis: 6 évesnél fiatalabb gyermekkel rendelkező éves internetező nők (n= 600 fő)

internet = információ

Egyes források fontossága a terhességgel, gyermekneveléssel kapcsolatos tájékozódásban (átlagos fontosság ötfokú skálán; 1: egyáltalán nem fontos, 5: nagyon fontos) az anyák fele az internetet fontos információforrásnak tartja Forrás: NRC, április Bázis: 6 évesnél fiatalabb gyermekkel rendelkező éves internetező nők (n= 600 fő)

Előfordul(t), hogy keresett információt az interneten az alábbiakkal kapcsolatban… Forrás: NRC, április Bázis: 6 évesnél fiatalabb gyermekkel rendelkező éves internetező nők (n= 600 fő)

Milyen gyermekneveléssel kapcsolatos tartalmakat olvasnak a kisgyermekes anyák az interneten? Forrás: NRC, április Bázis: 6 évesnél fiatalabb gyermekkel rendelkező éves internetező nők (n= 600 fő)

H ITELES H ASZNOS

Mennyire bíznak meg a különböző gyermekneveléssel kapcsolatos online tartalmakban? Forrás: NRC, április Bázis: 6 évesnél fiatalabb gyermekkel rendelkező éves internetező nők (n= 600 fő)

Előfordult-e, hogy hasznos információt talált a gyermekneveléssel kapcsolatban? Forrás: NRC, április Bázis: 6 évesnél fiatalabb gyermekkel rendelkező éves internetező nők (n= 600 fő)

a kisgyermekes anyák 48%- a tagja valamilyen gyermekneveléssel kapcsolatos online közösségnek

Vélemény a gyermekneveléssel kapcsolatos online közösségekről Forrás: NRC, április Bázis: 6 évesnél fiatalabb gyermekkel rendelkező éves internetező nők (n= 600 fő)

Online közösség befolyásolta a választásában 16% 11% 4% 37% 48% 33%

És nem csak online csevegnek… Személyesen találkozott már olyan kisgyermekes anyával, akit az interneten ismert meg 14%

Köszönöm a figyelmet! Kurucz Imre