Eurobarometer, 2010 1%-os jövedelemnövekedés 2,1%-os sportkiadás- növekedés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás

Advertisements

Kamarai prezentáció sablon
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
MegyeVersenysport (fő)Amatőr sport(fő) Baranya Bács-Kiskun 38 Nincs adat Békés 26 Nincs adat Borsod-Abaúj-Zemplén Budapest Csongrád.
2010 éghajlati értékelése, átlagok és szélsőségek
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
A TAO támogatási rendszer Magyar Labdarúgás Fóruma
II/3. Működő és a legszegényebbeket elérő szolgáltatások, közösségi akciók Kunbábony, Civil Kollégium Képzési Központ április május
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Humánkineziológia szak
Mellár János 5. óra Március 12. v
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Elektromos mennyiségek mérése
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Védőgázas hegesztések
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Darupályák tervezésének alapjai
Mobilitási hajlandóság a Közép-magyarországi régióban
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Az oktatás az EU-ban Lisszaboni statégia: Célmeghatározás –mit –mikorra –ki által –milyen minőségben Az eszközök között kiemelt helyen az egész életen.
A GYERMEKVÁLLALÁS HATÁSA A CSALÁDI JÖVEDELEMRE MAGYARORSZÁGON Reizer Balázs Béla és Seres Gyula Szociális munka, szociálpolitika szekció április.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
Híres magyar nők.
IgenNem Kattints egyenként sorban a számokra 1-től 24-ig.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
Lineáris egyenletrendszerek (Az evolúciótól a megoldáshalmaz szerkezetéig) dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém /' /
szakmérnök hallgatók számára
Aktuális helyzet Elhasznált gumiabroncs hasznosítás MAGUSZ
Exponenciális egyenletek
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Érettségi jelentkezések és eredmények május-június május-június Berzsenyi Dániel Gimnázium Budapest.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
FRAMA01dBH Kft. BUDAPEST  0 Zajmérési helyszínek az M0 4-es szakaszán MZ 10 (Bp. XVI. Magtár u. 56, 66.) MZ 11 (Bp. XVI. Vecseház u. 45.) MZ 12 (Csömör.
7. Házi feladat megoldása
Az Európai Foglalkoztatási Stratégia Készítette: Balogh Judit Nemzetközi Tan. III. évf
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
INTEGRÁCIÓ A FEJEKBEN? A romákkal kapcsolatos lakossági attitűdök Magyarországon Bernát Anikó TARKI Társadalomkutatási Intézet október 25.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
EGÉSZSÉGMAGATARTÁS Egészségmagatartásnak nevezünk minden olyan tevékenységet, amelyet egy önmagát egészségesnek tartó személy vagy preventív céllal végez,
Társadalom- és foglalkoztatáspolitikai stratégiák hatása és hatékonysága Scharle Ágota Budapest Szakpolitikai Elemző Intézet Budapest, november 12.
Összefoglalás 2.. Összefoglalás - 1. feladat (a ; b) = 23·33·7 a szám = 2x·33·72·115 b szám = 24·3y·5·7z x = ? y = ? z = ? Mennyi az x, y és z értéke?
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
2006. Peer-to-Peer (P2P) hálózatok Távközlési és Médiainformatikai Tanszék.
MENETREND HASZNÁLATÁNAK GYAKORLÁSA Feladat: autóbusz, villamos, trolibusz, fogaskerekű, HÉV menetrend gyakorlása El szeretnénk jutni a Selyemrét megállóból.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Adalékok a magyar tizenévesek vallásosságáról a rendszerváltás után Csákó Mihály CSc egyetemi docens WJLF Pedagógiai Tanszék.
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
A lisszaboni stratégia és a magyar foglalkoztatáspolitika Kordás László április 29. Balatongyörök.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Kvantitatív módszerek
A Szent Margit Kórház PD Központ beteganyaga
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
Csonka János Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
3. osztályban.
Előadás másolata:

Eurobarometer, 2010

1%-os jövedelemnövekedés 2,1%-os sportkiadás- növekedés

1%-os árszínvonal- csökkenés 2,2%-os sportkiadás- növekedés

Község Egyéb város (×1,4) Megyeszékhely (×1,8) Budapest (×2,9) Község Egyéb város (+7%) Megyeszékhely (+25%) Budapest (+68%)

65 éves vagy idősebb éves (×1,6) éves (×2,8) éves (×5,1) éves (×4,5) 24 éves vagy fiatalabb (×7,5) 65 éves vagy idősebb éves (+19%) éves (+35%) éves (+46%) éves (+22%) 24 éves vagy fiatalabb (+113%)

0 gyermek 1-2 gyermek (×2,0) 3-4 gyermek (×2,6) 1-2 gyermek (-12%)

8 osztály vagy szakmunkás Érettségi (×1,9) Legalább diploma (×3,1) 8 osztály vagy szakmunkás Érettségi (+19%) Legalább diploma (+46%)

Jövedelmi ötödönként (×1,4) Jövedelmi ötödönként (+21%)

Szabadon elkölthető jövedelmek növelése Sportcikkek és –szolgáltatások olcsóbbá tétele (pl. ÁFA csökkentés) Megfelelő társadalmi csoportok célzott támogatása, hozzáférés javítása