Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy innováció nyomában
Advertisements

Esélyteremtés lehetőségei a közoktatásban Mayer József Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Salgótarján, május 27.
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
A tanári munka sikerességének vizsgálata a pedagógiai attitűdök, a tanár-diák viszony és az iskolai élmények összefüggésrendszerében Indoklás.
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskola
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
1 Pályaválasztás 2010/2011-es tanév Fné T.K.. 2 BEISKOLÁZÁSI TERV A 2010/2011-ES TANÉVRE SZAKKÖZÉPISKOLA2 osztály Nyelvi előkészítő angol Nyelvi előkészítő.
Gönczy Pál Általános Iskola
2011/2012. tanév. LÉTSZÁM ADATOK RENDES ÉRETTSÉGI VIZSGA (végzősök) 119 fő Végzett tanuló (rendes)1 fő 13/5. osztályos tanulók4 fő Előrehozott érettségi.
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
A Magyar Köztársaság kormánya. A középfokú felvételi változásai Arató Gergely államtitkár prezentációja december 9.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Karácsonyi János Katolikus Gimnázium
FELSŐOKTATÁSI FELVÉTELI A 2013/2014-ES TANÉVRE A JELENTKEZÉS HATÁRIDEJE: augusztus 12.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
SYLVESTER JÁNOS PROTESTÁNS GIMNÁZIUM
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
Érvényes jogszabályok az érettségi vizsgák megszervezéséhez a 2013/2014 tanévben - A 245/2008 számú oktatásról és nevelésről szóló törvény (oktatási törvény)
Középpontban a fejlődés
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Érettségi vizsgák eredményei május-június. - országos tapasztalatok - iskolai tapasztalatok: - érettségi adatok (szintek, vizsgatípusok) - összevetések.
Felvételi tudnivalók Pályaválasztás a es tanévben.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Alsó tagozat és napközi a számok tükrében
XVII. Hajnal Imre Matematika Tesztverseny
Alsó tagozat Demény Gabriella igh
Évvégi beszámoló Felső tagozat Kardos Zsuzsa igh
Az előrehozott szakképzés tapasztalatai Zsámbékon 1 év elteltével.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
2015. február KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGA
Érettségi eredmények május-június.
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakközépiskola
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Felvételi eljárás 2014/2015.
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
A félévi tanulmányi munka bemutatása 2014/2015. Összeállította: Kovács Tibor.
Helyzetkép a differenciálásról. Differenciált házi feladat előző órai következő órai Gyakoriság%Gyakoriság% igen 11,7610,2 nem 3661,04271,2 nem válaszolt.
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
Félévi értekezlet 2014/2015-ös tanév.
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
Gyorsjelentés az érettségi eredményeiről július 12.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
Jelentkezés Érettségire jelentkezés határideje: február 15. Helye: Tiszakécskei Református Általános Iskola és Gimnázium.
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Általános iskola eredménye, értékelése
Általános Iskola tanév
2016. november 7..
Tájékoztató A SZAKKÉPZÉSI ÖSZTÖNDÍJRÓL
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
2018.május-június érettségi vizsga eredményei 2018.augusztus 31.
A gimnázium ÉV VÉGI STATISZTIKÁJA
Gimnáziumi statisztika
3. osztályban.
Előadás másolata:

Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév

A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból, de az új szabályok szerint ők is tehetnek javítóvizsgát. A diákok közül 2 fő a szakképzésben bukott, ők nem mehettek vizsgázni, befejezték tanulmányaikat. 1 tanuló vizsga előtt távozott, 3 tanuló kérelmezte, hogy osztályt ismételhessen. A ténylegesen javítóvizsgán részt vevők száma 36 fő, közülük 22-en jártak sikerrel, 14 diák (tavaly 12) sikertelenség miatt osztályt ismétel.

A lemorzsolódás iskolai szinten összesen = 19 fő (tavaly 23), ez a záró tanulói létszám 2,75%-a (tavaly 3,42 %; előtte 2,97%-a, előtte 1,99% volt). Az évismétlő tanulók közül többen elhagyták az iskolát, bár vannak máshonnan érkezők is. Tantárgyi bukások: –matematika;13 fő (tavaly 9) –angol: 2 fő (tavaly 1)