Humán TISZK Záró konferencia 2010. szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP-2.2.3-07/1-2F-2008-0008.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat október 2. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
Advertisements

TÁMOP / TIOP / Kazincbarcika, Országos Egyházi TISZK A TÁMOP / sz. projekt fenntartási.
Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat június 30. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
TÁMOP / TIOP / Kazincbarcika, Országos Egyházi TISZK
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
C s e p e l T I S Z K Nyitó konferencia
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A TISZK SZEREPE A SZAKKÉPZÉS SZERVEZÉSÉBEN, A TISZK-BEN REJLŐ LEHETŐSÉGEK Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ (1146 Budapest, Thököly.
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat fenntartása május 31. Glowacz Miklósné projektkoordinátor Koordinációs.
HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2011/12 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat július 02. Tóthné Jachimovits Magda szakmai vezető A TISZK rendszer.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat Július 2. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
Záró konferencia TAMOP-2.2.3/B-09/
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.

A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
A szaktanácsadó segítő szerepe
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt indikátorai Az Európai Unió támogatásával, az Európai.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Országos Egyházi TISZK TÁMOP / Szakmai konferencia február Glowacz Miklósné projektmenedzser.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Szakiskolai fejlesztési program
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F

Nemes Nagy R. Wallenberg Bókay Semmelweis Fodor Kanizsay

A projekt indulása: december 1.

TÁMOP /1-2F A projekt címe: A Humán TISZK rendszerének továbbfejlesztése a humán szakmák moduláris képzésével, a humán értékrend és az esélyegyenlőség megvalósításával

TÁMOP /1-2F

Munkacsoportok Szakképzés koordinációs Irányítás fejlesztési Oktatásfejlesztési Szolgáltatás szervezési Közösségi funkciók PR, marketing Nyomon követési Informatikai

Családpedagógiai szolgáltatások össz tanuló létszám: 3485 fő össz tanuló létszám: 3485 fő mentorálás: 300 tanuló, 140 mentortanár, 2 pszichológus, szupervízor mentorálás: 300 tanuló, 140 mentortanár, 2 pszichológus, szupervízor pályaorientáció: órai keretekben, tanórán kívül, szoftver segítségével pályaorientáció: órai keretekben, tanórán kívül, szoftver segítségével szakmai kompetencia mérés 332 fő szakmai kompetencia mérés 332 fő karriertanácsadás – információs nap 125 diák karriertanácsadás – információs nap 125 diák nyitott kapuk - szakmai nyitott kapuk - szakmai Az esélyegyenlőség megteremtése.

Közösségi funkciók 8 tábor tanuló ( 8 tábor tanuló (Tiszafüred, Agostyán, Balatonfüred, Bogács, Debrecen, Horány és Pálkő) 7 közös vetélkedőn több mint 2000 tanuló 7 közös vetélkedőn több mint 2000 tanuló Felzárkóztató oktatás diák Felzárkóztató oktatás diák Szakmai előkészítő évfolyam - 16 fő Szakmai előkészítő évfolyam - 16 fő Nyitott kapuk, börzék Nyitott kapuk, börzék Honlap Honlap Hátrányos helyzetűek segítése.

Moduláris tananyagfejlesztés 16 db moduláris tananyag, egészségügyi, szociális szolgáltatások,oktatás szakmacsoportokban 2 db e-learning tananyag 3 db szakmai gyakorlati moduláris vizsga minta feladatgyűjtemény próbatanítások több mint 680 órában 750 tanulót anyagok a próbatanításokhoz szakmai könyvek a próbatanításokhoz (7 M) videótár (DVD, CD) A munkaerőpiacnak megfelelő felkészítés.

Korszerű tanítási (oktatási) technikák Korszerű tanítási (oktatási) technikák Konfliktuskezelés Konfliktuskezelés Differenciál képességfejlesztés Differenciál képességfejlesztés SNI-s tanulók támogatása SNI-s tanulók támogatása Pályaorientációs tanácsadás módszerei Pályaorientációs tanácsadás módszerei Mérés-értékelés módszertana Mérés-értékelés módszertana Moduláris szakképzés, vizsgakövetelmények (külső gyakorló helyeink szakoktatói részére 3 szakmacsoportban) Moduláris szakképzés, vizsgakövetelmények (külső gyakorló helyeink szakoktatói részére 3 szakmacsoportban) Moduláris tananyagfejlesztés Moduláris tananyagfejlesztés Jelnyelv használata Jelnyelv használata Mentorálás Mentorálás Fenntartható fejlődés (környezeti fenntarthatóság) Fenntartható fejlődés (környezeti fenntarthatóság) 500 fő Pedagógus továbbképzések

Beszerzések Hardver eszközök:számítógépes munkaállomások, nyomtatók Hardver eszközök:számítógépes munkaállomások, nyomtatók Szoftverek: grafikus, fogyatékosokat segítő Szoftverek: grafikus, fogyatékosokat segítő Vezetői Irányítási Rendszer: a TISZK tagiskoláinak együttműködését támogató szoftver, elektronikus napló, adatbázis, kommunikáció, tantervkészítő, pályaorientációs szoftver Vezetői Irányítási Rendszer: a TISZK tagiskoláinak együttműködését támogató szoftver, elektronikus napló, adatbázis, kommunikáció, tantervkészítő, pályaorientációs szoftver Együttműködés

Nyomonkövetés Regionális munkaerőpiac / RFKB Regionális munkaerőpiac / RFKB – hiányszakmák meghatározása – felnőttképzési kínálat bővítése Célcsoportok elégedettségmérése / tanulói, szakképzési, szülői, tanári Célcsoportok elégedettségmérése / tanulói, szakképzési, szülői, tanári Végzett tanulók nyomonkövetése Végzett tanulók nyomonkövetése TÁMOP /1-2F

Tervezzük a jövőt Tanulók szintjén: SNI tanulókkal való foglalkozás: feltérképezés, tudásátadás a pedagógusok/iskolák között SNI tanulókkal való foglalkozás: feltérképezés, tudásátadás a pedagógusok/iskolák között Mentorálás fenntartása, Mentor kézikönyv használata Mentorálás fenntartása, Mentor kézikönyv használata Közös táboroztatás: közös pályázatok, közös szervezés Közös táboroztatás: közös pályázatok, közös szervezés DÖK együttműködés: TISZK szintű szervezet, képzések,programok DÖK együttműködés: TISZK szintű szervezet, képzések,programok Kulturális-művészeti összetartás: szuper, vándor és vendégváró produkciók Kulturális-művészeti összetartás: szuper, vándor és vendégváró produkciók Közösen meghirdetett tanulmányi versenyek: szakmai és nem szakmai egyaránt Közösen meghirdetett tanulmányi versenyek: szakmai és nem szakmai egyaránt TÁMOP /1-2F

Tervezzük a jövőt Pedagógusok szintjén: Közös pályázatok (képzések) Közös pályázatok (képzések) Kulturális-művészeti összetartás: színház, koncert, kirándulás Kulturális-művészeti összetartás: színház, koncert, kirándulás Humán pályák pályaorientációjának erősítése: versenyekkel, közismereti órákon is témaválasztás, plakátverseny, látogatás a Wallenbergbe, szakkörök,tanfolyamok stb. Humán pályák pályaorientációjának erősítése: versenyekkel, közismereti órákon is témaválasztás, plakátverseny, látogatás a Wallenbergbe, szakkörök,tanfolyamok stb. Közös szakmai bázis: tanmenetek,bemutató órák, szakmai munkaközösség stb. Közös szakmai bázis: tanmenetek,bemutató órák, szakmai munkaközösség stb. Felnőttképzés fejlesztése (akkreditáció, TISZK?) Felnőttképzés fejlesztése (akkreditáció, TISZK?) TÁMOP /1-2F

Tervezzük a jövőt Kommunikáció szintjén: Iskolavezetés szintjén Iskolavezetés szintjén Iskolán belüli kommunikáció javítása Iskolán belüli kommunikáció javítása Jól feltöltött, aktualizált honlap Jól feltöltött, aktualizált honlap Humán TISZK és logója minden anyagon Humán TISZK és logója minden anyagon Börzéken közös megjelenés/közös PR tevékenység Börzéken közös megjelenés/közös PR tevékenység A Humán TISZK megismertetése a tanulókkal, más partnerekkel A Humán TISZK megismertetése a tanulókkal, más partnerekkel Kulturális-művészeti összetartás: Tanár-diák-szülők közös program (tanulók produkciói) Kulturális-művészeti összetartás: Tanár-diák-szülők közös program (tanulók produkciói) Információs nap: szülők szakmái, gyakorlóhelyek dolgozói Információs nap: szülők szakmái, gyakorlóhelyek dolgozói TÁMOP /1-2F

Fenntartás feltételei Feladatok – A projekt fenntartásához szükséges keretek megteremtése (jogi háttér) – Azok vigyék tovább a feladatokat, akik eddig is foglalkoztak vele – Egységes igazoló dokumentumok, segédletek – Munkacsoportok fenntartása – Ütemterv a fenntartáshoz Felelősök fenntartó fenntartó iskolák, fenntartó iskolák, fenntartó iskolák, menedzsment iskolák, menedzsment fenntartó, iskolák fenntartó, iskolák menedzsment menedzsment TÁMOP /1-2F

Tervezzük a jövőt Személyi feltételek biztosítása: Koordinátor: az együttműködést, a fenntartást Koordinátor: az együttműködést, a fenntartást Tagiskolákon belüli felelősök Tagiskolákon belüli felelősök Pályázatfigyelő (Leonardo, Comenius, decentralizált, sport, továbbképzési, Munkaügyi Központ) Pályázatfigyelő (Leonardo, Comenius, decentralizált, sport, továbbképzési, Munkaügyi Központ) Felnőttképzés szervező (akkreditáció) Felnőttképzés szervező (akkreditáció) Iskolapszichológus/addiktológus Iskolapszichológus/addiktológus Fejlesztő pedagógus Fejlesztő pedagógus TÁMOP /1-2F

A projekt kedvezményezettje: Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium 1083 Budapest, Ludovika tér 1. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.

Köszönöm a figyelmet. TÁMOP /1-2F Glowacz Miklósné projektmenedzser