A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy innováció nyomában
Advertisements

Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
A Szily TISZK közösségfejlesztési szolgáltatása /2009/ Bemutatkozás a tagiskoláknak Fejlesztő pedagógusi szakszolgáltatás Iskolapszichológusi szakszolgáltatás.
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
A Nemzeti Iskolagyümölcs-program jelentősége – hazai gyakorlatok, értékelés Dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár Budapest,
Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
Fekete Olga D119-HUNGARY Magyarországi Lions Szövetség Lions Szülőszállás projekt bemutatása.
Tehetségpont létrehozása
„Keresztény nevelés – egyházi iskola” október 15.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
TÁMOP-2.2.3/B-09/ Köztes konferencia. Munkacsoport megalakulása Balogh Valéria Szögi Renáta Veszpréminé Zalka Júlia Teczli Éva Ravasz Eszter.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Az ökoiskola kritériumrendszer megújítása Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója Budapest 2009 OKM OFI Szontagh Pál.
A kolozsvári Báthory Líceum
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
A Dobbantó program Az előrelépés lehetősége diákoknak, szakiskoláknak Regionális tájékoztató napok szeptember 3-12.
Az „Asbóth-díj az év pedagógusának” kitüntetés annak a pedagógusnak adható ki, aki a tudományok, a művészetek, az oktatás-nevelés területén példaértékű,
Az intézményvezetők szerepe az oktatási intézmények fejlesztésében
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”
2009. február 4. Germánné Vastag Györgyi OIB elnöke TISZK az egészségügyi szakképzésben Budapesten.
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat július 02. Tóthné Jachimovits Magda szakmai vezető A TISZK rendszer.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Iskolák határok nélküli együttműködése.
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Kamarai előadás március 2.
Egészséglelkesek az iskolákban Az egészségfejlesztés helyzete az általános iskolákban.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Közgazdaság szakmacsoport
A Varga Tamás Általános Iskola és az SZTE Neveléstudományi Intézet együttműködése a TAMOP pályázat keretében Fejes József Balázs
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
ügyvivő szakértő, országos versenyszervező
SZMM Rákospalotai Javítóintézet és Speciális Gyermekotthon és az SZMM Intézményeinek Oktatási Munkaközösségének közös pályázata Együtt tanulás – közös.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Beszámoló ELFT Békés Megyei Csoport 2007–2011. Beszámoló 2007–2011 Taglétszám Jelenleg 14 tag  Létszám lassan csökken  Nőni fog a nyugdíjasok száma.
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Általános iskola eredménye, értékelése
Programjaink fizikából a es tanévben
Család – és Gyermekjóléti Központ
Közösen a bántalmazás ellen
Előadás másolata:

A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött

Sok kérdés volt még az elején

Célok feladatok kijelölése, a csoport összekovácsolása Több száz pedagógus A tanárok kreativitásának, ötleteinek, szervezésének, tudásának kiaknázása a közös életforma érdekében A tanárok új módszerekkel, eszközökkel, alkotó tevékenységgel vigyék sikerre a hat iskola együttműködését Több száz tanuló A tanulók és a pedagógusok közös munkájának hatékony, értékes felhasználása Tanulóink közösségi életének szervezése, tudás,érték teremtése Hat iskola Cél az iskolák közötti pozitív kapcsolat kialakítása A humán egészségügyi szakmacsoport értékeinek összefogása

Fő tevékenységeink A budapesti TISZK iskolái közötti versenyen 243 indulóból II. Helyezést ért el az egészségügyi szakmacsoport 74,6 %-os teljesítménnyel Szakmai tanulmányi verseny lebonyolítása Egészségügyi szakmacsoport, döntőbe jutott 14 tanuló versengett Szervező iskola Kanizsay Dorottya Iskolák közösségének formálása Pályázatok kiírása táborozásraPályázatok kiírása versenyekre

Programjainkban részt vevő tanulók és pedagógusok Táborok 60 tanuló 9pedagógus Sport 5 iskola 5 csapat 60 tanuló 10 pedagógus Gyöngyszem ek Európában vetélkedő 30 tanuló 18 pedagógus

Tevékenységeink várható eredményei Tanulók közösségének fejlesztése Barátság, egymás támogatása Pedagógusok összefogása, együttműködése Jó módszerek átadása, fejlesztése Tapasztalatok átadása, a következő évre Hatékony közös munka Az iskolák közötti zökkenőmentes, rugalmas, minőségi kapcsolat Az elégedettségi mutatók magas szintje

Most már itt tartunk!!!!!!!! Ismerjük egymást Jól tudunk együttműködni Összetartunk

Így összefogva nézünk a következő feladatok elé !

A tanév feladatai I. félév UNIÓS vetélkedő lebonyolítása Iskolák közötti szakmai és sportvetélkedő szervezése, lebonyolítása Nyitott Napok, Börzék ismertetése II. félév Táboroztatás szervezése- Tanulói pályázatok kiírása TISZK iskolái közötti szakmai tanulmányi verseny döntőjének lebonyolítása Tanév vége Iskolanapokon való részvétel Eredményeink összesítése

Szoros jó kapcsolatot eredményes munkát kívánva, köszöni a figyelmet a Közösségi munkacsoport minden tagja!!!