Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Advertisements

Mindenki tehetséges lehet valamiben!
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
TÁMOP / TIOP / Kazincbarcika, Országos Egyházi TISZK
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
A továbbképzések tapasztalatai Observans Képzési Szolgáltató Kft.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
Szakmai munkánk a pályázatban
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
A szaktanácsadó segítő szerepe
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
Esélyegyenlőség az oktatásban Ifi István ügyosztályvezető október 28.
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
1. Európai uniós pályázati lehetőségek az oktatás területén március 25.
Tájékoztató fórum Szakiskolai fejlesztési program C komponens iskolái számára KOMPONENS C Miskolc május 5. Nagy Zoltán komponensvezető
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
A TÁMOP /07/2-2F projekt „TISZK létrehozása Fejér Megyében” Társadalmi Megújulás Operatív Program IT ülés Seregélyes,
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
főosztályvezető-helyettes
„Együtt, eredményesen”
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Előadás másolata:

Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN

Sárik Zoltán | Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között Kapcsolat a HUMÁN TISZK-kel és tagintézményeivel szaktanácsadás egyéb továbbképzések, műhelyfoglalkozások tanulmányi és tehetséggondozó versenyek pályaválasztási tanácsadás kompetencia mérések a projekt eredményeinek disszeminációja projektmenedzsment elhelyezése

Sárik Zoltán | Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között Pedagógus továbbképzések I. A kooperatív tanulás, a projekt módszer és más modern eljárások -11 fő A tanulási képességek eredményes mozgósítása a tanulói életpálya sikeres tervezése érdekében 15 fő + 14 fő Az új OKJ szerinti moduláris, kompetencia alapú szakképzésben résztvevő pedagógusok (tanárok, szakoktatók) helyi tananyag-fejlesztési kompetenciáinak fejlesztése a szakmai és vizsgakövetelmények, a központi programok alapján - 23 fő + 19 fő Moduláris tananyagfejlesztés

Sárik Zoltán | Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között Pedagógus továbbképzések II. Konfliktuskezelés -16 fő SNI tanulók támogatása - Habilitációs és rehabilitációs tevékenységek alkalmazása a sajátos nevelési igényű tanulók integrált nevelésében-oktatásában – 7 fő Mérés-értékelés módszertana -10 fő Kompetenciák mérése, értékelése a szakképzésben -17 fő A gyakorlati oktatás módszertana - 25 fő Projektmenedzsment és vezető megvalósítók képzése

Sárik Zoltán | Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között A mentorálási tevékenység támogatása Kutatás – mérés Segédanyag, módszertani útmutató készítés a későbbi mentori feladatokat vállalók számára (osztályfőnökök, gyermekvédelmi felelősök, pedagógusok) Jó gyakorlatok, esettanulmányok A projektben dolgozó pszichológusok tapasztalatainak összegzése Függelékként a hátrányos helyzetű diákokkal foglalkozó mentorok számára hasznos és szükséges információk a munkájukhoz szükséges ellátó, szolgáltató intézményrendszer elérhetőségeiről

Sárik Zoltán | Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között További együttműködés lehetőségei a projekt fenntartásának időszakában Pedagógusképzések, tréningek Mérés-értékelés Tanulmányi, tehetséggondozó versenyek szervezése Szaktanácsadás, monitorozás

Köszönöm szépen a figyelmet.