A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP-2.2.3-07/1-2F-2008-0008 pályázat fenntartása 2012. május 31. Glowacz Miklósné projektkoordinátor Koordinációs.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat október 2. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
Advertisements

Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
Gundel Károly Térségi Integrált Szakképző Központ TÁMOP / január „Jó szakma- biztos jövő”
TÁMOP fenntartási időszak 2012/2013. tanév
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat június 30. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2012/13 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
C s e p e l T I S Z K Nyitó konferencia
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Szűts József Általános Iskola
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
A gyakorlatvezető mentor
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2011/12 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat július 02. Tóthné Jachimovits Magda szakmai vezető A TISZK rendszer.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat Július 2. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény A KONFERENCIA.
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
Záró konferencia TAMOP-2.2.3/B-09/
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.

HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A szaktanácsadó segítő szerepe
A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt indikátorai Az Európai Unió támogatásával, az Európai.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Az Európai Szociális Alap támogatásával Zempléni Térségi Integrált Szakképz ő Központ fejlesztési eredményei, fenntartási lehet ő ségei Dr. Simon Csaba.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Előadás másolata:

A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat fenntartása május 31. Glowacz Miklósné projektkoordinátor Koordinációs iroda A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat fenntartása május 31. Glowacz Miklósné projektkoordinátor Koordinációs iroda TÁMOP /1-2F

Jelentési kötelezettség Indikátorok igazoló dokumentumokkal Horizontális mutatók (esélyegyenlőség, környezeti fenntarthatóság) Szakmai munka elért eredményeinek fenntartása Kommunikáció igazoló dokumentumokkal TÁMOP /1-2F

Fenntartási időszak: április április évre statisztikai adatközlés (2012. április) 1.sz. Projekt Fenntartási Jelentés (PFJ – május 4.)) Elfogadásra került: május 16-án TÁMOP /1-2F

TISZK összes tanulólétszáma Minimális elvárás: nem lehet kevesebb, mint a TISZK-ekre érvényes törvényi előírás Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 3681 fő3700 fő3389 fő3531 fő

Az oktatási rendszerből lemorzsolódott, szakképzésbe bevont tanulók száma Megjegyzés: kumulált érték Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 30 fő50 fő172 fő176 fő

Szakképzésbe bevont hátrányos helyzetű tanulók száma Minimális elvárás: célérték 300 fő (kumulált érték) Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 138 fő300 fő1239 fő1546 fő

Szakképzést előkészítő évfolyamon végző tanulók száma Minimális elvárás: célérték 70 fő (kumulált érték) Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 fő70 fő11 fő

Oktatói képzésbe/továbbképzésbe bevont tanárok, szakoktatók száma Megjegyzés: kumulált érték Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 fő150 fő200 fő345 fő

Menedzsment képzésbe/felkészítésbe bevont személyek száma Megjegyzés: kumulált érték Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 fő17 fő23 fő27 fő

Felnőttképzésben résztvevők száma Minimális elvárás: nem csökkenhet a kiinduló értékhez képest Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 355 fő400 fő1147 fő1267 fő

Szakképzést sikeresen befejezők aránya Minimális elvárás: célérték 90 % Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 84 %90 %95,2 %85,3 %

TISZK iskolai rendszerű szakképzéséből lemorzsolódók aránya Minimális elvárás: célérték 8 % Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 20 %8 %3,6 %12 %

Támogatott intézményekben tanulók közül a munkahelyi gyakorlati képzésben résztvevők számának növekedése Minimális elvárás: célérték 60 % Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 1 %60 %100 %

A bevont hátrányos helyzetű tanulók közül a képzést sikeresen befejezők aránya Minimális elvárás: célérték 70 % Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 65 %70 %96,3 %100 %

A bevont, az oktatási rendszerből lemorzsolódott tanulók közül a képzést sikeresen befejezők aránya Minimális elvárás: célérték 90 % Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 70 %90 %90,9 %87,3 %

Az oktatói képzést/továbbképzést sikeresen befejezők aránya Minimális elvárás: célérték 95 % Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 %95 %98,5 %100 %

A menedzsment képzést sikeresen befejezők aránya Minimális elvárás: célérték 95 % Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 %95 %100 %

Szakmájukban elhelyezkedők aránya Minimális elvárás: célérték 70% Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 65 %70 %73,4 %96,3 %

Felnőttképzésben a szakmájuk magasabb szintjén továbbtanulók aránya Minimális elvárás: célérték 50% Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 20 %50 %88,65 %100 %

Beszerzett / kidolgozott tananyagok, továbbképzési tematikák Megjegyzés: kumulált érték Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 db16 db21 db

Eredmények elterjesztésére irányuló akciók száma Megjegyzés: kumulált érték Minimális elvárás: a kiinduló értékhez képest plusz 3 típus Plusz: honlap, börzék, konferenciák, szóróanyagok stb. Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 db3 db14 db

Kialakított közösségi funkciók száma Megjegyzés: kumulált érték Minimális elvárás: a kiinduló értékhez képest plusz 3 típusú Kiindulás:Versenyek, felzárkóztató oktatás, egészség nap, iskolai nap Plusz: Mentorálás, táborok, karrier tanácsadás, pszichológus Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 4 db7 db

MegnevezésIdőpontFő Himnusz illusztráció verseny Csecsemőgondozói verseny Bókayban DÖK tréning Városismereti vetélkedő Versmondó a Nemesben RW faktor Helyesírási és szövegértő versenyek a Kanizsayban Egészségfejlesztés Fodorban

IskolaTáborFő Bókaycsibe96 Fodor Nemesdráma31 Tisza30 Honfoglaló70 Kanizsay Semmelweis Wallenberggólya39 266

Eredmények elterjesztésére irányuló akciókkal elért közösség Megjegyzés: kumulált érték Minimális elvárás: a kiinduló értékhez képest plusz 2000 fő Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 fő3000 fő7020 fő

Közösségi szolgáltatásokat igénybevevők aránya Minimális elvárás: célérték 60 % Megvalósulását segítik: a pályaorientációs programok, a szakmai táborok, a mentorálási program, a szakmai rendezvények, a tanulás módszertani tanácsadás folyamata. Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 30 %60 %100 %

Nyitott napPálya- orientáció Karrier- tanácsadás Info nap Bókay 123 Fodor Nemes 191 Kanizsay 150 Semmelweis 155 Wallenberg fő

Mentoráltak száma Pszichológusi munka/fő Bókay 13Benda Viktória 72 Fodor 6 Wallenberg 10 Kanizsay 20Balázs Nelli 103 Semmelweis 23 Nemes

Közösségi szolgáltatásokat igénybevevők arányához kiegészítő információ Közösségi szolgáltatásaink: mentorálás65 fő pszichológus 175 fő nyitott napok 1044 fő versenyek 316 fő táborok 266 fő információs nap és pályaorientációs szolg. 421 fő VIR (pályaorientáció) ? felzárkóztató 253 fő GYES-esek bevonása 5 fő egészségnap 1166 fő (Bókay, Nemes, Semmelweis)

Beszerzett / kidolgozott tananyagok felhasználási aránya az oktatásban Minimális elvárás: célérték 95% Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 %95 %100 %

Nők aránya a felső-, és középvezetésben Felső-, és középvezetésben a teljes vezetői létszám Felső-, és középvezetésben a női vezetői létszám Részmunkaidős foglalkoztatottak száma Távmunkában foglalkoztatottak száma Fogyatékkal élő alkalmazottak száma Roma foglalkoztatottak száma 50 évnél idősebb, foglalkoztatottak száma Pályakezdő foglalkoztatottak száma Továbbfoglalkoztatott nyugdíjasok száma Gyesről, gyedről, visszatérők alkalmazása Nők száma a foglalkoztatottak közt Foglalkoztatottak száma Záró érték % PFJ %

BókayFodorKanizsayNemesSemmelweisWallenbergGSZÖsszesen Környezeti fenntartási számszerű adatok OK Összesített Esélyegyenlőségi számszerűsíthető OK Összesített Nyilatkozat horizontálishoz OK Tudásmegosztás környezetihez/fő Akció környezetihez tankönyvgyűj tés, kupak, elemgyűjtés papírgyűjtés, kupakgyűjtés kupakgyűjtés, madárvédelem, takarítás, szelektív hulladékgyűjtés, újrahasznosítás "Zöld szemmel a Semmelweisben"

SNI tanulókkal való foglalkozás: feltérképezés, tudásátadás a pedagógusok/iskolák között SNI tanulókkal való foglalkozás: feltérképezés, tudásátadás a pedagógusok/iskolák között Mentorálás fenntartása, Mentor kézikönyv használata Mentorálás fenntartása, Mentor kézikönyv használata Közös táboroztatás: közös pályázatok, közös szervezés Közös táboroztatás: közös pályázatok, közös szervezés DÖK együttműködés: TISZK szintű szervezet, képzések,programok DÖK együttműködés: TISZK szintű szervezet, képzések,programok Kulturális-művészeti összetartás: szuper, vándor és vendégváró produkciók Kulturális-művészeti összetartás: szuper, vándor és vendégváró produkciók Közösen meghirdetett tanulmányi versenyek: szakmai és nem szakmai egyaránt Közösen meghirdetett tanulmányi versenyek: szakmai és nem szakmai egyaránt

Közös pályázatok (képzésekre) Közös pályázatok (képzésekre) Kulturális-művészeti összetartás: színház, koncert, kirándulás Kulturális-művészeti összetartás: színház, koncert, kirándulás Humán pályák pályaorientációjának erősítése: versenyekkel, közismereti órákon is témaválasztás, plakátverseny, látogatás a Wallenbergbe, szakkörök,tanfolyamok stb. Humán pályák pályaorientációjának erősítése: versenyekkel, közismereti órákon is témaválasztás, plakátverseny, látogatás a Wallenbergbe, szakkörök,tanfolyamok stb. Közös szakmai bázis: tanmenetek,bemutató órák, szakmai munkaközösség stb. Közös szakmai bázis: tanmenetek,bemutató órák, szakmai munkaközösség stb. Felnőttképzés fejlesztése (akkreditáció, TISZK?) Felnőttképzés fejlesztése (akkreditáció, TISZK?)

Iskolavezetés szintjén Iskolavezetés szintjén Iskolán belüli kommunikáció javítása Iskolán belüli kommunikáció javítása Jól feltöltött, aktualizált honlap Jól feltöltött, aktualizált honlap Humán TISZK és logója minden anyagon Humán TISZK és logója minden anyagon Börzéken közös megjelenés/közös PR tevékenység Börzéken közös megjelenés/közös PR tevékenység A Humán TISZK megismertetése a tanulókkal, más partnerekkel A Humán TISZK megismertetése a tanulókkal, más partnerekkel Kulturális-művészeti összetartás: Tanár-diák-szülők közös program (tanulók produkciói) Kulturális-művészeti összetartás: Tanár-diák-szülők közös program (tanulók produkciói) Információs nap: szülők szakmái, gyakorlóhelyek dolgozói Információs nap: szülők szakmái, gyakorlóhelyek dolgozói

Glowacz Miklósné projektkoordinátor Koordinációs iroda TÁMOP /1-2F