A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat fenntartása május 31. Glowacz Miklósné projektkoordinátor Koordinációs iroda A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat fenntartása május 31. Glowacz Miklósné projektkoordinátor Koordinációs iroda TÁMOP /1-2F
Jelentési kötelezettség Indikátorok igazoló dokumentumokkal Horizontális mutatók (esélyegyenlőség, környezeti fenntarthatóság) Szakmai munka elért eredményeinek fenntartása Kommunikáció igazoló dokumentumokkal TÁMOP /1-2F
Fenntartási időszak: április április évre statisztikai adatközlés (2012. április) 1.sz. Projekt Fenntartási Jelentés (PFJ – május 4.)) Elfogadásra került: május 16-án TÁMOP /1-2F
TISZK összes tanulólétszáma Minimális elvárás: nem lehet kevesebb, mint a TISZK-ekre érvényes törvényi előírás Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 3681 fő3700 fő3389 fő3531 fő
Az oktatási rendszerből lemorzsolódott, szakképzésbe bevont tanulók száma Megjegyzés: kumulált érték Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 30 fő50 fő172 fő176 fő
Szakképzésbe bevont hátrányos helyzetű tanulók száma Minimális elvárás: célérték 300 fő (kumulált érték) Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 138 fő300 fő1239 fő1546 fő
Szakképzést előkészítő évfolyamon végző tanulók száma Minimális elvárás: célérték 70 fő (kumulált érték) Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 fő70 fő11 fő
Oktatói képzésbe/továbbképzésbe bevont tanárok, szakoktatók száma Megjegyzés: kumulált érték Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 fő150 fő200 fő345 fő
Menedzsment képzésbe/felkészítésbe bevont személyek száma Megjegyzés: kumulált érték Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 fő17 fő23 fő27 fő
Felnőttképzésben résztvevők száma Minimális elvárás: nem csökkenhet a kiinduló értékhez képest Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 355 fő400 fő1147 fő1267 fő
Szakképzést sikeresen befejezők aránya Minimális elvárás: célérték 90 % Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 84 %90 %95,2 %85,3 %
TISZK iskolai rendszerű szakképzéséből lemorzsolódók aránya Minimális elvárás: célérték 8 % Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 20 %8 %3,6 %12 %
Támogatott intézményekben tanulók közül a munkahelyi gyakorlati képzésben résztvevők számának növekedése Minimális elvárás: célérték 60 % Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 1 %60 %100 %
A bevont hátrányos helyzetű tanulók közül a képzést sikeresen befejezők aránya Minimális elvárás: célérték 70 % Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 65 %70 %96,3 %100 %
A bevont, az oktatási rendszerből lemorzsolódott tanulók közül a képzést sikeresen befejezők aránya Minimális elvárás: célérték 90 % Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 70 %90 %90,9 %87,3 %
Az oktatói képzést/továbbképzést sikeresen befejezők aránya Minimális elvárás: célérték 95 % Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 %95 %98,5 %100 %
A menedzsment képzést sikeresen befejezők aránya Minimális elvárás: célérték 95 % Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 %95 %100 %
Szakmájukban elhelyezkedők aránya Minimális elvárás: célérték 70% Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 65 %70 %73,4 %96,3 %
Felnőttképzésben a szakmájuk magasabb szintjén továbbtanulók aránya Minimális elvárás: célérték 50% Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 20 %50 %88,65 %100 %
Beszerzett / kidolgozott tananyagok, továbbképzési tematikák Megjegyzés: kumulált érték Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 db16 db21 db
Eredmények elterjesztésére irányuló akciók száma Megjegyzés: kumulált érték Minimális elvárás: a kiinduló értékhez képest plusz 3 típus Plusz: honlap, börzék, konferenciák, szóróanyagok stb. Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 db3 db14 db
Kialakított közösségi funkciók száma Megjegyzés: kumulált érték Minimális elvárás: a kiinduló értékhez képest plusz 3 típusú Kiindulás:Versenyek, felzárkóztató oktatás, egészség nap, iskolai nap Plusz: Mentorálás, táborok, karrier tanácsadás, pszichológus Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 4 db7 db
MegnevezésIdőpontFő Himnusz illusztráció verseny Csecsemőgondozói verseny Bókayban DÖK tréning Városismereti vetélkedő Versmondó a Nemesben RW faktor Helyesírási és szövegértő versenyek a Kanizsayban Egészségfejlesztés Fodorban
IskolaTáborFő Bókaycsibe96 Fodor Nemesdráma31 Tisza30 Honfoglaló70 Kanizsay Semmelweis Wallenberggólya39 266
Eredmények elterjesztésére irányuló akciókkal elért közösség Megjegyzés: kumulált érték Minimális elvárás: a kiinduló értékhez képest plusz 2000 fő Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 fő3000 fő7020 fő
Közösségi szolgáltatásokat igénybevevők aránya Minimális elvárás: célérték 60 % Megvalósulását segítik: a pályaorientációs programok, a szakmai táborok, a mentorálási program, a szakmai rendezvények, a tanulás módszertani tanácsadás folyamata. Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 30 %60 %100 %
Nyitott napPálya- orientáció Karrier- tanácsadás Info nap Bókay 123 Fodor Nemes 191 Kanizsay 150 Semmelweis 155 Wallenberg fő
Mentoráltak száma Pszichológusi munka/fő Bókay 13Benda Viktória 72 Fodor 6 Wallenberg 10 Kanizsay 20Balázs Nelli 103 Semmelweis 23 Nemes
Közösségi szolgáltatásokat igénybevevők arányához kiegészítő információ Közösségi szolgáltatásaink: mentorálás65 fő pszichológus 175 fő nyitott napok 1044 fő versenyek 316 fő táborok 266 fő információs nap és pályaorientációs szolg. 421 fő VIR (pályaorientáció) ? felzárkóztató 253 fő GYES-esek bevonása 5 fő egészségnap 1166 fő (Bókay, Nemes, Semmelweis)
Beszerzett / kidolgozott tananyagok felhasználási aránya az oktatásban Minimális elvárás: célérték 95% Kiinduló érték Célérték2010. Záró érték PFJ érték 0 %95 %100 %
Nők aránya a felső-, és középvezetésben Felső-, és középvezetésben a teljes vezetői létszám Felső-, és középvezetésben a női vezetői létszám Részmunkaidős foglalkoztatottak száma Távmunkában foglalkoztatottak száma Fogyatékkal élő alkalmazottak száma Roma foglalkoztatottak száma 50 évnél idősebb, foglalkoztatottak száma Pályakezdő foglalkoztatottak száma Továbbfoglalkoztatott nyugdíjasok száma Gyesről, gyedről, visszatérők alkalmazása Nők száma a foglalkoztatottak közt Foglalkoztatottak száma Záró érték % PFJ %
BókayFodorKanizsayNemesSemmelweisWallenbergGSZÖsszesen Környezeti fenntartási számszerű adatok OK Összesített Esélyegyenlőségi számszerűsíthető OK Összesített Nyilatkozat horizontálishoz OK Tudásmegosztás környezetihez/fő Akció környezetihez tankönyvgyűj tés, kupak, elemgyűjtés papírgyűjtés, kupakgyűjtés kupakgyűjtés, madárvédelem, takarítás, szelektív hulladékgyűjtés, újrahasznosítás "Zöld szemmel a Semmelweisben"
SNI tanulókkal való foglalkozás: feltérképezés, tudásátadás a pedagógusok/iskolák között SNI tanulókkal való foglalkozás: feltérképezés, tudásátadás a pedagógusok/iskolák között Mentorálás fenntartása, Mentor kézikönyv használata Mentorálás fenntartása, Mentor kézikönyv használata Közös táboroztatás: közös pályázatok, közös szervezés Közös táboroztatás: közös pályázatok, közös szervezés DÖK együttműködés: TISZK szintű szervezet, képzések,programok DÖK együttműködés: TISZK szintű szervezet, képzések,programok Kulturális-művészeti összetartás: szuper, vándor és vendégváró produkciók Kulturális-művészeti összetartás: szuper, vándor és vendégváró produkciók Közösen meghirdetett tanulmányi versenyek: szakmai és nem szakmai egyaránt Közösen meghirdetett tanulmányi versenyek: szakmai és nem szakmai egyaránt
Közös pályázatok (képzésekre) Közös pályázatok (képzésekre) Kulturális-művészeti összetartás: színház, koncert, kirándulás Kulturális-művészeti összetartás: színház, koncert, kirándulás Humán pályák pályaorientációjának erősítése: versenyekkel, közismereti órákon is témaválasztás, plakátverseny, látogatás a Wallenbergbe, szakkörök,tanfolyamok stb. Humán pályák pályaorientációjának erősítése: versenyekkel, közismereti órákon is témaválasztás, plakátverseny, látogatás a Wallenbergbe, szakkörök,tanfolyamok stb. Közös szakmai bázis: tanmenetek,bemutató órák, szakmai munkaközösség stb. Közös szakmai bázis: tanmenetek,bemutató órák, szakmai munkaközösség stb. Felnőttképzés fejlesztése (akkreditáció, TISZK?) Felnőttképzés fejlesztése (akkreditáció, TISZK?)
Iskolavezetés szintjén Iskolavezetés szintjén Iskolán belüli kommunikáció javítása Iskolán belüli kommunikáció javítása Jól feltöltött, aktualizált honlap Jól feltöltött, aktualizált honlap Humán TISZK és logója minden anyagon Humán TISZK és logója minden anyagon Börzéken közös megjelenés/közös PR tevékenység Börzéken közös megjelenés/közös PR tevékenység A Humán TISZK megismertetése a tanulókkal, más partnerekkel A Humán TISZK megismertetése a tanulókkal, más partnerekkel Kulturális-művészeti összetartás: Tanár-diák-szülők közös program (tanulók produkciói) Kulturális-művészeti összetartás: Tanár-diák-szülők közös program (tanulók produkciói) Információs nap: szülők szakmái, gyakorlóhelyek dolgozói Információs nap: szülők szakmái, gyakorlóhelyek dolgozói
Glowacz Miklósné projektkoordinátor Koordinációs iroda TÁMOP /1-2F