Tourinform iroda működtetése április 20.
2 Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt. névhasználati kézikönyvének betartása -Információadás a tagokról, látványosságokról, éttermekről, szállásokról az érdeklődőknek -GKRTE tagok kiadványainak ajánlása, terjesztése a Királyi kastélyban -Időszaki megjelenések a Gödöllői Hírekben -Utazás Kiállításon való részvétel – kapcsolatépítés, együttműködések kialakítása -Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a GKRTE-vel -1 fő állandó létszám 2 fő kisegítő létszám és 2 fő menedzsment tevékenység -Helyi kézműves termékek értékesítése
3 Elkövetkezendő időszak feladatai: -Honlapok, portálok, adatbázisok frissítése -Marketing elemek fejlesztése -Hosszabb távú fejlesztési területek és egyebek
4 Honlapok, portálok, adatbázisok frissítése: -NETA és Hazaváró adatbázis építése, frissítése -Amennyiben lehetséges a GKRTE és a Hazaváró adatbázisának összehangolása -Szállásfoglalási rendszer (Destour) építése, frissítése
5 Marketing elemek fejlesztése: -1-2 napos programok összeállítása (tagok: szállás, étkezés, egyéb programok) -Együttműködés kialakítása a tagokkal a szolgáltatások hatékonyabb értékesítése céljából -Részvétel rendezvényeken, promóciós tevékenység a térségi látványosságok, szolgáltatások, rendezvények kapcsán -Jegyértékesítés elindítása -Kiosk - információs pont felállítása a Tourinform irodában (Magyar, Angol, Német nyelvű)
6 Hosszabb távú fejlesztési területek és egyebek: -Régiós/Térségi turizmus kártya kiadásával kapcsolatos koncepció építés, együttműködések kialakítása -Önálló turisztikai kiadványok kiadása, értékesítése További fejlesztési területek: -Szorosabb együttműködés az eseménynaptár elkészítésében -Közös pályázatok készítése -Programok hirdetése médiákon keresztül
7 Információk, elérhetőségek: Márta Attila Tel./fax: 06 (28) Gódor Csilla Tel./fax: 06 (28) Pálfi Anett Tel.: 06 (28) , 06 (20)
8 Köszönöm a figyelmüket!