Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Együttműködő tanulás/ az együttműködés tanulása és stratégiai tervezés a felnőttképzésben Kihívások - megoldások.
Advertisements

A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Projekt általános bemutatása
TÁJÉKOZTATÁS A SZAKMAI VIZSGARENDSZEREK KUTATÁSÁRÓL Dr. Hideg Éva Budapesti Corvinus Egyetem, Jövőkutatás Tanszék Az FKA-KT 4/2006. sz. téma, Megvalósíthatósági.
EREDMÉNYEK ÉS TERVEK A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEMEN AZ OKTATÁSIGAZGATÁS TERÜLETÉN Lengvárszky Attila oktatási igazgató Pécsi Tudományegyetem.
TÁMOP Mozgáskorlátozottak interaktív honlapja.
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Projektzárás „Komplex szervezetfejlesztési projekt megvalósítása Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalánál” ÁROP-1.A.2/B
Könyvtári munkafolyamatok. Főfolyamatok Alfolyamatok Részfolyamatok Támogató folyamatok.
EU-információs és pályázati szolgáltatások civil szervezeteknek (Soros Alapítvány) Dr. Benedek László CELODIN Kht.
EContentplus Nemzeti Információs Nap – GKM, április 25. eContentplus Program: hazai eredmények, tapasztalatok, kulcskérdések, gyakorlati tanácsok.
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
Egészségügyi fejlesztések értékelése – Életmódprogramok Kiss Norbert Hétfa Kutatóintézet Budapesti Corvinus Egyetem április 25.
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Zöld növényvédelem – m-learning a mezőgazdaságban M. Tóthová 2, Radics L. 1, S. Basile 3, Vörös I. 1, P. Tóth 2 1 Magyar Ökológiai Gazdálkodásért Egyesület.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Magyarország - Szerbia IPA Határon Átnyúló Együttműködési Program Növényvédelmi ismeretek átadása szeptember – július Serbian-Hungarian Co-operation.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
NELI-projekt bemutatása
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem közigazgatás-tudományi karának minőségcéljai a 2012/2013. oktatási évre dr. Almásy Gyula szakcsoportvezető Közigazgatásszervezési.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
Zalai Borút Egyesület. Borutak Magyarországon Villány-Siklós borút Egyesület (1994) Balatoni Borutak szövetsége (2003) Magyar Borutak szövetsége (2003)
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Széchenyi István Egyetem, Győr
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
Nemzetközi projekt az egészség társadalmi és gazdasági meghatározóiról Taller Ágnes december 4. DETERMINE.
A Safer Internetplus Program célja és területei eContentplus és Safer Internetplus Nemzeti Információs Nap Budapest, április 18. Simor Gabriella,GKM.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
A képzett szakemberekért Idegen nyelvi fejlesztések a programban Juhászné Víg Éva alprogram-vezető május 20.
COACH BioEnergy A biomassza energetikai hasznosításának erősítése és népszerűsítése Közép-Európában – egy nemzetközi információs és tanácsadói hálózat.
Harmadik országbeli hallgatók beilleszkedésének elősegítése
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése VÁTI.
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
COACH BioEnergy A biomassza energetikai célú hasznosításának erősítése és népszerűsítése Közép-Európában – nemzetközi információs és tanácsadói hálózat.
LÉPÉSELŐNY EGYESÜLET. LEGYEN JOB(B) A NŐKNEK! LEGYEN MUNKA A NŐKNEK !
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
A diplomás pályakövetés lehetséges céljai és intézményi szolgáltatások kialakítása: INNOVÁCIÓ vagy IRRITÁCIÓ? Volume 2 Andrási Monika – Majó Zoltán 2009.
AGRIDIAG: az agrár-környezeti teljesítményt értékelő szakképzés hazai feltételeinek megteremtése Leonardo da Vinci innovációtranszfer projekt Dr. Balázs.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
1 Kézfogás a Magyar Vidék fejlődéséért : Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat (MNVH)
A kerékpáros turizmus előnye, haszna közvetlen EU-s támogatások, EuroVelo-hálózat Balatonkenese, Csikai Mária
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
TÖBBCÉLÚ KÖZÖSSÉGI TEREK FEJLESZTÉSE –
1 Budai Attila Költséghatékony e-learning képzés Tananyag és támogatás új ILIAS felhasználók számára Vitaindító előadás 8. Nemzetközi ILIAS Konferencia.
FAIR RENDSZERKONCEPCIÓ ÉS A BEVEZETÉS LÉPÉSEI DECEMBER 17.
Erasmus+ tapasztalatok
Towards an Effective Regional Resource Allocation (TERRA) Zárókonferencia Nagyvárad, március 19. A projekt rövid bemutatása - célok és eredmények.
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
A szociális vezetőképzés EDDIGI Tapasztalatairól
Drótos László – Németh Márton (Országos Széchényi Könyvtár)
Agrárinformatikai ismeretek oktatása az agrár-szakképzésben
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Gyümölcsös ültetvények összeírása, 2017
Előadás másolata:

Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért Prof. Radics László, BCE laszlo.radics@uni-corvinus.hu Pusztai Péter, MÖGÉRT peter.pusztai@uni-corvinus.hu Csambalik László*, BCE laszlo.csambalik@uni-corvinus.hu

Az Organic.Edunet célkitűzései Az agroökológia és az ökológiai gazdálkodás tananyagok online publikálásának elősegítése nemzetközi szinten Felhasználóbarát nemzetközi online környezet megteremtése, tanárok és diákok részére Az agroökológia és az ökológiai gazdálkodás oktatásának támogatása az Organic.Edunet tanmenetbe való integrálásáról szóló tanulmányok készítésével A projekt eredményeinek értékelése A résztvevők közötti kapcsolattartás biztosítása szervezett formában eContentPlus Nemzeti Információs Nap 2008. április 25.

Az Organic.Edunet projekt részvevői Technikai partnerek: Honlap fenntartása, keresőrendszer karbantartása Technikai megvalósítás Oktatási intézmények: Tartalomszolgáltatók Szervezetek: Adatgyűjtés Kapcsolattartás 12 külföldi és 2 magyar partner 2 technikai partner 6 egyetem 6 szervezet eContentPlus Nemzeti Információs Nap 2008. április 25.

BCE és MÖGÉRT szerepe a projektben Budapesti Corvinus Egyetem Ökológiai és Fenntartható Gazdálkodási Rendszerek Tanszéke Tartalomszolgáltató WP vezető – Disszemináció Adminisztratív ügyintézés Magyar Ökológiai Gazdálkodásért Egyesület (MÖGÉRT) Adatszolgáltatás Promóció eContentPlus Nemzeti Információs Nap 2008. április 25.

http://www.organic-edunet.eu eContentPlus Nemzeti Információs Nap 2008. április 25.

Organic.Edunet kérdőív Célja az igények felmérése, ötletszerzés 6 nyelven elérhető, köztük angol és magyar nyelven is Minden partner részt vesz a terjesztésében Honlapok, levelezőlisták Személyes kapcsolatok Az eredmények meghatározóak a projekt további tevékenységében http://anubis.kee.hu http://www.unipark.de/uc/organic/uni/ eContentPlus Nemzeti Információs Nap 2008. április 25.

Előnyök és nehézségek További lehetőségek Folyamatos kapcsolattartás a pályázati koordinátorokkal Lehetőség konzorciumok alakítására 50% önrész Tartalomkészítés nem számolható el Adminisztrációs tevékenység eContentPlus Nemzeti Információs Nap 2008. április 25.

Előzmények – bekerülés a projektbe Korábbi e-learning tapasztalatok és oktatási anyagok, nemzetközi ismertség COMPASS távoktatás digitális tananyaggal Oktatási tartalom ECOLOGICA e-learning kurzus Társult szervezet (ECOLOGICA International) eContentPlus Nemzeti Információs Nap 2008. április 25.

Az Ecologica project Modul rendszerű eLearning képzés országos sajátosságoknak megfelelő kurzus kialakítás közös törzs anyag 7 ország – 8 tudásközpont 8 nyelv angol közös nyelv releváns anyagok nemzeti és angol nyelven is eContentPlus Nemzeti Információs Nap 2008. április 25.

Ecologica országok Projekt résztvevői Csatlakozó országok eContentPlus Nemzeti Információs Nap 2008. április 25.

Oktatási modulok Az ökológiai gazdálkodás alapjai EU ismeretek, nemzeti és kulturális ismeretek Marketing, minőségbiztosítás, kommunikáció Szakértői ismeretek Szántóföldi növénytermesztés Állattenyésztés Növényvédelem eContentPlus Nemzeti Információs Nap 2008. április 25.

Post harvest - az ökotermékek tárolása és feldolgozása Kertészet Mezőgazdaság szabályozása és programjai Átállás Ökogazdaságok tervezése és kialakítása Ellenőrzés és minősítés Talajtermékenység, zöldtrágyázás és komposztálás eContentPlus Nemzeti Információs Nap 2008. április 25.

Ecologica International Projekt zárása után Projekt résztvevői Projekt eremények hasznosítása Egyesületi forma Nemzetközi kurzusok Nemzeti központokon keresztül eContentPlus Nemzeti Információs Nap 2008. április 25.

eContentPlus Nemzeti Információs Nap 2008. április 25.