Dr. Romhányi Gábor előadása Költséghatékonyság a megoldása a hulladékgyűjtésben és kezelésben?
Lerakási adó Díjcsökkentés Esetleges tulajdonosi szerkezet változás is költségekkel járhat Működés hatékonyságának növelése elengedhetetlen, a költségek puszta „lefaragásában” már nem sok mozgástér maradt a leg több cég estében Új jogszabályi és gazdasági környezet
Jellemző problémák az ügyvitel terén: Sziget-szerű informatikai rendszerek (szoftverek) egységes adatkezelés (adatbázis) nélkülrengeteg többletmunkával jár Az elérhető integrált megoldások döntő többsége nem képes a hulladékgazdálkodás specialitásainak kezelésére (pl. kezelés, osztályozás; bejelentések; begyűjtés szervezés támogatása, stb.) Időigényes, drága és hiba lehetőségekkel teli adminisztráció Hatékonyság növelése
A cég valós folyamataira épülő központosított ügyviteli rendszer (ERP) minőségi ugrást jelent a munkaszervezésben és az ügyfél-kiszolgálásában Ezt biztosítja a hulladékgazdálkodók számára kifejlesztett rendszer A megoldás
Hogy működik?
Hulladékgazdálkodási modul saját mérlegszoftverrel: Pontos napra kész készletnyilvántartást a mérlegelési adatok alapján; kezelés, osztályozás, hulladékos és fémes bejelentés Logisztikai modul: hatékony fuvarszervezés (esti és rendszeres), túratervek, szerviz kezelése Jobb ügyfélkiszolgálást : nincsenek elveszett, el felejtett ügyek Pénzügyi és főkönyvi modul: számlázás és kontírozás a valós események (teljesítések/beszállítások) alapján Belső feladat-menedzsment: munkatársak munkájának koordinálása könnyebben, hatékonyabban Mit tud az EnWizard 2, amit más nem?
Akik már az EnWizardot választották és még sokan mások…
Az ürítések automatikus, emberi tényezőtől független(!) regisztrálását és hatékonyabb munkaszervezést lehetővé tevő informatikai rendszer az Tovább lépési lehetőség
Három hazai vállalkozás közös fejlesztésének eredménye évi Ökoindusztria szakkiállítás termék díjának nyertese Az egyetlen integrált lakossági hulladékgazdálkodók számára kifejlesztett rendszer, amely a munkaszervezéstől a tényszerű visszacsatolásig bezárólag kipróbált komplex megoldást kínál
A rendszer első pillére: RFID technológián alapuló kuka-azonosító és ürítés számláló rendszer A vonal kódos és más rendszerekkel ellentétben nem igényel emberi beavatkozást az edényzet-azonosítók leolvasása – ez teljesen automatikusan történik Infra-függöny: bármilyen 10x10 centiméternél nagyobb tárgy a felépítménybe történő bekrülését érzékeli Zsákok azonosítás is megoldott: vonalkódos technológiával Infra-függöny jelez (megszakad) és nem történt előtte hozzá kapcsolható azonosítás SZABÁLYTALAN ÜRÍTÉS Minden ilyen eseményt GPS koordinátákkal, időponttal továbbít a rendszer feldolgozásra a ügyviteli szoftvernek, így az visszakereshető (címhez köthető) és számon kérhetővé válik Referencia: Dunanett Kft. (Dunaújváros), Erődkertes Önkormányzata
A rendszer második pillére: GPS technológián alapuló iTrack jármű követő rendszer Szerepe az esemény adatok továbbítása illetve további hasznos információk biztosítása a kiértékeléshez Precíz üzemanyag-fogyasztási adatok biztosítása Referencia: mintegy 800 cég több mint járművében használják nap mint nap
A rendszer harmadik pillére és „agya”: az EnWizard 2 szoftver Egyszerre felel meg a hazai(!) hulladékgazdálkodási, a fémkereskedelmi-, a pénzügyi-számviteli jogszabályok előírásainak Folyamat szemléletű: a begyűjtési tevékenység és szolgáltatások szervezése, a hulladékforgalom és hulladékkezelés kiszolgálása mellett biztosítja a hagyományos vállalatirányítási funkciókat (pénzügy, főkönyv, humán, stb.) Hiteles, naprakész adatok alapján biztosít döntés-előkészítési információkat és készíti el a kötelező hatósági jelentéseket. Ürítési információk feldolgozása; fizetési felszólítások készítése, számlázás ezekre az információkra támaszkodva; Referencia: tucatnyi hulladékgazdálkodó társaság (pl. Design Kft., Erdőkertes Önkormányzata, stb.)
Mit kínál tehát az iWacos rendszer? Visszaélések ellehetetlenítése – bevételek maximalizálása: 20-30% -os bevétel növekedés várható Kézben tartott, költséghatékonyan működő vállalat, még színvonalasabb ügyfélkiszolgálás alacsonyabb adminisztrációs terhek mellett Stabil, hosszútávon eredményes működés Akár egy éven belüli megtérülés
Referencia rendszer: Erdőkertes Önkormányzata Mintegy 4500 cím Jelentős számú üdülő terület („zsákos megoldás”) Szeretne meghívót kapni és megtekinteni a rendszert működés közben kérem keresse fel standunkat!
Köszönöm a figyelmet! Kérem keress fel standunkat! További információ:
Finanszírozás Pest megyében 40%-os Azon kívül 50%-os vissza nem térítendő pályázati támogatás önkormányzati cégeknek is a rendszer egészére vonatkozóan!