Felméréskészítő és kiértékelő szoftverrendszer

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A munkahelyi egészségfejlesztés lehetőségei, nemzetközi tapasztalatok
Advertisements

S 1SCM© Siemens AG All rights reserved Útmutató a click4suppliers easy használatához Szállítói regisztráció.
Kamarai prezentáció sablon
© 2010 IBM Corporation IBM Enterprise Content Management Az intelligens karakterfelismerés üzleti lehetőségei A dokumentum feldolgozás 5 lépcsője Előadó:
Szervezetfejlesztési Program
Partiumi Keresztény Egyetem - Nagyvárad -
Internet alapú önértékelés
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
Elemi adatoktól a súlyozott adatbázisig TÁMOP DIPLOMÁS PÁLYAKÖVETŐ RENDSZER Előadók: Dr. Kabai Imre és Krisztián Viktor (ZSKF TKK) EDUCATIO NONPROFIT.
A Helyi LEADER Akciócsoportok szerepe a vidék turizmusában
Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Budapest, Előadó: Dr. Mihalik József
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
Hol szökik a hatékonyság
TÁMOP 4.1.3/2 Felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztésének célkitűzései és intézményi együttműködésének tervei Németh Antal felsőoktatási.
DPR és egyetemi stratégia Diplomás Páyakövetés
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
HTML űrlapok kezelése és feldolgozása PHP segítségével
Márton Sándor: A Campus-lét online-survey válaszadóinak szocio-kulturális jellemzői „CAMPUS-LÉT” A DEBRECENI EGYETEMEN: CSOPORTOK ÉS CSOPORTKULTÚRÁK Műhelykonferencia.
MOKSZ és a Semmelweis Egyetem kari / tanszéki könyvtáros értekezlet, Korszerű könyvtári szolgáltatások tanszéki, klinikai vetülete Áncsán Gizella.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
MARKETINGKUTATÁS III. Előadás: A megkérdezésről bővebben.
Készítette: Magyar Orsolya
WEB Technológiák Coldfusion ME Általános Informatikai Tsz. dr. Kovács László.
Digitális információink védelme Borbély András, Grepton Rt.
Ügyfélszolgálatok minőségi fejlesztése Hallgatói és Oktatói „BAT” ügyfélszolgálat a Nyíregyházi Főiskolán Márföldi Józsefné alprojekt vezető.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR)
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Pannon Egyetem A pályakövetési vizsgálatok jövője a Pannon Egyetemen a TÁMOP pályázat fényében Veszprém, március 11.
Alumni tevékenység és diplomás pályakövetés a Budapesti Corvinus Egyetemen Andrási Monika.
Széchenyi István Egyetem, Győr
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Digitalizálás a könyvtárban Békés Megyei Könyvtár Szakmai nap február 7. Moldován István OSZK MEK osztály.
2014. július Tóth Nándor, Kecskeméti Főiskola - Informatika Hálózati Csoport Hiba észlelése Hiba észlelése Bejelentés Elfelejtődik Hibakeresés,
Felsőoktatási portálok lehetőségei a hatékony tudásépítésben
A Mezőgazdaságtudományi Kar minőségbiztosítási rendszere
Paraméterezési Gyakorlatok fejlesztés – bevezetés - támogatás Somfai Gergely Budapest, január
Copyright © 2012, SAS Institute Inc. All rights reserved. STATISZTIKA ÉS VIZUALIZÁCIÓ - ÚJ LEHETŐSÉGEK A STATISZTIKAI ADATOK MEGJELENÍTÉSÉRE ÉS FELTÁRÁSÁRA.
Számítástechnikai szoftver üzemeltető
Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem
a Moodle autentikációjához a PTE FEEK-en
1 Tudásalapú információ-kereső rendszerek elemzése és kifejlesztése Célkitűzés: Információk téma-specifikus, különböző típusú forrásokból (internet, intranet.
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
A projekt indulása K21 - A „Könyvtári minőségfejlesztési 21” modell nyomán Előkészítés, csapatépítés 2008-ban 2009-ben projektté szerveződött Jelenleg.
Rugalmas keretrendszer a minőségbiztosítási adatok kezeléséhez XII. abas Vevőfórum, Balatonlelle június 5-7.
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
Tutoriál videó alkalmazása Moodle kurzusban
Budapesti liturgiai felmérés 2012 Válaszadók száma: 26 fő.
TAPASZTALATOK, ÖTLETEK, JAVASLATOK A FELMÉRÉSKÉSZÍTÉS FOLYAMATÁHOZ AZ EVASYS-T FORGALMAZÓ SZEMSZÖGÉBŐL HORVÁTH ZOLTÁN VSL KFT. TÁMOP C-11/1/KONV
Dokumentumkezelő rendszer javaslat PTR zRt. részére
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
Kommunikáció-technológia specializáció
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR) Fejérvári Bence március 26.
Minőségmenedzsment a felsőoktatásban UNI-EFQM Vas Beatrix ügyvivő szakértő Minőségfejlesztési és Informatikai Központ
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
Folyóiratok gyarapítási stratégiája az egyházi könyvtárakban Sárospatak,
Előadó: Kovács Gábor DocuScan Kft. Nagymennyiségű dokumentum feldolgozása a gyakorlatban.
Nagyvállalati dokumentumkezelés 2. Fejér Gábor PYLON KFT DMS megoldás nyílt forráskódú környezetben – az XDocs rendszer.
Gyors, egyszerű, NAV-álló számlázás
Ajánlat, szerződés, számla dokumentumok egységes kezelése
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Útmutató a click4suppliers easy használatához
Előadás másolata:

Felméréskészítő és kiértékelő szoftverrendszer EvaSys Felméréskészítő és kiértékelő szoftverrendszer Horváth Zoltán

Felhasználási területek: Diplomás pályakövetés Alumni Stratégia megfogalmazásának vizsgálata Folyamatok kiértékelése Erőforrások kiértékelése Munkatársak irányításának vizsgálata Vezetők értékelése Munkatársi elégedettség mérése Hallgatói elégedettség mérése Külső partnerek véleménye és elégedettsége Vizsgáztatás

Háttér A szoftver fejlesztő Lüneburg, Németország Termékprofil 3 A szoftver fejlesztő Lüneburg, Németország Termékprofil 1996 - tól A disztribútor Szentendre Képviseleti területek: Magyarország Szlovákia Románia Csehország Lengyelország Horvátország Szlovénia Szerbia-Montenegro Bulgária 2005 - től Course Evaluation in Higher Education Evidence-based Management in Healthcare Enterprise Feedback Management

A telepített komponensek áttekintése Szkennerek Web Server 10011010010101110101 01100110100010101101 adatbázis Interface Adatfeldolgozás Felhasználók

Web szerver Adatbázis Vezetők Projektvezető Résztvevők Adminisztrátor Passive users Vezetők Projektvezető Résztvevők SMTP Active users Adminisztrátor Adminisztrátor h. Hitelesítő Jelentéskészítő Adatrögzítő Projektgazda HTTPS 10011010010101110101 01100110100010101101 HTTPS Web szerver OCR -OMR Adatbázis

VIR vagy EvaSys szerver A rendszer felépítése WEB alapú rendszer Helyi adatbevitel, szkennelés Adatátvitel: Internet / Intranet VIR vagy EvaSys szerver

1. A rendszer előkészítése A felmérés folyamata 3. Válaszok begyűjtése 2. Felmérések indítása 4. Adatok analizálása 1. A rendszer előkészítése 5. Minőségmenedzsment

Kérdőívek létrehozása web-alapú kérdőívszerkesztő könnyen megtanulható kérdőívek gyors létrehozása kérdéskönyvtárak

Papíralapú és online kérdőívek

Papíralapú és online kérdőívek Online felmérés választható nyelv a kitöltéskor Átlátható, könnyű vezérlés Ideiglenes mentés Anonimitás, adatvédelem Kötelező, feltételes kérdések Ellenőrzött adatbevitel Automatikusan vezérelt indítás Figyelmeztető mail Lezárás jelentéskészítés Adatok, jelentések mailben elküldése válaszadóknak visszajelzés Papíralapú felmérés kötegelt létrehozás és nyomtatás Nyomtatási költségek csökkenthetők Kódolt kérdőívek Archiválás Visszakeresés Ellenőrzés Javítás ICR intelligens kézírás felismerés

Papír & Ceruza kontra Online 11 Azonnali visszajelzés Magas válaszadás Személyes Költséghatékony Alacsony kezelés Helyfüggetlen Előnyök és hátrányok Alacsony válaszadás Személytelen Hosszabb folyamat Anonimitás Szervezés Nyomtatási költség Hibázási lehetőségek EvaSys támogatja a papír és online alapú felméréseket, valamint a hibrid megoldásokat

Jelszó lehetőségek 1. Jelszó kártya: 2. Jelszó linkbe ágyazva [DIRECT_ONLINE_LINK] http://kerdoiv.diplomantul.hu/evasys/indexstud.php?pswd=TE7HF 3. Jelszó + link A jelszó: [PSWD] Felmérés helye: [SERVER] A jelszó: Z9LH9 Felmérés helye: http://kerdoiv.diplomantul.hu/evasys/online/ 4. Egy jelszavas: http://kerdoiv.diplomantul.hu/evasys/indexstud.php?pswd=minta1

EvaSys által nyújtott előnyök Összehasonlítás Papíralapú Online Előnyök Azonnali visszajelzés Magas válaszadási arány Kommunikatív atmoszféra Költségkímélő Automatizált Helyfüggetlen Hátrányok Szervezés Nyomtatási költségek Hibázási lehetőségek Alacsony válaszadási szint Személytelen “Névtelenségi problémák“ Lassú EvaSys által nyújtott előnyök Professzionális kérdőívek Névtelenség Alacsony nyomtatási költség Automatizált feldolgozás a dokumentum-beolvasók segítségével Kérdőívek automatikus szétválogatása Maximális adatminőség Előadók személyre szabhatják kérdőíveiket Gyors ciklusidő PSWD-kódok Feltételes kérdések Kötelezően megválaszolandó kérdések lehetősége Többnyelvűség Mentési lehetőség Időkontrol Emlékeztetők küldése

Automatikus kiértékelés, jelentéskészítés Kérdőívek nyomtatása, szétosztása, a kitöltött kérdőívek beolvasása, feldolgozása A beolvasószoftver használata csupán egy gomb megnyomásából áll: a szoftver felismeri a kötegeket és beolvassa az eredményeket az űrlapok azonosítják magukat az összesített jelentések azonnal rendelkezésre állnak Kérdőívek kötegelt nyomtatása szétosztása PSWD-ök kötegelt Kitöltés Beolvasó- állomás(ok) szoftver Automatikus kiértékelés, jelentéskészítés

Automatikus jelentéskészítés

Jelentések automatikus szétküldése a jelentések létrehozása és emailben történő szétküldése teljesen automatikus a kötegelt nyomtatás segítségével gyorsan hozhatja létre jelentéseit ismétlődő munka kiküszöbölése Jelentések kötegelt nyomtatása szétküldése Összehasonlítások kötegelt szétküldése

Minőségmenedzsment Felmérési eredmények áttekinthető megjelenítése

Módszerek összehasonlítása 19 Kari felmérés 70 kurzussal, 13 000 kérdőívvel, 2 szemeszter Kérdőív: 1 oldal, 20 választós kérdés és 3 nyitott kérdés Folyamat Kézi kiértékelés EvaSys Előkészítés: - Kérdések, kérdőív, felmérés elkészítése és szétosztás 350 perc (5 perc / kurzus) 60 perc (30 perc / szemeszter) Adatbevitel 26 000 perc (2 perc / kérdőív) 450 perc (szkennelés) Analizálás és alapjelentések elkészítése 4 200 perc (60 perc / kurzus) 0 perc További jelentések: Kurzusokra Oktatóknak Kar számára Éves jelentés Összehasonlító jelentések 10 nap 1 nap Egyebek: Probléma felismerése Felmérés sebessége Menedzsment költségek Információ-áramlás Minőségmenedzsment Gyors visszacsatolás ?? 0 nap Összesen >>> 74 nap > 2,5 nap 19

Integration SOAP Data Import Data Export / Reports XML LDAP Custom

EvaExam - EvaSys alkalmazása vizsgáztatásra az előadók saját maguk készíthetik feladatsoraikat feladatsorok felhasználása könyvtárból a válaszlehetőségekhez különböző pontszámok rendelhetők esszé jellegű kérdések lehetősége feladatok automatikus kiértékelése eredmények elektronikus szétküldése a hallgatóknak

Magyarország: Amerika: Európa: Közzel 1000 egyetem és főiskola 5 földrészen…. Magyarország: Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Debreceni Egyetem Educatio Kft. GDF Miskolci Egyetem NSZFI Semmelweis Egyetem Szolnoki Főiskola Óbudai Egyetem Amerika: Stanford University California State University Northridge University of California Berkeley University of Chicago. Európa: University Berlin University Amsterdam University Zürich Universidad León (ES) University Antwerpen University Split

Referenciák Közzel 1000 egyetem és főiskola 5 földrészen… 23

Köszönöm a figyelmüket! 24 Kérdések… Köszönöm a figyelmüket! 24