A Dobbantó első éve Tanévzáró rendezvény 2009. június 24. Bognár Mária.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Bókay János Humán Szakközépiskola tanév
Advertisements

Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
„Érdekérvényesítő képességek, kompetenciák fejlesztése, munkajogi és munkaügyi ismeretek gyarapítása, a szociális párbeszéd erősítése a víziközmű - és.
Szülői értekezlet 2009.február 9..
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
CIVIL SZERVEZETEK AZ ESÉLYEGYENLŐSÉGÉRT. Esélyegyenlőség területei, célcsoportjai Jogszabályok: A közoktatásról szóló évi LXXIX. törvény A fogyatékos.
Munka a zűrös helyzetű fiatalokkal Deák Ferenc Kollégium, március 26.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
A Kőszegi és Felső-Répcementi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma Munkáltatói Fórum Csepreg március 19.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Tehetségpont létrehozása
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Eredmények és kételyek az iskolai agresszió megelőzésében Agressziókezelés a fővárosi fenntartású oktatási-, nevelési intézményekben október 6. NÉMETH.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
M ű szaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége Szabolcs – Szatmár – Bereg Megyei Szervezete.
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Cigány ügyek az Emberi Jogok Európai Bírósága előtt Siófok, szeptember 16.
A Magyar Köztársaság kormánya. A középfokú felvételi változásai Arató Gergely államtitkár prezentációja december 9.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
1 A KBSZ BEMUTATÁSA év eseményei KBSZ SZAKMAI NAPOK - HAJÓZÁS Budapest, március 31. Orosz Dalma főosztályvezető.
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A Dobbantó program Az előrelépés lehetősége diákoknak, szakiskoláknak Regionális tájékoztató napok szeptember 3-12.
Dobbantó projekt pályázati tájékoztató... a sikeres pályázáshoz szeptember.
Személyközpontú diáktámogatás a Dobbantó programban Győrik Edit Kongresszus után – a változások folyamatában Budapest, május
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
"Legyen az esély egyenlő ..."
TRUEFOOD RENDEZVÉNYEINK Március 12. Budapest: ”Kutatás az innovációért” Április 29. Budapest: INTÉZETLÁTOGATÁS a Campden & Chorleywood Magyarország.
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Migrációról iskolásoknak Iskolai projekt
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Biztos Kezdet Gyerekház Dokumentációs rendszer
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
Az élelmiszeripari versenyképesség és innováció egyes kérdései
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Az OFA Kht. Civil Műhely Szakmai tanácsadás, információcsere, helyi és regionális foglalkoztatási partnerségek fejlesztése 1.Foglalkoztatási Civil Műhely.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Pedagógiai szakszolgálatok megújulásának szakmai támogatása, eredményei (TÁMOP 3.4.2-B) Kapcsáné Németi Júlia szakmai vezető.
A szaktanácsadó segítő szerepe
Általános iskola első osztály
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
IGAZGATÓI BESZÁMOLÓ 2006/07 I. FÉLÉV. TARTALMI VÁZLAT AZ ISKOLA STATISZTIKAI MUTATÓI A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRA VALÓ ÁTTÉRÉS TAPASZTALATAI AZ INTEGRÁCIÓS.
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakközépiskola
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “UviaYouth.
A tanév rendje 2015/2016-os tanév.
MEGÚJULÓ PEDAGÓGIAI- SZAKMAI SZOLGÁLTATÁS A REFORMÁTUS KÖZNEVELÉSBEN TÁMOP A Magyarországi Református Egyház köznevelési feladatainak.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Az egyházi szakképzés helyzete Koblencz Attila
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakgimnázium
2018/2019 tanév.
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

A Dobbantó első éve Tanévzáró rendezvény június 24. Bognár Mária

Visszatekintés Programindító konferencia: november 24., Budapest, Hotel Stadion Vezetői találkozás: január , Göd Iskolákban: –Educoachok és változást segítő mentorok –Február 28-ig: Helyzetelemzés, intézményfejlesztési terv

Helyzetelemzés: erősségek Többféle segítő szakma jelenléte az iskolákban (gyógypedagógus, iskolapszichológus, mentálhigiénés szakember stb.). Több év tapasztalat OKJ-s szakmák oktatásában. Jó kapcsolat a fenntartóval. Motiváltság az innovációra. Más projektekben is aktív jelenlét.

Helyzetelemzés: gyengeségek Az SNI tanulók segítése nem átgondolt. Sok a hiányzás, fegyelmezetlen magatartás. A felzárkóztató jellegű képzésben tanuló diákok nehezen mozgósíthatóak. Hiányos külső kapcsolatrendszer (pl. munkaadók). A berendezések elhasználódtak, az eszközrendszer elavult.

Kézzel fogható eredmények Jó munkakapcsolat az edocoach-okkal, változást segítő mentorokkal. Megkötött szerződés, átutalt támogatás. Megkezdődtek az átalakítások, beszerzések. Diáktámogató füzetek – eddig 3. Hírlevél – eddig 2. A modulok első csomagja megérkezett az iskolákba. Diáktoborzás: Sajtómegjelenések: Fogadóóra, Mentor, Sulinet, helyi lapok

És ben? Események Regionális találkozó augusztus án Kecskeméten, Szolnokon, Budapesten a Thanban. Vezetői találkozó november 5-6-án. Regionális találkozó február között Záró találkozó június 25-én.

Anyagok ben A NAT modulok és a Híd a munka világába első félévi moduljai augusztus 20-ig. A Diáktámogató füzetek 4. október 30-ig. A Híd további moduljai december 5- ig. Hírlevél a tanév során 4 alkalommal. Folyamatosan gazdagodó honlap.

És amit mi várunk: Esettanulmányokat –Diákokról, team munkáról, kapcsolatépítésről stb. Jó gyakorlatok tapasztalatait –Egyéni fejlődési tervről, szakmai napokról, munkaadói kapcsolatépítésről, prevencióról, diáktoborzásról stb. A modulok megvalósításának tapasztalatait Új kidolgozott eszközöket, módszereket Vezetői tapasztalatokat –A program megvalósításához szükséges vezetői lépésekről, fenntarthatósága érdekében tett intézkedésekről stb.