 Tervünk egy játékprogam és ahhoz egy pályaszerkesztő megírása, amit az Enigma nevű játék inspirált.Enigma  Mind az eredeti és mind a mi játékunk alapja.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Csonkolt henger szerkesztése
Advertisements

Grafikus felhasználó felület Windows alatt
Készítette: Kun Béla.  Operációs rendszernek nevezzük a számítástechnikában a számítógépeknek azt az alapprogramját, mely közvetlenül kezeli a hardvert,
Microsoft Access Felhasználói felület.
Grafikus felhasználó felületek Linux-on
Operációs rendszerek Beállítások.
I S A A C N E W T O N.
Webes java technológiák 2011
A Vocatude program telepítése
Librarians az oktató játék. A játékról  Fejlesztők: Harmat Balázs webprogramozó Horváth Alexandra grafikus  Műfaj: labirintus játék  Környezet: Windows.
Böngészők Internet Explorer Mozilla Firefox
Windows operációs rendszer
HTML (HiperText Mark-Up Language)
A körlevél készítésének menete
Delphi programozás alapjai Nagyváradi Anett PTE PMMK MIT.
1.feladat. Egy nyugalomban lévő m=3 kg tömegű, r=20 cm sugarú gömböt a súlypontjában (középpontjában) I=0,1 kgm/s impulzus éri t=0,1 ms idő alatt. Az.
1. Feladat Két gyerek ül egy 4,5m hosszú súlytalan mérleghinta két végén. Határozzuk meg azt az alátámasztási pontot, mely a hinta egyensúlyát biztosítja,
A Gimp képszerkesztő program
Új tétel beírásához szükséges általános tudnivalók Új tétel elkészítéséhez űrlapot a felbukkanó ikonra kattintva kérhetünk.
TransitView TransitView Fejlesztői csoport: Lévai János, Fejér Róbert, Sulyok Csaba, Sztankovics Ágnes Vezető tanár: Simon Károly.
TransitView TransitView Fejlesztői csoport: Lévai János, Fejér Róbert, Sulyok Csaba, Sztankovics Ágnes Vezető tanár: Simon Károly.
Hangyász hibakövető rendszer A projekt célja: A hibakövető rendszerek (Bug Reporting Tool-ok) olyan alkalmazások, melyek lehetővé teszik.
Áramkörök tervezése. Specifikáció Projekt célja: Áramkörök tervezése és modellezése Elemek tárolása: XML adatbázisban Tervező felület: Microsoft Visual.
Több projekt együttes követése Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Mobilis robot (e-puck) robot és a Webots szimulációs rendszer megismerése szimulációs rendszer robot közepesen nehéz feladat megoldása például: vonalkövetés.
Vizuális alkalmazások a FoxProban Páll Éva Boglárka.
Segédlet vizuális programozáshoz Kovács László
Programozási nyelvek.
LayerManager,TiledLayer Léczfalvy Ádám
Fejlesztés PHP-NUKE portál rendszerre Horváth Zoltán Második Magyarországi PHP Konferencia március 27. Copyright PHP Konferencia,
Java programozási nyelv Tömbök
A gyakorlatok munkakörnyezete
A projekt célja Egy 2 dimenziós rakpart készítése a TBA cég megbízásából. Az Eclipse plug-in megengedi a felhasználónak, hogy különböző tárgyakat rajzoljon.
Az NVU webszerkesztő program
Kísérletek mobilszámítógéppel
Funkciós blokkok A funkciós blokkok áttekintése Az alkalmazás előnyei.
Programozás, programtervezés
Webprogramozó tanfolyam
MICROSOFT WORD 2010 KEZELŐFELÜLETE
Az Office 2007 új grafikus felülete
Ütközések Ugyanazt a két testet többször ütköztetve megfigyelhető, hogy a következő összefüggés mindig teljesül: Például a 2-szer akkora tömegű test sebessége.
Készítette: Derecskei Nikolett
A böngészőprogram használata. A böngészők értelmezik a html nyelvet, a javascript kódokat és a php kódokat is. Majd ezeket lefuttatja, és azok alapján.
1 Számítógépek felépítése 13. előadás Dr. Istenes Zoltán ELTE-TTK.
2011. Kolozsvár. Hangyász Hibakövető Rendszer A projekt célja  Létrehozni egy olyan hibakövető rendszert (Bug Reporting Tool), amely lehetővé.
Készítette: Kokrák Mihály Konzulens: Smid László
A projekt célja O Egy 2 dimenziós rakpart készítése a TBA cég megbízásából. O Az Eclipse plug-in megengedi a felhasználónak, hogy különböző tárgyakat.
Operációs Rendszerek gyakorlat Rövid András
Adatkeresés az interneten
Bemutatkozik az Informatikai Műhely Lócsi Levente, Kovács Máté.
Csak egy kattintás Fontos információk egyszerűen.
Számítógépes programok használata
Online oktatóanyag Android mobilalkalmazás- fejlesztéshez Nagy József.
  Az archiválás egy olyan eljárás, ahol könyvtárakat és fájlokat egyetlen állományba tesszük tárolás vagy továbbíts céljából.  Az archiválás azonban.
Képszerkesztés magas fokon
Ütközések Ugyanazt a két testet többször ütköztetve megfigyelhető, hogy a következő összefüggés mindig teljesül: Például a 2-szer akkora tömegű test sebességváltozásának.
A szoftver csoportosítása 1. A rendszerprogramok a számítógép üzemeltetéséhez szükséges programok. Ezen belül: Operációs rendszerek MS DOS Windows 95,
Grafikus felhasználói felületek Linux alatt. Grafikus Interface A grafikus felhasználói felület (angolul graphical user interface, röviden GUI) olyan,
V 1.0 Programozás III. Gyakorlás. V 1.0ÓE-NIK, 2014 Gyakorlás –Feladat: Tic Tac Toe játék –Szabályok: A játékosok felváltva teszik le a jelöléseiket.
Programozási alapok.
Delphi programozás alapjai
Total commander.
Az első lépés a C++ végtelen és izgalmas útján
Hibernate / EclipseLink / OpenJPA összehasonlítás
Az első lépés a C++ végtelen és izgalmas útján
Ubuntu – ismerkedés Fájlok és könyvtárak
OrangeSoft – TimeTable
Képszerkesztés magas fokon
Játszunk telefonon Készítette: Homlok Dávid
Nagy Attila1,2, Rovó László1, Kiss József Géza1
Előadás másolata:

 Tervünk egy játékprogam és ahhoz egy pályaszerkesztő megírása, amit az Enigma nevű játék inspirált.Enigma  Mind az eredeti és mind a mi játékunk alapja az a tipikus memóriajáték, ahol a képpel lefordított kártyákat kell minél hamarabb megtalálni.  A főszereplő egy fekete golyó.

 A golyóra a következő fizikai törvények vonatkoznak:  Tehetetlenség  Gyorsulás  Surlódás  Ütközés  Gravitáció  Termoplasztikusság  Mágneses vonzerő  Impulzus

 Pályaszerkesztéskor az eszközök, kövek, talajtípusok tetszés szerint elhelyezhetőek a pályán  Megszerkesztett pályához hozzá lehet adni egy leírást.  Játékból az ESC billentyüvel lehet kilépni a fő menübe  A SPACE billentyüvel az eszközöket lehet megtekinteni  Bal kattintás – eszköz aktiválása  Jobb kattintás – eszközök forgatása  Mindezt meglehet tekinteni a sugóban, amit az F1 billentyüvel lehet elérni

 A megszerkesztett pályát a felhasználó lementheti egy kiválasztott bináris állományba  A lementett állományokat újra meglehet nyitni és módosítani.

 Bartis Áron: gui megtervezése és fizikai réteg fejlesztése  Czank Csaba: pálya kirajzolása  Streitferd Erika: dokumentációk és bináris állományba való mentés  Vámos Norbert: design, ütközés, térkép szerkesztő.

 Programozási nyelv: Java  Eszközök: Eclipse, Tortoise SVN, Photoshop, Google Code

 Új térkép létrehozása egyszerű  Könnyen hordozható és telepíthető más gépekre  Intuitiv felhasználóbarát felület  Operációs rendszertől független

 A csapat munka megismerése  Más személyekkel való együttműkődés  Elsajátítottuk a projekt elkészítésének lépéseit  Konfliktus helyzetek megoldása  Egymástól való tanulás

 Nehéz volt az időt megfelelően beosztani  A szerepek nem voltak jól kiosztva – egyesek túl sokat vállaltak magukra  Egymás közt többet kell kommunikálni