ICT - telekommunikáció és informatika egy kézből a KKV-k számára, a T-Systemstől Fábián Zoltán, adatportfólió termékmenedzsment osztályvezető, Magyar.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Global Distribution System
Advertisements

Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Windows Virtualizáció
Első tapasztalatok az NIIFI-nél üzemelő infrastruktúra cloud szolgáltatással kapcsolatban Stefán Péter NIIFI RICOMNET Miskolc.
A NEtTelefon – üzleti Előfizetőknek
HÁLÓZATOK.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
IP vagy Analóg Videó Megfigyelő rendszer
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
Hazai biztonsági körkép az ICT integrátor szemével Dani István, T-Systems Magyarország Zrt.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Magyarországi cloud computing megoldások, belépési területek a hazai kis- és közepes méretű vállalatok számára Riba István.
„Egy hálóban webezünk!” - a reformok informatikai kihívásai
© 2006 Avaya Inc. All rights reserved. Kommunikáció bárhol, bármikor! Rohály Gábor ügyvezető igazgató.
Compleo Telekommunikációs és IT-szolgáltatások egy kézből kis- és középvállalatoknak Fábián Zoltán, adatportfólió termékmenedzsment osztályvezető, Magyar.
Önkormányzati informatika ASP alapokon
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
Data Explorer Kft. Tóth Nándor Ügyvezető.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Naprakész Microsoft technológiák banki környezetben Bessenyei László Magyar Külkereskedelmi Bank Rt.
LOGISZTIKAI OKTATÓK TANÁCSKOZÁSA MISKOLCTAPOLCA 2002 MÁJUS 31 NÉMON ZOLTÁN GAZDASÁGI MINISZTÉRIUM KUTATÁS-FEJLESZTÉSI TÁMOGATÁSOK A SZÉCHENYI TERVBEN.
IVSZ IT piaci felmérés, 2006 Sajtótájékoztató december 6.
1 GTS Szerver Virtualizáció – Ügyvitel a felhőben.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Az IKT szerepe a gazdaság erősítéséért Ilosvai Péter, IT Services Hungary.
Távközlés és informatika egy kézből – Mire is érdemes oda figyelni
Hatékonyságnövelés IT biztonsági megoldásokkal Szincsák Tamás IT tanácsadó 2012.Október 17.
Hol szökik a hatékonyság
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
Informatikai megoldások egy kézből
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Bevezetés a VoIP technológiába
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
Hogyan tud az informatikában költséget csökkenteni egy magyar vállalat? Előadó: Kirov Kiril Ügyvezető-igazgató Alphasonic Kft október 9.
E-beszerzés Bravo csoport.
Infokommunikáció (ICT) - Hatékonyság - Reform Kerekes József (MSc, MBA)
Időszerű informatikai kérdések
Informatikai döntéstámogatás az MVM-nél
Microsoft TechNet IT vezetőknek
Szoftver, mint szolgáltatás - Innovatív megoldások beruházás nélkül
Berecz Mihály kistérségi koordinátor Püspökladányi kistérség Észak-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT)
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
Nagy teherbírású rendszerüzemeltetés a felhőben. Miről lesz szó? Cloud áttekintő Terheléstípusok és kezelésük CDN Loadbalancing Nézzük a gyakorlatban.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
Eszköz és identitás kezelés Korlátlan fájl szerver kapacitás Másodlagos adatközpont Korlátlanul skálázódó infrastruktúra Biztonságos DMZ Hibrid adat-
IDMSYS projekt GOP Akkreditált innovációs klaszterek közös technológiai innovációjának támogatása, GOP pályázati ablak A.
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
Számítógép hálózatok.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatikai biztonság alapfogalmai Kürti Tamás KÜRT Computer Rendszerház Rt.
A szolgáltatás technikájával – technológiájával kapcsolatos elemzések „EISZ Jövője” Konferencia június 22.
Fiber haszonérv házhálózat kiépítéshez
A Windows Server 2003 termékcsalád A Windows Server 2003 termékcsaládnak 4 tagja van: Windows Server 2003, Standard Edition Windows Server 2003, Enterprise.
Infokommunikáció az energetikában
Az INFORMATIKA – HOZZA vagy VISZI a PÉNZT? Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Március 12.
Biztonsági szabályozás szerepe a biztonsági rendszeren belül
ADSL alkalmazása xDSL frekvenciaosztásos elven működik, azaz különböző frekvencián továbbítja az előfizető és a szolgáltató felé haladó adatokat.
4.Tétel: xDSL, VoIP, FTTx, NGN
Az INFORMATIKA nem költség, hanem TERMELŐESZKÖZ!
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
A REND a biztonság alapja az informatikában IS! Informatikai Szolgáltatás Vizsgálata, Értékelése (COBIT tudásbázis alapján)
A belső fenyegetettség elleni védelem aktuális kérdései © , Megatrend 2000 Rt. All rights reserved. Kajati László igazgató, biztonsági üzletág.
LEASING HSF közgyűlés Nemes Krisztián HATÉKONYABB FINANSZÍROZÁS KOMBINÁLJA A BIZTONSÁGOS TERVEZÉST A RUGALMASSÁGGAL.
Ajánlat, szerződés, számla dokumentumok egységes kezelése
Az ORACLE JDE EnterpriseOne ERP rendszer bevezetésének tapasztalatai
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
ELMŰ Hálózati Kft. ÉMÁSZ Hálózati Kft.
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

ICT - telekommunikáció és informatika egy kézből a KKV-k számára, a T-Systemstől Fábián Zoltán, adatportfólió termékmenedzsment osztályvezető, Magyar Telekom Nyrt. 2008. június 25.

Tartalom Bevezető gondolatok A T-Systemsről ICT portfóliónk Főbb megoldásaink ICT fejlesztésekre

Autor / Thema der Präsentation KKV trendek 13.08.2007 Autor / Thema der Präsentation Az infokommunikációs piac egészére mind inkább jellemző az integrált szolgáltatások tendenciaszerű megjelenése: a fix- és mobilkommunikáció összekapcsolódása az integrált távközlési és IT megoldások iránti igényben nyilvánul meg. Üzletmenetük folytonossága függ az IT rendszer megbízható működésétől és skálázhatóságától A hardverek, szerverek kiesése óriási károkat okoz A cég fejlődésével az IT rendszereknek is lépést kell tartaniuk KKV-k egyre nagyobb hányada használ üzletileg kritikus alkalmazásokat, ERP rendszereket Fontosak a gyorsan rendelkezésre álló, megbízható adatok Egyre gyorsabban kell egy-egy problémát megoldani Internetalapú üzleti alkalmazások terjedése Az Infokommunikáció stratégiai szerepet kap

A KKV vezetők dilemmáiból Biztos, hogy a legmegfelelőbb eszközöket, alkalmazásokat használom az ügyfeleimmel és kollégáimmal folytatott kommunikációra? Biztos, hogy olyan távközlési, informatikai szolgáltatás mellett döntök, ami 1 év múlva is a cégemet segíti? Biztos, hogy meg kell vásárolnom valamit, ahelyett, hogy bérelném vagy szolgáltatásként venném igénybe? Biztos, hogy jó az, hogy az informatikusom bármikor kiléphet, vagy nem képes, nem tudja folyamatosan elvégezni a munkáját? Biztos, hogy az informatikusnak folyamatosan képeznie kell magát kevésbé fontos területeken, és erre sok pénzt, időt és energiát kell fordítanom?

Az új T-Systems Piacvezető infokommunikációs szolgáltató A Magyar Telekom vállalati ügyfeleket kiszolgáló üzletága, a T-Systems a piaci kihívásoknak megfelelően átszervezte működését, új vállalati struktúrával és új stratégiával jelent meg. A T-Systems egyesítette telekommunikációs és informatikai tagvállalatai tudását, szakértelmét, ezzel pedig – a hazai infokommunikációs piacon egyedülállóan – egy kézből képes komplex ICT-megoldások nyújtására. A T-Systems üzleti partnerei felé a teljes Magyar Telekom Csoport kompetenciáját kínálja, lefedve a vezetékes, mobil- és szélessávú távközlés, valamint az informatikai infrastruktúra és alkalmazások szinte valamennyi területét.

Múlt és jelen

A T-Systems piacvezető partnerek bevonásával nyújtja szolgáltatásait

A valódi ICT az, amit mi az IT és a TC tökéletes egyesítésének hívunk IT & TC ICT IT TC Projekt Folyamat TC Projekt Folyamat IT Szolgáltató 2 3 4 1 T-Systems

ICT - telekommunikáció és informatika egy kézből, a T-Systemstől A T-Systems rugalmas és megbízható üzleti partner Egyesült erőforrások Összefogott szakértelem Integrált megoldások Teljes elhivatottság Az egyszerű üzleti vezetékes és mobilhangtermékektől a hálózat-integrációs szolgáltatásokon át a komplex IT-megoldásokig. A T-Systems célja egyértelmű: ügyfeleinek olyan üzleti stratégiai partnere kíván lenni, aki egy kézből nyújtott infokommunikációs megoldásaival versenyképesebbé, és ezért sikeresebbé teszi őket.

T-Systems ICT ajánlatok Telekommunikáció és informatika egy kézből

Szolgáltatásaink Fix-mobil magánhálózat Mobilinternet Szerver hoszting Intelligens szálloda megoldás Mobil-hangszolgáltatások BlackBerry mobil telefon és e-mail Honlapkészítés, domain név és elhelyezés Integrált beszerzési megoldás IP-hangszolgáltatások Gépjármű flotta menedzsment Virtuális e-mail szerver e-Aukció Üzleti szélessávú internet + vezetékes hang csomagok Telemátrix IT biztonság Telemetria Tömeges sms Menedzselt szolgáltatások

Lehetséges megoldások ICT fejlesztésekre Saját finanszírozás Pályázati forrással támogatva ICT szolgáltatásra építve Alap: Fix és mobil távközlési szolgáltatások IT hardver és szoftver infrastruktúra ASP: Hosztolt megoldások igénybe vétele Alkalmazásokhoz (ERP, CRM rendszer) Levelezési rendszerhez Webszerverhez Fájlok tárolására, adatok, adatbázisok biztonságos mentésére és tárolására Operációs rendszerek Menedzselt szolgáltatásokkal Teljes ICT megoldás - havi díjért igénybe vehető Iparágspecifikus megoldásokkal

1. Pályázati lehetőségek KKV-k számára T-Systems megoldások: ICT szolgáltatások Közvetlenül a fejlesztésekhez köthető Informatikai hardverek beszerzése Informatikai hálózati eszközök beszerzése Telekommunikációs eszközök beszerzése Információ/adattárolás Szoftverek, üzleti alkalmazások beszerzése (pl. CRM, elektronikus kereskedelem, szerződéskötés és számlázás is) Szoftver licenszek vásárlása Szoftver-tervezés, - testreszabás, -illesztés, -migráció Szoftver oktatás ICT tartalmú Pályázatok KKV-knak Üzleti infrastruktúra (ipari parkok, inkubátorházak, barnamezős telephelyek) fejlesztése - DDOP-2008/1.1.1 Regionális jelentőségű klaszterek és a vállalkozások közötti együttműködések erősítése közös beruházásainak támogatása, szolgáltatásainak kialakítása és fejlesztése - DDOP-2008/1.1.3 Környezetközpontú technológia fejlesztés - GOP-2008-2.1.4 E-kereskedelem és Egyéb e-szolgáltatások Támogatása - GOP-2008-2.2.3 Logisztikai központok és szolgáltatások fejlesztése - GOP-2007-3.2.1

2.2 Szerver, szerverterem - Építsem vagy béreljem? 13.08.2007 Autor / Thema der Präsentation Építés + Függetlenség Mindig kéznél van Teljes kontroll - Drága (beruházás-igényes, Internet csatlakozás, üzemeltetés) Üzemeltetés felelősét hiba, mulasztás esetén csak „hagyományos” HR eszközökkel kérhetjük számon Betörés, rongálás, tűzveszély Tartós áramszünet veszélye Bérlet + Alacsonyabb költség (fix költségek megoszlanak az ügyfelek közt: biztonság, Internet csatlakozás, klíma, tűzvédelem) Magas rendelkezésre állás (akár 99,999%) Szolgáltató SLA vállalása és számonkérhetősége Szakértelem (aki nem sétál ki bármikor az ajtón) Skálázhatóság Széles szolgáltatás-választék „0” Ft indulási költség Kisebb környezeti terhelés (virtualizáció) - A szerver eléréséhez utazni kell, vagy távoli elérést kell alkalmazni

2.3 Menedzselt szolgáltatások A Menedzselt szolgáltatásaink során a T-Systems vállalja vállalkozása számítógép-hálózatának kiépítését, folyamatos üzemeltetését, menedzselését, Szolgáltatási Szint Szerződéssel (SLA). A szolgáltatás magában foglalja a helyi hálózatok aktív eszközeinek folyamatos felügyeletét, a proaktív hibaelhárítást. Kinek ajánljuk a T-Systems Menedzselt LAN szolgáltatását? Olyan cégeknek: költségeik csökkentése mellett rögzített és garantált szolgáltatási szintek alapján megbízható és testre szabott infokommunikációs megoldásokat szeretnének előre tervezhető átalánydíjas alapon

Autor / Thema der Präsentation Szolgáltatás elemei : 13.08.2007 Autor / Thema der Präsentation irodai IT infrastruktúra: Helyi LAN hálózat, Biztonság, Desktop számítógépek és Printer adathálózat: IP VPN, hang-adat integráció hang díjcsomag : igényekhez igazított díjcsomagok

Irodai IT infrastruktúra elemei : 13.08.2007 Autor / Thema der Präsentation LAN: router-ek, switch-ek, stb. (csak SNMP-képesek) Hang (VoIP): IP alközpont, IP telefonkészülékek Security : „határvédelmi” eszközök (firewall, IPS, IDS,stb.), vírus védelem, SPAM szűrés, log elemzés, stb. Desktop : Desktop, Notebook, vékonykliens, Printer : hálózati multifunkcionális nyomtatók és menedzselő alkalmazás,

Topológia

OSD funkciók Egykapus ügyfélkapcsolat (Help Desk) Teljes proaktivitás lehetősége. Egykapus ügyfélkapcsolat (Help Desk) Hibaelhárítás menedzselése Változáskezelés menedzselése Információszolgáltatás Riportolás Monitoring Performance management ICT eszközökre SLA menedzsment Eszközmenedzsment

Online Service Information Portal Funkciók OSD web portálja Bejelentések megtétele (hibabejelentés, változás kérés) Bejelentések nyomon követése (ticketing információk) On-line SLA riportok Off-line SLA riportok Információ szolgáltatás Kérdőív Feltételek Portál elérése (site to site VPN, HTTPS) Ügyféloldali feltételek megteremtése Jogosultság igénylés

O.S.I.P Ügyfél információk Ticketing SLA Teljesítmény adatok

Menedzselt szolgáltatások Melyek a szolgáltatás igénybevételével járó előnyök? Nem kell beruházással számolnia, mert a szolgáltatás minden eleme előre tervezhető havidíj ellenében igénybe vehető. Ön fokozottabban koncentrálhat vállalkozása üzleti tevékenységére, hiszen nem szükséges az IT-infrastruktúrával és hálózatmenedzseléssel kapcsolatos ügyekkel foglalkoznia. A teljes szakmai kompetenciát – a hálózat felmérését, tervezését, kivitelezését és üzemeltetését, valamint technológiai színvonalának fenntartását – átvállaljuk. Szolgáltatásiszint-értékek (SLA) alapján folyamatosan nyomon követheti a szolgáltatás minőségét. A telephelyek közötti telekommunikációs összeköttetések is a menedzselt hálózat részét képezik. Technológiailag olyan hálózatot biztosítunk, amely a hálózati szolgáltatásra épülő alkalmazások (pl. IP-telefónia stb.) magas követelményeinek megfelel (pl. QoS, quality of service). A szolgáltatás minden elemére egykapus kiszolgálást biztosítunk. A modularitásból adódóan vállalata igényeihez tudjuk alakítani a szolgáltatást. Csak a piacon elismert, megbízható gyártói eszközöket használunk.

Miért a T-Systems-sel? Integrált szolgáltatások A T-Systems az egyetlen szolgáltató, amely az integrált telekommunikációs és informatikai paletta valamennyi elemét képes teljeskörűen biztosítani. Vezető szakértelem és országos lefedettség A T-Systems a Magyar Telekom részeként hozzáférést biztosít az országban vezető színvonalú technológiákhoz és szakemberekhez, amelyek rövid időn belül bárhol rendelkezésre állnak és melyek házon belüli megvalósítása nem lenne kifizetődő. Tőkeerő és stabilitás Tőkeereje és stabilitása révén képes finanszírozni a legmodernebb infokommunikációs hálózatok kiépítését, melyeket szolgáltatásként biztosít ügyfelei részére. Egykapus kapcsolattartás Ügyfelünk egykapus Service Desk-en keresztül éri el valamennyi szolgáltatásunkat.

Köszönöm megtisztelő figyelmét Köszönöm megtisztelő figyelmét! Kérdés, észrevétel, ötlet esetén: fabian.zoltan@telekom.hu