Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! 2009. május 27.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
Kutatási eredmények Az Évgyűrűk Magánnyugdíjpénztár ügyfelei között végzett telefonos közvéleménykutatásról 2008 Április.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Átlépés a felsőoktatásba – a tipikus és a rendhagyó hallgatói utak jellemzői Bander Katalin A felsőoktatási struktúrába kódolt egyenlőtlenségek.
Likviditás a Budapesti Értéktőzsdén Mennyire felel meg a kibocsátók és befektetők elvárásainak, illetve mitől függ? Jaksity György elnök Budapesti Értéktőzsde.
Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
Nemszőtt textíliák felhasználási lehetőségei
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
ESR: Fogyasztók a neten
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
GfK MediaÚjraosztódik-e a médiapiac?2009. Április A print és az online konvergenciája…(!?!) Nagy István - Médiakutatási csoportvezető, GfK április.
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
To protect the confidential and proprietary information included in this material, it may not be disclosed or provided to any third parties without the.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
© GfK 2013 | Kozák Ákos | Mérők Klubja | február 27.1 A MIKROSZINTŰ FOGYASZTÁS MAKRO HATÁSAI © GfK 2013 | Kozák Ákos | Mérők Klubja | február.
Ahány ház, annyi szabály Székely Levente
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
Ahol a nők nincsenek hátrányos helyzetben Patai Ágnes humánpolitikai igazgató november 15.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
A magyar háztartások fizetési szokásai
1 Az „ÁROP A polgármesteri hivatalok szervezetfejlesztése pályázat” háttere „Helyi igényekre épülő szervezetfejlesztés a Zalakarosi Polgármesteri Hivatalban”
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 17. Debrecen.
Új ügyfél nélkül mit érek én? Január 30.. Tartalom 1.Bemutatkozás 2.Értékesítés. Hatékonyan. 3.Jelzőlámpa az üzleti élet forgatagában 4.Több, mint.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
K&H trambulin tapasztalatok
Piac és Profit Május 8. Kockázatkezelés a kapcsolatok hálójában.
Budapest, Hungary, 21st World Congress on Reading 1 Elektronikus könyvtár(ak) az olvasás szolgálatában Moldován István OSZK
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné.
Munkaerő mobilitás Magyarországon
A vezető mint sikertényező szerepe egy középvállalkozás
ÉRDEKEGYEZTETÉS ÉRDEKKÉPVISELET
Regionális szakmai nap Október – November. Adatfelvétel – augusztus Benyújtott és nyertes pályázatok száma: en majd, postai úton.
IV. Terjeszkedés.
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Megtakarítási módszerek a vállalatok gyakorlatában Berey Zita
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
4 Tender Hungary Kft. (Sziklai Zoltán)
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
Internet a családban Székely Levente –
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
 A munka, az egyik alapvető szükségletünk.  Munkájuk alapján becsülik meg az embereket. A munka biztosítja a megélhetést.  A családi munkamegosztásban.
IVSZ - Marketing és Média szakcsoport, július 8. Andrási Tamás – üzletfejlesztési igazgató Az informatikai döntéshozók tájékozódási szokásai és információs.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
A Nemzetközi Gyermekment ő Szolgálat biztonságos internet oktatási programjának tapasztalatai Nagyváradon.
– Letölthető változat –
2016. június 10: „A tudásáramlás és a tudás megtérülésének egyes vetületei” című konferencia Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFIH)
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Országos nagykereskedelmi menedzser
Közvélemény- és piackutatási igazgató
Előadás másolata:

Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.

A legutóbb elkészült Üzleti Döntéshozók MédiaAnalízise szerint közel 21 ezer olyan olvasója van a Napi Gazdaságnak, akik tulajdonosként vagy vezetőként részt vesznek egy vagy több cég irányításában, de vajon mi jellemzi ezeket az embereket? Mi alapján hozzák meg üzleti döntéseiket? Milyen az érdeklődési körük? Mivel töltik szabadidejüket? A prezentáció célja, hogy a Napi Gazdaság olvasóit kicsit megszemélyesítve mutassa be.

 A demográfiai adatok alapján az üzleti döntéshozó olvasóink átlagéletkora év közé esik és minden negyedik 40 évnél fiatalabb.  A női felsővezetők száma az utóbbi években lényeges mértékben nőtt. Ennek köszönhetően az üzleti döntéshozó olvasóink közül ma minden harmadik nő.  A lakóhely szerinti megoszlás tekintetében szinte egyenlő mértékben vannak a budapesti és a vidéki olvasók. A vidék tekintetében viszont igen csekély, mindössze 3%-uk él községben.  50%-uk olyan háztartásban él, melyben kettőnél többen vannak.  Az iskolai végzettséget tekintve pedig csak minden ötödik olvasónk nem rendelkezik diplomával, vagy valamilyen tudományos fokozattal.

 A munkahelyi beosztást tekintve közel 15 ezer tulajdonos, résztulajdonos, vagy felsővezető olvassa rendszeresen a Napi Gazdaságot.  Informatikai döntéseknél, irodai berendezések vásárlásánál, szolgáltatások igénybevételénél, illetve személygépkocsik vásárlásánál mindenképp jelentős, vagy éppen fő döntési jogkörrel rendelkeznek.  A munkavégzéshez kapcsolódó üzleti utak során közel 5 ezren belföldön, és nagyjából ugyanennyien külföldön vesznek rendszeresen igénybe szállodai szolgáltatásokat. Az utóbbiak közülük több mint 1600-an legalább 3 havonta repülővel utaznak.  Üzleti döntéseiket több mint 17 ezren a korábbi tapasztalataik alapján hozzák, és közel 10 ezer olvasónak fontos a márkanév.

 Minden ötödik üzleti döntéshozó olvasónk dolgozik a kereskedelem, minden negyedik a szolgáltatások vagy az ipar területén.  Közel 12 ezren 21 főnél többet foglalkoztató cégben dolgoznak.  A vállalati forgalmat tekintve pedig minden harmadik olvasónk tölt be vezető tisztséget olyan cégben, melynek az éves forgalma meghaladja az 1 milliárd forintot.  Internet kapcsolattal minden olvasónk rendelkezik.

 Az érdeklődési körök közül kiemelkedik az utazás és a kultúra. Mindkét terület iránt az olvasóink több mint 70%-a érdeklődik.  Ezenkívül az informatikai újdonságok, a gasztronómia, a borászat, a lakberendezés és az életmód/fitness emelkedik ki, melyekre az olvasóink 50%- a figyel oda.  Háromnegyedük rendelkezik életbiztosítással, több mint felük önkéntes nyugdíjpénztárral, és a negyedüknek, tehát nagyjából 5 ezer embernek van valamilyen részvénye.  Egyharmaduk igényel valamilyen pénzügyi tanácsadást. Hitelkártyával pedig több mint a felük rendelkezik.

 Az internetet közel 17 ezren használják az üzleti hírek olvasására és közel 14 ezren szerzik be neten keresztül a céginformációkat.  Az interneten 4 ezren vásárolnak.  Utazással kapcsolatos információkra, online bankolásra, hivatali ügyintézésre pedig több mint felük használja a világhálót.  Közel 12 ezren minden nap használják otthon is az internetet.

Összegezve:  Egy átlagos Napi Gazdaság olvasó, olyan év közötti, diplomás, Budapesten vagy valamelyik vidéki nagyvárosban élő üzleti döntéshozó, aki egy 21-nél több főt foglalkoztató cégben vagy tulajdonosként, vagy felsővezetőként dönt minden olyan lényeges kérdésben, mely az informatikai, irodai berendezések, személygépkocsik vásárlását vagy egyéb szolgáltatások igénybevételét érinti.  Szabadidejét az utazásnak és a kultúrának szenteli. Odafigyel életmódjára. Fontos számára az anyagi függetlenség és a biztos jövő.  Nyitott az informatikai újdonságokra és nem csak munkaidejében, de szabadidejében is rendszeresen használja információszerzésre, döntései megalapozására az internetet. Szeretné Ön is az ügyfelei között tudni?

Legyen rendszeres hirdetője a Napi Gazdaságnak és a Napi Onlinenak, amennyiben ilyen ügyfelekre vágyik! Napi Gazdaság Kiadó Kft Budapest, Csata utca 32.