ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szeretem a könyvtáram!.
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
ERNYŐ PROJEKT szakmai program TÁMOP /
Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság
A Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola, mint Ökoiskola
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő közreműködésével a Nemzeti.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
A nevelési-oktatási programmal elérni kívánt fejlesztési célok • A felnövekvő nemzedék egészséges életmódra nevelése, • a szabadidő természetben történő.
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
PARTNERSÉGBEN AZ OKTATÁSSAL….  40 fő főállású pedagógus  Nagyrábén 19+6 fő  Bihartordán 12+3 fő  Tanulói létszámok 2007/2008 tanév: Nagyrábé iskola:
Iskolánkról.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
Tehetségpont létrehozása
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Lepenye Ambrus Mátyás Király Általános Iskola Pomáz
Napocska Napköziotthon
SAMUNÉ CSERTÁN VALÉRIA intézményvezető
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Belvárosi Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
VÁR A VAJDA – 2010/2011 ________________________________________________ Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola 1089 Budapest, Vajda Péter utca.
Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
Ökoiskolák szakmai tanácskozása, Miskolc, A Fényi Gyula Jezsuita Gimnázium ökoiskolai programja Készítette: dr.Velkey László.
Zöld gondolatok ÖKO-iskola cím 2002 – – – 2011.
ÖKO iskola, de hogyan?. Miért akart az iskola pályázni? Iskolai élet TevékenységekPÁLYÁZAT Fenntartói támogatás.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Szelektív hulladékgyűjtés az iskolában „Polgár az Európai Demokráciában” OTV 2007/2008 Készítette: Mókus örs.
Zrínyi Ilona Általános Iskoláért Alapítvány Alapítása : Szülői Munkaközösség Alapítása : Szülői Munkaközösség Cél: - az iskolai felszereltség.
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
Egészséglelkesek az iskolákban Az egészségfejlesztés helyzete az általános iskolákban.
NATURLAND A KÖRNYEZETÉRT Szerző: Parászka Előd Irányító tanár: Leopold Anna Mária 2009 Salamon Ernő Gimnázium Gyergyószentmiklós.
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
EU-s források ökoiskolák számára Takács Eszter Könczey Réka Budapest, június 6. Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója.
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Közép - Dunántúli Régió Zöld Óvoda Bázisintézmény tevékenységei
ISMERD MEG HAZÁNKAT! ISKOLA MEGISMERÉSE, BEMUTATÁSA.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT (intézmény neve) Készítette igazgató.
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Tudományos irányítók: Végzős hallgató:
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
Ökoiskola-vezetőképzés Debrecen április 15.
Komplex egészségnevelési kísérleti program ökoiskolák számára
Iskolakert.
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
Iskolakert.
ÖKO ISKOLA 2008 tavaszától Környezettudatos élet: Kiállítások, rendezvények Túraversenyek, kirándulások.
Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
Együtt az egészséges fiatalokért a Thanban Balogh Tiborné Than K. Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola.
Általános tájékoztatás Körzetünk Feál1-2. évfolyam Darus3-8. évfolyam „Gurulós módszer” Általános osztály (a) - projektoktatás Emelt óraszámú matematika.
Tehetséggondozás a Kiskossuthban. Tehetséggondozás a tanórákon O Csoportbontás O Differenciálás O Egyénre szabott munka O Játékos, nem formális tanulás.
„HATÁR-HELYZETBEN” Az iskolai egészségfejlesztés kihívásai és lehetőségei a köznevelési rendszer átalakulása során Gerzsei Péter Igazgató Klebelsberg Intézményfenntartó.
Érdi SzC Kossuth Zsuzsanna Szakképző Iskolája és Kollégiuma Érdi SzC Kossuth Zsuzsanna Szakképző Iskolája és Kollégiuma.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Sipos Orbán Szakiskola és Kollégium
DARUS a gyermekekért.
Mint a Kolping-i mű iskolánk is arra próbálja nevelni tanulóit hogy keresztényként a világban és ezáltal a foglalkozásukban, a házasságukban és a családban,
Iskolánk rövid, környezeti nevelési programjának bemutatása
DARUS a gyermekekért.
Előadás másolata:

ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény

A pedagógiai program alapján végzett tevékenységünk  Korszerű oktatási módszerek alkalmazása: Egyéni képességfejlesztés Kooperatív tanulás elemei Témanap Projekt módszer Drámapedagógia elemei Erdei iskola Ezekről néhány kép

Kiemelt nevelési feladataink  Egészséges életmódra való nevelés Mindennapos testnevelés, gyógytestnevelés, gyógyúszás, egészségfejlesztő előadások, osztályfőnöki órák, egészség-vetélkedő, egészségnap, drogprevenciós kiállítások, drogprevenciós foglalkozások drogprevenciós foglalkozások  Környezeti nevelés Környezettudatos szemlélet alakítása: Használt elem gyűjtése, palack-zsugorítás, papír és fémhulladék gyűjtése, környezetvédelmi jeles napok megünneplése, takarékosságra nevelés, környezetünk tisztaságának és épségének megóvása… Szabadtéri rendezvények: Erdei iskolák, gyalogtúrák, kerékpártúrák, akadályversenyek, környezetvédelmi tábor, nyári táborok

Környezetvédelmi szakkör  Neve: Bakancsos papucskosbor  1995-től működik  Tevékenysége: A természeti környezet sokoldalú megfigyelése, megismerése, megfigyelések végzése, vízminőség-vizsgálat… Akciók környezetvédelmi jeles napok megünneplése Pályázatokon, versenyeken való szereplés Kirándulások, túrák Környezetvédelmi tábor  április 22.: Szeretnénk átadni a tanösvényünket

A MEGYE LEGJOBB TERMÉSZETJÁRÓ ISKOLÁJA 2007 DÍJÁTADÁS

Köszönöm a figyelmet! Mindenkinek kellemes szünidőt, jó pihenést kívánok