ÖKO iskola, de hogyan?
Miért akart az iskola pályázni? Iskolai élet TevékenységekPÁLYÁZAT Fenntartói támogatás
Természeti környezet Tállya Szőlő Világörökség
Fenntartó-önkormányzat környezetbarát tevékenységei Pályázatokon keresztül épületek felújítása Szelektív hulladékgyűjtés Természetbarát környezet
Az iskola munkája Környezetvédelmi hét Kirándulások, túrák Virágosítás, parkosítás
Feltételek Iskolánk külső- és belső környezete a tavalyi évben nyerte el a megálmodott formát. Megtörtént a teljes korszerűsítés. Nyílászárók cseréje, fűtés korszerűsítés, külső szigetelés. Víz-, villany-, gáz fogyasztás folyamatos nyomon követése, költségtakarékosság megvalósítása.
Belső tartalom 1.Az iskolában működő művészeti iskola munkái visszaköszönnek a dekorációból. 2.A folyosókon, tantermekben, iskolánk környékén minél több virág elhelyezése és gondozása. 3.A tanulók körében megszerveztük az elemgyűjtést. 4.A hulladékgyűjtés régóta folyó tevékenység. 5.Hagyományos környezetvédelmi hét megrendezése
Feladat Szándék Tevékenységek rendszerezése Környezettudatos szemlélet Pályázat
Megvalósítás Környezettudatos szemlélet beépítése a mindennapi oktató-nevelő munkába Tantestület azonosulása a szemlélettel Tantestület azonosulása a szemlélettel Partnerség Partnerség Programok Programok Intézmény dokumentumaiban való megjelenés Intézmény dokumentumaiban való megjelenés –Pedagógiai program –Éves munkaterv –Diákönkormányzat munkaterve –Tanmenet
Tervek, célok Kapcsolatok kiépítése Környezeti nevelés beépülése a tehetséggondozásba Zöld Óvoda Tapasztalatcsere Fenntarthatóság biztosítása Pályázatban meghatározott tervek megvalósítása Tevékeny, jól működő ÖKO iskola ÖKO iskola népszerűsítése Erdei iskola
LEGYÜNK MINÉL TÖBBEN!