EGY RÉGIÓKÖZPONT - SZEGED - STRATÉGIAI UTKERESÉSEI Gulyás László Szegedi Tudományegyetem
A VÁROSVERSENY KIINDULÁSI PONTUNK: A piacgazdaságban a városok komoly versenyt folytatnak egymással a különféle funkciók betöltéséért. Sikeres az a város, amely komoly funkciókat tud magához vonzani.
Az elmúlt 17 év szegedi stratégiai VARÁZSSZAVAI 1.Szeged a „napfény városa.” 2.Szeged a fürdőváros. 3.Szeged a biopolisz. 4.Szeged Európa Kapuja.
„ Szeged Európa Kapuja” Az egyik kulcstényező a Szegedi Ipari Logisztikai Központ (SZILK)
A TERV UTJÁRA INDUL május 19. A miniszterelnök átadja a területet Szeged városának.
AMI HIÁNYZIK 1.Nincs elkerülő út! 2.Nincs kapcsolat a vasúthoz! 3.Nincs kapcsolat a reptérhez! 4.Nincs kapcsolat a kikötőhöz! „Többféle közlekedéssel elérhető”
AMI A LEGJOBBAN HIÁNYZIK A befektetni, betelepülni akaró vállalkozások!!! MEGJEGYZÉS: Most már ott tartunk, hogy termelő üzemek is betelepülhetnek pl. finom öntő üzem. De viszont ehhez meg nincsenek megfelelő közművek.
ÁLOM és VALÓSÁG VALÓSÁG: Poros repceföld ÁLOM: Hangárok sora
KONKLUZIÓ A legjobb stratégia is csak annyit ér, amennyit meg tudunk belőle valósítani !