A regionális tudomány társadalmasítása Kedvezményezett: MTA Regionális Kutatások Központja.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MTA Regionális Kutatások Központja Együttműködési irányok és kapcsolathálózati struktúrák a hazai kis és közepes méretű vállalkozások körében GENERÁCIÓK.
Advertisements

1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
MTA Regionális Kutatások Központja Vidéki alternatívák – segély és/vagy munka? Dr. Balcsók István tudományos munkatárs MTA RKK ATI Debreceni Osztály.
A tanácsadó képzés regionális munkaerő-piaci hatásai
Németh Tamás — Főtitkári beszámoló … Főtitkári beszámoló az Akadémia évi költségvetésének végrehajtásáról Németh Tamás Magyar Tudományos Akadémia.
„A Miskolci Egyetemen működő tudományos képzési műhelyek összehangolt minőségi fejlesztése” című TÁMOP-4.2.2/B-10/ számú projekt Nyitó rendezvény.
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Tehetségpont létrehozása
„CSOPORT VEZET CSOPORTOT”
TÁMOP / Dr. Katona György Projektmenedzser HÁLÓZATOS EGYETEMI SZOLGÁLTATÁS-INNOVÁCIÓ A NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEMEN.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
LUDUS … latinul “ játék ”. | Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek.
Mini felderítő repülőgép készítése SolidWorks-szel
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
TÁMOP C-09/ „Kitárt karok” szeptember február 29. „Első lépés” – alacsony foglalkoztatási eséllyel rendelkezők képessé.
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
Önálló lépések a tudomány területén TÁMOP-4.2.2/B-10/
„A szociálpolitikus és szociális munkás képzés megújítása az ELTE és a BCE együttműködésében (SZOCMEG)” TAMOP /2/A/KMR-0043 A projekt az Európai.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
Tehetséggondozás a pszichológiában TÁMOP / Járai Róbert, PhD PTE BTK Pszichológiai Intézet.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
MATARKA szakmai nap Miskolci Egyetem Könyvtár, Levéltár, Múzeum március 24. KÖSZÖNTJÜK A RÉSZTVEVŐKET!
Kelet- és közép-európai tudománytörténeti vázlat Horváth Gyula _______________________________ Magyar Regionális Tudományi Társaság 11. vándorgyűlése Győr,
MIBEN ERŐS ÉS MIBEN GYENGE AZ MRTT Elnöki beszámoló a évi közgyűlésen Magyar Regionális Tudományi Társaság.
ELNÖKI BESZÁMOLÓ A ÉVI KÖZGYŰLÉSEN Rechnitzer János MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG.
Beiskolázási tevékenység elemei és lebonyolítása Résztvevők köre: - kari vezetés - HÖK, hallgatók - szakvezetők, szakterületek képviselői Javaslat: Pál.
A magyar tudomány az Országgyűlés előtt Vizi E. Szilveszter a Magyar Tudományos Akadémia elnöke.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
TÁMOP /2/KMR Vezetői információs rendszer, Alumni, diplomás pályakövető rendszer és tehetséggondozás bevezetése a Budapesti Corvinus.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
Korai képességgondozás és egészségügy Programok 2011.január1-től 2011 augusztus 31-ig.
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
Kis- és középvállalkozások versenyképességének támogatása,klaszter együttműködéseken keresztül Bihor-, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékben.
Az élelmiszeripari versenyképesség és innováció egyes kérdései
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
Megvalósítók: Eötvös Loránd Tudományegyetem (főkedvezményezett) MTA Közgazdaságtudományi Intézet (kedvezményezett) Balassi Kiadó (kedvezményezett) Projekt.
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni.
"Tudás és kompetencia Szakmai képzések az egyenlő esélyű hozzáférésért TÁMOP A-12/ Németh Orsolya alelnök, projektmenedzser Vakok.
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
MAGYOTT Közgyűlés február 16. Beszámoló Állatgyógyászati munkacsoport Dr. Kulcsár Gábor.
TÁRSADALMI VERSENYKÉPESSÉG ÉS SIKER A MAGYARORSZÁGI NAGYVÁROSI TÉRSÉGEKBEN BARÁTH GABRIELLA PHD TUDOMÁNYOS MUNKATÁRS KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA A MAGYAR.
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
A tudomány tudománya alprojekt Kampis György egy.tan., ELTE Az infokommunikációs technológiák társadalmi hatásai november 13. Balatonfüred.
KMOP-4.2.1/B „Interdiszciplináris, innovatív kutatási irányok és az ipari kooperáció infrastrukturális hátterének fejlesztése, valamint új.
1 MEE Szegedi Szervezet évi beszámoló, évi tervek.
Kutató- és kiváló egyetemek Magyarországon - Konferencia a kutatási kiválóság jövőjéről ELTE, június 22. Prof. Dr. Patkó Gyula rektor MISKOLCI EGYETEM.
E 5. Együttműködések a humán szolgáltatásokban
MTA Regionális Kutatások Központja Határon átnyúló együtt- működések a Dráva mentén KOVÁCS Sándor Zsolt tudományos segédmunkatárs MTA Regionális Kutatások.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
EU 6. Keretprogram Információs nap Eger, szeptember 15. Dr. Tóth László egyetemi tanár, Intézet igazgató.
Konferencia a Kutatási kiválóság jövőjéről ELTE június 22. Dr. Farkas Ferenc általános és stratégiai rektorhelyettes PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEM CSŐRE.
egyetemi tanár, főigazgató
Város, egyetem, gazdaság A PTE KTK hozzájárulása a város és a régió fejlődéséhez Erdős Katalin PTE-KTK KRTI, adjunktus MTA-PTE Innováció és Gazdasági Növekedés.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
Dr. Husvéth Ferenc Tudományos ügyekért felelős rektorhelyettes június 22.
2008 Mit kell tudnom a tudományos diákköri munkáról? a Nyíregyházi Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Főiskolai Karán.
MESTERSÉGES MEGTERMÉKENYÍTÉS SIKERESSÉGÉNEK NÖVELÉSE NON-INVAZÍV MÓDSZEREKKEL TÁMOP D-15/1/KONV ZÁRÓ RENDEZVÉNY november 19.
A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA 187. KÖZGYŰLÉSE május 2–3.
Kistérségi gyerekesély programok támogatása MTA Gyerekprogram.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
Digitális szakadék csökkentése Bálint Ákos projektvezető, KIFÜ
Az előadás címe: Modern parazitológiai diagnosztika és terápia
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
NYITÓ KONFERENCIA Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
Jövő Internet Nemzeti Technológiai Platform Záróülés
Előadás másolata:

A regionális tudomány társadalmasítása Kedvezményezett: MTA Regionális Kutatások Központja

A projekt célja: A regionális tudomány eredményeinek széles körű (egyetemisták, más tudományágak képviselői, laikusok stb.) megismertetése Futamidő: Költségvetés: 26,6 millió Ft Elnyert támogatás: 22,6 millió Ft Projekttevékenységek: –Balkán konferencia –REGAneration előadássorozat –Portálfejlesztés

Indikátorok (terv) Bevont hallgatók száma: 130 fő Bevont oktatók száma: 30 fő Tudomány-népszerűsítő rendezvények száma: 10 db Fejlesztett tudomány- népszerűsítő médium: 1 db Közvetlenül elért célközönség (új portállátogatókkal együtt): 1350 fő

Indikátorok (tény) Bevont hallgatók száma: 190 fő Bevont oktatók száma: 81 fő Tudomány-népszerűsítő rendezvények száma: 11 db Fejlesztett tudomány- népszerűsítő médium: 1 db Közvetlenül elért célközönség (az új portállátogatókkal együtt): kb fő

Egyéb mutatók Önálló projektoldal az RKK portálon belül: tamop.rkk.hu Sajtómegjelenés: 23 - ebből 3 TV- szereplés Közreműködő kollégák száma: 4+11 fő Ráfordított idő: több mint munkaóra

Projektoldal

Eredeti elképzelések Időtartam: szeptember – május 9 előadás Helyszín: PTE-KTK épülete Célok: –a regionális tudomány iránti érdeklődés felkeltése az egyetemi hallgatókban –a regionális tudomány részterületeinek bemutatása REGAneration

Az előadássorozat megvalósulása Időtartam: november – július 9 előadás, 10 előadóval: –Akadémikusok, akadémiai kutatóintézetek munkatársai, egyetemi oktatók, minisztériumok és szakmai szervezetek munkatársai Helyszínek: PTE-KTK épülete és a Janus Pannonius Közgazdasági Szakkollégium nyári rendezvénye REGAneration

Az előadássorozat megvalósulása Résztvevők száma: –Összesen mintegy 250 fő vett részt a 9 előadáson –Előadásonként a résztvevők száma változó volt, fő között mozgott –140 fő különböző hallgató –40 fő különböző oktató/kutató –7 fő egyéb bevont résztvevő (nem feltétlenül egyetemhez kapcsolódó) REGAneration

Az előadássorozat megvalósulása Előadóink voltak: –Dr. Novotny Gábor, az NGM munkatársa –Pálmai Zsolt, Pámer Zoltán, a DDRFÜ munkatársai –Dr. Csaba László, a CEU egyetemi tanára –Dr. Szirmai Viktória, az MTA Szociológiai Intézet osztályvezető kutatója –Dr. Németh Tamás, az MTA főtitkára –Dr. Nováky Erzsébet, a BCE egyetemi tanára –Dr. Németh Zsolt, a KSH alelnöke –Dr. Zongor Gábor, a TÖOSZ főtitkára –Dr. Halász Gábor, az ELTE egyetemi tanára REGAneration

Balkán konferencia

Portálfejlesztés