2007/08/29Szerző / prezentáció címe1 Projektmenedzsment az innovációban Fekete László – Magyar Telekom - Szolgáltatásfejlesztés HTE PROJEKTMENEDZSMENT A GAZDASÁGBAN április 8.
2 Miről is lesz szó ? Szolgáltatói piac állandó konfliktusa Szolgáltatásfejlesztési kihívások Portfolió - Program - Projektek viszonya Igénymenedzsment modell - Fejlesztés – innováció szolgáltatói környezetben
3 Szolgáltatói piac állandó konfliktusa Projektmenedzsment Innováció ? Telco Minőség KöltségIdő Egyszeri fejlesztés Time to market – Piaci vereny Olcsó megoldás – ideiglenes „No brand-No name”
SD projektek – projekt osztályozás 2009-ben SD-s projektek: 82 db projekt zárult le 70 db feladat Ezek megoszlása projektosztály szerint: Projektosztályok Millió Ft embernap kicsi közepes nagy 5 Feladat Szolgáltatás szám : ~500 db
Portfolió - Program - Projekt Projekt menedzsment Program menedzsment Portfolió menedzsment
Page 6 Szolgáltatás igénymenedzsment modellje Új szolgáltatás biztosítási modell a műszaki terület és az üzleti területek között
2007/08/29 Szerző / prezentáció címe 7 Az igény elfogadási folyamat MPM-et és SAP-t érintő részei Programok
Fejlesztés – innováció szolgáltatói környezetben MKE Szélessávú mobil pályázat
Fejlesztés – innováció szolgáltatói környezetben
10 Köszönöm a figyelmet !