FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban 2013. október 24. Baktalórántháza Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka Kék Pont Alapítvány.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mi a járható út a hatékony civil kampányokhoz? Különös tekintettel az 1%-os kampányokra egy konkrét példán szemléltetve S. Takács Zsuzsanna január.
Advertisements

Személyes márka kommunikációja
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
SOMBEREKI CARITAS KÖZPONT KIALAKÍTÁSA. PROJEKT FORRÁSA  a projekt az EURÓPA TERV keretében valósul meg  az Európai Bizottság a Szociális.
„Csellengő fiatalok” komplex bűnmegelőzési projekt
Veszélyes cégek Hogyan szúrd ki azt a céget, akihez nem szabad elmenni dolgozni? Savanya Erzsébet HR Igazgató
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
Többet ésszel, mint erővel
Támop / Vas Megyei Önkéntes Centrum Központban az önkéntesség március1.
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
Mire jó az internet? • Kommunikáció a családdal, a barátokkal • Elérhető információ és szórakozás • Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek.
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Területfejlesztési Koncepció és a Területfejlesztési Stratégiai Program megújítása Szolnok, február 2. Jász-Nagykun-Szolnok.
FILMKLUB SZERVEZÉSE A TÁRSADALOMBA NEHEZEN BEILLESZKEDŐ FIATAL FELNŐTTEKNEK
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
„A társadalmi kohéziót erősítő bűnmegelőzési és reintegrációs programok módszertani megalapozása” módszertani megalapozása” kiemelt projekt kiemelt projekt.
„A sződi Hunyadi János Általános Iskola épületenergetikai korszerűsítése” KEOP-5.3.0/A/ Sajtóközlemények gyűjtése és elemzése.
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
A TÁMOP /01 „FoglalkoztaTárs- Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt április 24.
Pályázatírás és forrásteremtés Fiatalok az Ifjúságért Egyesület - FIE.
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
Povorello XXI – A rend jövője PR és kommunikációs javaslatok.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
A társadalmi kohéziót erősítő bűnmegelőzési és reintegrációs programok módszertani megalapozása-kiemelt projekt (TÁMOP 5.6.2/10-1),
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
MAG – Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Ügyfélbarát ügyintézés, partneri kapcsolat a pályázatkezelésben – Az Új Széchenyi Terv pályázatok tanulságai Biró.
CITROM ÉS CUKOR Ezt kellene mindenkinek a fürdőszobában a tükrére írni, hogy minden nap szem előtt legyen és elolvashassa.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Mire jó az internet? Kommunikáció a családdal, a barátokkal Elérhető információ és szórakozás Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek lehetőségek.
Besenyi Sándor Regionális szakmai munkatárs Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. Régiós szakmai műhely - Szeged A „FoglalkoztaTárs.
A TÁMOP / „FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban” elnevezésű kiemelt projekt közvetlen célcsoportját érintő SZÜKSÉGLETFELMÉRÉS.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Revita Alapítvány. Székhely: Debrecen Alapítás éve: 2003 Működés hatóköre: – Országos hatókörű szolgáltatások – Észak-alföldi régió – Leghátrányosabb.
NETre Kész – IT-mentor roadshow, Pécs A célcsoport munkaerő-piaci helyzetét és életminőségét javító információk az Interneten és azok használata Czanik.
IT mentor Digitális írástudás.
Környezetvédelmi kommunikáció a gyakorlatban
A távmunka nem cél, hanem eszköz december 11.
EGYENLŐ ESÉLYEK Tapasztalatok, teendők, tervek Dr. Derera Mihály igazgató MEOSZ Oktatási, Továbbképző és Távmunka Intézet.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
2008. Április 8. Előadó: Schneider Henrik Online alkalmazások e-üzleti használhatósága a PC-s szoftverek kiváltásával.
A Jövő Internet kutatás hazai támogatási lehetőségei Fonyó Attila Nemzeti Erőforrás Minisztérium Tudománypolitikai Főosztály.
Tagszervezeti munka erősítése
Az Okos Jövő Innovációs Klaszter Amelynek célja, hogy tagjai minél többet profitáljanak az új technológiák kialakításából. Amelynek feladata, hogy erősítse.
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Avagy mire is emlékezem…
Bor és idegenforgalom Közösségi marketing lehetőségei október 03. Monor.
Valószínűleg nem jön elhinni, de 100%-ig igaz.
A sajtókommunikáció lehetőségei, főbb eszközök
Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS 1145 Budapest, Amerikai út 14. Tel.: (061) A Támogatott.
Erdei Iskola a Bejárható Magyarország Program keretében a Gémes Természetjáró Egyesület szervezésében Istenmezeje, október
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
Szövegszerkesztés.
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Dr. Földy Ferenc Európa-jogi szakjogász III. EURES állásbörze október 11. EUvonal EU Tájékoztató Szolgálat.
Haszon rendezvények médiaajánlat
HEFOP /1 „Lépj előre” – Őrségi kistérségi összefogás a szociális szakemberek képzésével a munkanélküliség hatékony kezelése érdekében HEFOP / /4.0.
EU Tájékoztató Szolgálat
SZEGED, MOBILITÁSI KÉPZÉS
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Tagszervezeti munka erősítése
Előadás másolata:

FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban október 24. Baktalórántháza Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka Kék Pont Alapítvány

Hogyan tudjuk elérni, hogy a projektről készített híreink akkor is megjelenjenek, ha nincs rá forrásunk? Személyes kapcsolatok kiépítése, Sajtó reggelik szervezése, (Mit tervezünk a jövőbe?) MTI-vel lehet civil szerződést kötni évi 12 ingyenes szöveges megjelenésre. Fizetett hirdetések után már ingyen is eljönnek a programjainkra.

Hogyan kommunikáljunk a sajtóval? -Sajtónak külön, személyes meghívót készítsünk! -Sajtóközlemény csak arra jó, hogy „lehozzák”. Maximum 1 oldal legyen. Cím, projekt száma és törzsszöveg. A cím legyen megkapó, izgalmas. -Sajtótájékoztató: exkluzív legyen! (Kapcsolódjon valamilyen eseményhez! Világnapokat például kedveli a sajtó!)

Kell-e ismert személy, kampányarc a projektünknek? - Attól függ, hogy kinek szól a projektünk, milyen célcsoportnak. -Hogy országos projektről van szó, vagy csak egy kisebb, helyi közösségnek szólóról. -Ha kistérségi a megvalósuló projekt, felesleges a „celeb”, hiszen nem fogja hitelesen képviselni a projektet. - Sokkal hitelesebb egy helyi „arc”, egy jellegzetes célcsoport tag, akiről tudják, honnan indult és hová jutott!

Érdemes-e használni a közösségi oldalakat a projekt kommunikációjában? -Igen, ha naprakész hírértékű információnk van. -Mindenáron ne akarjunk kommunikálni. -Ne a projektről és a szervezetről, hanem a munkánkról kommunikáljunk. -Este fél hét és tíz óra között érdemes posztolni, akkor használják legtöbben a közösségi oldalakat. -Ízelítő legyen fenn az eseményről, maximum 5 mondatban, képpel. (Linkkel a teljes hírről.)

Köszönöm a figyelmet! Barna Erika kommunikációs igazgató Kék Pont Drogkonzultációs Központ és Drogambulancia Alapítvány Tel.: 06-70/