FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban október 24. Baktalórántháza Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka Kék Pont Alapítvány
Hogyan tudjuk elérni, hogy a projektről készített híreink akkor is megjelenjenek, ha nincs rá forrásunk? Személyes kapcsolatok kiépítése, Sajtó reggelik szervezése, (Mit tervezünk a jövőbe?) MTI-vel lehet civil szerződést kötni évi 12 ingyenes szöveges megjelenésre. Fizetett hirdetések után már ingyen is eljönnek a programjainkra.
Hogyan kommunikáljunk a sajtóval? -Sajtónak külön, személyes meghívót készítsünk! -Sajtóközlemény csak arra jó, hogy „lehozzák”. Maximum 1 oldal legyen. Cím, projekt száma és törzsszöveg. A cím legyen megkapó, izgalmas. -Sajtótájékoztató: exkluzív legyen! (Kapcsolódjon valamilyen eseményhez! Világnapokat például kedveli a sajtó!)
Kell-e ismert személy, kampányarc a projektünknek? - Attól függ, hogy kinek szól a projektünk, milyen célcsoportnak. -Hogy országos projektről van szó, vagy csak egy kisebb, helyi közösségnek szólóról. -Ha kistérségi a megvalósuló projekt, felesleges a „celeb”, hiszen nem fogja hitelesen képviselni a projektet. - Sokkal hitelesebb egy helyi „arc”, egy jellegzetes célcsoport tag, akiről tudják, honnan indult és hová jutott!
Érdemes-e használni a közösségi oldalakat a projekt kommunikációjában? -Igen, ha naprakész hírértékű információnk van. -Mindenáron ne akarjunk kommunikálni. -Ne a projektről és a szervezetről, hanem a munkánkról kommunikáljunk. -Este fél hét és tíz óra között érdemes posztolni, akkor használják legtöbben a közösségi oldalakat. -Ízelítő legyen fenn az eseményről, maximum 5 mondatban, képpel. (Linkkel a teljes hírről.)
Köszönöm a figyelmet! Barna Erika kommunikációs igazgató Kék Pont Drogkonzultációs Központ és Drogambulancia Alapítvány Tel.: 06-70/