Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP-5.4.4-09/2-C-2009-0009 2011. SZEPTEMBER 30.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Advertisements

Kisgyermekes szülők és a munkaerő-piac Őry Beáta Projektvezető
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
Pécs, április 19.. „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2-C/ „A TANANYAGTARTALMAK FEJLESZTÉSE EREDMÉNYEINEK.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
„A szociálpolitikus és szociális munkás képzés megújítása az ELTE és a BCE együttműködésében (SZOCMEG)” TAMOP /2/A/KMR-0043 A projekt az Európai.
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Magyarország - Szerbia IPA Határon Átnyúló Együttműködési Program Növényvédelmi ismeretek átadása szeptember – július Serbian-Hungarian Co-operation.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
GYERMEK- ÉS IFJÚSÁGPOLITIKA – JÓ képzettséget és JÓ munkát minden gyermeknek, mire felnő! Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Tanszék Czibere.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Nyitó konferencia szeptember 15. Dr. Tóbiás László: Az Interprofesszionális szemléletű közösségi szociális munkára felkészítés alternatívái című,
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Az egyház társadalmi tanítása és a XXI. századi felnőttoktatás c. konferencia Esztergom dec. 1. Az andragógia szak elindulása és munkája a PPKE VJK-n.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
Lökkös Attila A családi napközi képzés fejlesztése
Brettner Zsuzsanna PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék
TÁMOP /2/C „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Hevesi Kistérség Integrált Szolgáltató és Innovációs Központ 2010.
Szakmai munkánk a pályázatban
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A HEFOP / /4.0 „A társadalmi befogadás elősegítése a szociális területen dolgozó szakemberek képzésével” projekt keretében tervezett.
A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATOK MEGÚJULÁSÁNAK SZAKMAI TÁMOGATÁSA, EREDMÉNYEI (TÁMOP B) Kapcsáné Németi Júlia szakmai vezető.
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
„A szociálpolitikus és szociális munkás képzés megújítása az ELTE és a BCE együttműködésében (SZOCMEG)” TAMOP /2/A/KMR Fő kedvezményezett:
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
IKT alapú kompetenciák a XXI. századi pedagógusképzésben
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
TÁMOP /2/A SZOCIÁLIS KÉPZÉSEK FEJLESZTÉSE, SZAKEMBEREK ÉS ÖNKÉNTESEK KÉPZÉSE, TOVÁBBKÉPZÉSE ÉS KÉSZSÉGFEJLESZTÉSE, VALAMINT A HELYI FEJLESZTÉSI.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
„NŐ az esély” TÁMOP B-2-12/
HEFOP /1 „Lépj előre” – Őrségi kistérségi összefogás a szociális szakemberek képzésével a munkanélküliség hatékony kezelése érdekében HEFOP / /4.0.
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.

Projekt kezdete: szeptember 1. Projekt zárása: augusztus 31. Főkedvezményezett: Pázmány Péter Katolikus Egyetem Vitéz János Kar Konzorciumi partner: Szociális Szakemberek Fóruma egyesület egyesület

A projekt célja: a szociálpedagógus képzés…  transzdiszciplináris és interprofesszionális tartalmainak fejlesztése,  kompetencia-elvű tartalomfejlesztése,  a szakmai tudástár bővítése

Szociálpedagógus képzés Szociálpedagógus képzés

Közvetlen céljaink…  a szociálpedagógus képzés minőségi fejlesztése,  interprofesszionális képzések, közös kurrikulumok kifejlesztése,  a szociális képzéshez kapcsolódó tananyagok fejlesztése,  on-line felületek kialakítása,

Közvetlen céljaink…  digitalizált tananyagok hozzáférhetőségének biztosítása,  a kidolgozott képzési modulok gyakorlatban történő kipróbálása és értékelése,  a „jó gyakorlat” és képzési módszer dokumentálása,

Célcsoport  A karon folyó képzések hallgatói: szociálpedagógusok, andragógusok, szociálpedagógusok, andragógusok, tanítók, óvódapedagógusok, és tanítók, óvódapedagógusok, és kommunikációsok kommunikációsok  A kar oktatói, tereptanárok, …

Szükségletfelmérés…

Szükségletfelmérés  117 szociális és gyermekvédelmi szolgáltató és ellátó, szociális képzésünk terephelyei, és  17 közoktatási intézmény körében

Legfontosabb tevékenységeink  Interprofesszionális modul rendszerű tanterv fejlesztés 10 – 10 kredit, 4 – 4 tanegység SNI pedagógia, SNI pedagógia, Romológia, Romológia, Szociálpolitika, és Szociálpolitika, és Tanácsadás Tanácsadás

Tananyagok digitális és nyomtatott formában Tananyagok digitális és nyomtatott formában  Romológiai ismeretek  SNI pedagógia és pszichológia  Szociálpolitika  A terepmunka gyakorlata  Szociáletikai és keresztény társadalmi tanítás  A tanácsadás és konfliktuskezelés elmélete és gyakorlata

A vég kezdete… 2010.október – 2011.január  A képzésfejlesztő szakemberek képzésmetodikai továbbképzése szeptember:  A modulok bevezetése, kipróbálása Június projekt zárás

Ha mindezt kibírják…

…akkor nagyon okosak …

…és nagyon jó munkaerők leszünk…

Mindenesetre megszületik a szociális szakma új embere,

Aki… TÁMOP-os programok nélkül is szépeket álmodik. szépeket álmodik. Köszönöm a figyelmet ! Köszönöm a figyelmet !