Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP-5.4.4-09/2-C-2009-0009 2012. június 27.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A felsőoktatás fejlesztési lehetőségei
Advertisements

INFOKOALÍCIÓ TÁMOP pályázat január 01. – június 30.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
"Új Látásmód" - érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TÁMOP / Németh Orsolya.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt Honlap:
„A szociálpolitikus és szociális munkás képzés megújítása az ELTE és a BCE együttműködésében (SZOCMEG)” TAMOP /2/A/KMR-0043 A projekt az Európai.
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Magyarország - Szerbia IPA Határon Átnyúló Együttműködési Program Növényvédelmi ismeretek átadása szeptember – július Serbian-Hungarian Co-operation.
Általános ismertető Tájékoztatás a választható képzési formákról Stéger Csilla OKM Felsőoktatási Főosztály, vezető tanácsos, képzési referens Simon Kata.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
GYERMEK- ÉS IFJÚSÁGPOLITIKA – JÓ képzettséget és JÓ munkát minden gyermeknek, mire felnő! Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Tanszék Czibere.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Nyitó konferencia szeptember 15. Dr. Tóbiás László: Az Interprofesszionális szemléletű közösségi szociális munkára felkészítés alternatívái című,
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
Képzések a pécsi bölcsészkaron
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Az egyház társadalmi tanítása és a XXI. századi felnőttoktatás c. konferencia Esztergom dec. 1. Az andragógia szak elindulása és munkája a PPKE VJK-n.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
Lökkös Attila A családi napközi képzés fejlesztése
Brettner Zsuzsanna PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék
TÁMOP /2/C „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATOK MEGÚJULÁSÁNAK SZAKMAI TÁMOGATÁSA, EREDMÉNYEI (TÁMOP B) Kapcsáné Németi Júlia szakmai vezető.
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Dr. Illésné Dr. Kovács Mária Borbás Emese
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Gazdaságtudományi Kar Faculty of Economics Vállalati információs napok a duális felsőoktatási képzésekről Miskolc, március 25. Veresné dr. Somosi.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
TÁMOP /2/A SZOCIÁLIS KÉPZÉSEK FEJLESZTÉSE, SZAKEMBEREK ÉS ÖNKÉNTESEK KÉPZÉSE, TOVÁBBKÉPZÉSE ÉS KÉSZSÉGFEJLESZTÉSE, VALAMINT A HELYI FEJLESZTÉSI.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Hauser Zoltán szakmai vezető Oktatási Hivatal EFOP VEKOP
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Előadás másolata:

Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.

Projekt kezdete: szeptember 1. Projekt zárása: augusztus 31. Forrás: ,- Ft Főkedvezményezett: Pázmány Péter Katolikus Egyetem Vitéz János Kar Konzorciumi partner: Szociális Szakemberek Fóruma egyesület

A projekt célja: a szociálpedagógus képzés… transzdiszciplináris és interprofesszionális tartalmainak fejlesztése, kompetencia-elvű tartalomfejlesztése, a szakmai tudástár bővítése

Szociálpedagógus képzés

Közvetlen céljaink… a szociálpedagógus képzés minőségi fejlesztése, interprofesszionális képzések, közös kurrikulumok kifejlesztése, a szociális képzéshez kapcsolódó tananyagok fejlesztése, on-line felületek kialakítása,

Közvetlen céljaink… digitalizált tananyagok hozzáférhetőségének biztosítása, a kidolgozott képzési modulok gyakorlatban történő kipróbálása és értékelése, a „jó gyakorlat” és képzési módszer dokumentálása,

Célcsoport A karon folyó képzések hallgatói: szociálpedagógusok, andragógusok, tanítók, óvódapedagógusok, és kommunikációsok A kar oktatói, tereptanárok, …

Szükségletfelmérés…

Szükségletfelmérés 117 szociális és gyermekvédelmi szolgáltató és ellátó, szociális képzésünk terephelyei, és 17 közoktatási intézmény körében

Legfontosabb tevékenységeink Interprofesszionális modul rendszerű tanterv fejlesztés Interprofesszionális modul rendszerű tanterv fejlesztés 10 – 10 kredit, 4 – 4 tanegység SNI pedagógia, Romológia, Szociálpolitika, és Tanácsadás

Modulok felvétele félév 5 szakon 67 hallgató legtöbben a tanító szakról Legnépszerűbb modul: SNI ped. és pszich Modulok felvétele félév 5 szakon 102 hallgató legtöbben a tanító szakról Legnépszerűbb modul: SNI ped. és pszich.

Kiegészítő tevékenységek Képzők képzése: 2 x 2 nap Workshop: 2 alkalom Jó gyakorlatok gyűjtése Sajtónyílvánosság: 14 újságcikk, Televízió 2 + Rádió 4 Internet banner webes felület Nyitó és zárórendezvény 2 Sajtóközlemény + szórólap : 2 – 2 C típusú tábla: 1 db.

Tananyagok digitális és nyomtatott formában Romológiai ismeretek SNI pedagógia és pszichológia Szociálpolitika A terepmunka gyakorlata Szociáletikai és keresztény társadalmi tanítás I – II. A tanácsadás és konfliktuskezelés elmélete és gyakorlata

A vég kezdete… 2010.október – 2011.január A képzésfejlesztő szakemberek képzésmetodikai továbbképzése szeptember: A modulok bevezetése, kipróbálása Június projekt zárás

…és ami fennmarad…az értelem… 1.A modulok bevezetésre kerültek - tudatos képzésfejlesztés - kompetencia bővítés, - piaci, társadalmi igényekhez igazodás 2.A tananyagok használatba kerülnek - begyakorlott tudományos publikációk 3.A munkakapcsolat a terep tanárokkal és a terepintézményekkel fönnmarad, rendszeresítődik – folyamatos visszajelzés

Ha mindezt kibírjuk…

…akkor nagyon okosak …

…és nagyon jó munkaerők leszünk…

Mindenesetre megszületik a szociális szakma új embere,

Aki… TÁMOP-os programok nélkül is szépeket álmodik. Köszönöm a figyelmet !