Költség hatékony és rugalmas infrastruktúra ami az ismert és meglevő termékeken alapul  Heterogén környezetek támogatása  Folyamat automatizálás  Önkiszolgáló.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Advertisements

Windows Virtualizáció
Első tapasztalatok az NIIFI-nél üzemelő infrastruktúra cloud szolgáltatással kapcsolatban Stefán Péter NIIFI RICOMNET Miskolc.
Virtualizált Biztonságos BOINC Németh Dénes Deák Szabolcs Szeberényi Imre.
Projekt vezetés és kontroll – Mi történik a gépházban?
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Windows SharePoint Services 3.0
RENDSZERINTEGRÁLÁS B_IN012_1
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Naprakész Microsoft technológiák banki környezetben Bessenyei László Magyar Külkereskedelmi Bank Rt.
AARWIN – IT-üzemeltetéstámogató keretrendszer
Infrastruktúra-felügyelet a privát felhőben
1 GTS Szerver Virtualizáció – Ügyvitel a felhőben.
Kőnig Tibor főmérnök Microsoft Magyarország. Ma a vállalatok elsősorban olyan szoftvereket használnak, amelyeket maguk futtatnak ez a helyben telepített.
A Microsoft rendszermenedzsment víziója A Dynamic Systems Initiative A System Definition Model Az üzemeltetésre tervezett szoftverek A SDM jelentősége.
SharePoint 2007 Farkas Bálint. Miért? Vízió a webről: a fejlesztés annyi, hogy „összekattintjuk” a weboldalakat előre megépített komponensekből Pl.: napló.
SQL Server 2005 Reporting Services a gyakorlatban
Service Pack 1 ^ ^ Hagyományos rendszerek Privát felhőPublikus felhő.
OSI Modell.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Az Office Business Application (OBA) alkalmazásmodell Az üzleti probléma: központosított, mégis rugalmas feladatkövetés A lehetséges megoldások nagyvállalati.
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Megoldás Felhő szolgáltatások és Windows 7.
Áttérés az Office 365 szolgáltatásra Microsoft Online Services Áttérés a BPOS rendszerről az Office 365 használatára meglévő BPOS-ügyfelek esetén.
E-beszerzés Bravo csoport.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT 4. előadás: ITIL V3 / Service Transition I.
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
Hibrid felhő Privát-, publikus és hoster felhők összekapcsolása
SCVMM 2012 – a privát felhőre optimalizálva Szolgáltatások Felhő Telepítés Szerkezeti elemek Hyper-V Bare Metal Provisioning Hyper-V, VMware, Citrix.
Önkiszolgáló üzleti intelligencia az SQL Server 2012-ben
Fizikai vagy virtuális? Felügyelet szempontjából ugyanaz!
Miért felügyeljük az ügyfélkörnyezetet? Tervezési segédlet Ügynök nélküli felügyelet A fontos ügyfelekről Riportok, trendek és amit ezekből tanulhatunk.
Informatikai döntéstámogatás az MVM-nél
Első lépések Hogyan kezdjünk hozzá
Windows Server 2012 Kiadások, licencelés, lehetőségek
Demo/teszt környezetek Szerver konszolidáció Adatközpontok alapja.
Microsoft BI technológiák az eszközmenedzsment szolgálatában
CommunityCloud Private Cloud Public Cloud Hybrid Clouds Megvalósítás módja Szolgáltatás modell Alapvető jellemzők Közös jellemzők Software as a Service.
Rendszerfelügyelet és virtualizáció magasfokon Köszöntő és áttekintés
Szaktanácsadás SQL Server UpgradeTeljesítményoptimalizálás Replikáció kialakítás Disaster Recovery tervezés.NET Framework alapú fejlesztések.
Funkciói, feladatai és területei
1 C | © 2010 Cisco | EMC | VMware. All rights reserved. Úton a cloud computing (felhő modell) felé Slamovits Tibor, EMC üzletág-vezető, kormányzat.
HP Projekt és Portfolió Menedzsment megoldás
Adatbányászat és üzleti intelligencia SPSS – MicroStrategy integráció
4/5/2017 1:42 PM Egységes felhasználói adatkezelés a Forefront Identity Manager segítségével Szirtes István ügyvezető, SCOM MVP, vezető.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
Workshop, megcélozva közép- és kelet-Európát Budapest, Magyarország május 15.
A Microsoft Üzleti Intelligencia megoldása és platformja
Dokumentumkezelés.
Azure Pack Felhő szolgáltatások a Windows Server 2012 R2 segítségével
A teljes infrastruktúra egységesített felügyelete és védelme.
Online szolgáltatások. Szoftver felépítése A „Felhő” bemutatása Ún. Hosting szolgáltatások – pontosan mit is jelentenek? Előnyök Témakörök © SKIDATA
Üzleti felhőszolgáltatások ÜZLETI ALKALMAZÁSOK ALKALMAZÁSOKCSOPORTMUNKAADATTÁROLÁSPLATFORMFELÜGYELETHATÉKONYSÁG KOMMUNIKÁCIÓ.
Az áttérés teljes művelete 4321 P2P migráció P2C migráció P2V migráció.
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
RPC/MAPI HTTPS IMAP4 POP3 HTTPS IMAP4 POP3 Mailbox Server Mailbox Server Domain Controller Domain Controller Client Access Server Client.
Clustered Shared Volumes Menetközbeni tároló hozzáadás / eltávolítás Karbantartás üzemmód SAN migráció clusterezett gépre, gépről Kiterjesztett támogatás.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR) Fejérvári Bence március 26.
Biztonsági szabályozás szerepe a biztonsági rendszeren belül
„SZERVEZETI HATÉKONYSÁG FEJLESZTÉSE AZ EGÉSZSÉGÜGYI ELLÁTÓRENDSZERBEN – TERÜLETI EGYÜTTMŰKÖDÉSEK KIALAKÍTÁSA” TÁMOP B MAGYAR KÓRHÁZSZÖVETSÉG XXVII.
Fejlesztés gyorsítása felhő technológiákkal Microsoft Azure Pack a LogMeInnél ÁPRILIS 01, 2015.
BIRDIE Business Information Reporter and Datalyser Előadó: Schneidler József.
INFORMATIKA- SZOLGÁLTATÁS és INFORMÁCIÓ- BIZTONSÁG Krauth Péter
Microsoft alapú VIR megoldás az egyetemeken Lénárt Marcell.
Ni.com | NI CONFIDENTIAL Hatékonyság és egy vonzó munkahely imázsa Taleo-val a progresszív toborzásért Mohai Gábor, HRIS Üzleti Elemző
Fogalomtár bevezetése a Magyar Telekomnál
HPC Portál: Bejárat a szuperszámítógépek világába
Windows Azure Pack 5 percben
Előadás másolata:

Költség hatékony és rugalmas infrastruktúra ami az ismert és meglevő termékeken alapul  Heterogén környezetek támogatása  Folyamat automatizálás  Önkiszolgáló infrastruktúra  Heterogén környezetek támogatása  Folyamat automatizálás  Önkiszolgáló infrastruktúra Megbízható alkalmazás szolgáltatási szintek köszönhetően a monitoring és felügyeleti képességeknek  Szolgáltatás központú megközelítés  Széleskörű alkalmazás felügyelet  Mély alkalmazás felügyelet és állapot követés  Szolgáltatás központú megközelítés  Széleskörű alkalmazás felügyelet  Mély alkalmazás felügyelet és állapot követés Privát és publikus felhő használata az egyedi igények szerint, egy közös eszköz készlettel felügyelve  Rugalmas delegáció és kontroll  Közös konzol használata a felhők között  Fizikai, virtuális és felhő felügyelet  Rugalmas delegáció és kontroll  Közös konzol használata a felhők között  Fizikai, virtuális és felhő felügyelet KISZÁMÍTHATÓ ALKALMAZÁSOK PRODUKTIV INFRASTRUKTÚRA SAJÁT FELHŐ

FOLYAMAT AUTOMATIZÁLÁS IT Szolgáltatás Management ajánlások egy dobozban IT megfelelőség, kockázat kezelés és irányítás IT Szolgáltatás Management ajánlások egy dobozban IT megfelelőség, kockázat kezelés és irányítás ÖNKISZOLGÁLÓ Szolgáltatás használók Üzleti elemzők Végfelhasználók Szolgáltatás használók Üzleti elemzők Végfelhasználók Meglevő System Center eszközök jobb kihasználása CMDB feltöltése konnektorokon keresztül Meglevő System Center eszközök jobb kihasználása CMDB feltöltése konnektorokon keresztül INTEGRÁCIÓ

Portál: Szerepkör alapú, Önkiszolgáló CMDB Modellek / Objektumok: Quota, Access, Costs, Templates, VMs, Services, Clouds, Runbooks Igénylési folyamatok: Business process WF engine Szolgáltatás katalógus: Szolgáltatás és igénylések Üzleti esemény feliratkozások Orchestrator: IT folyamat automatizáció Run books OM Other IT Systems VMM Konnektor DW BevonásFigyelés Integration Packs WI aktivitások Értesítések Jóváhagyások SM konzol: Service Desk Változás és bevezetés SM Adminisztráció Jelentések & Dashboard Excel, SSRS Performance Point Automatizáció Igénylési folyamat WORKFLOW Az igénylési folyamatok vezénylik az automatizációt WORKFLOW Az igénylési folyamatok vezénylik az automatizációt MEGJELENÍTÉS IT Szolgáltatás ajánlatok Service Desk Adminisztráció MEGJELENÍTÉS IT Szolgáltatás ajánlatok Service Desk Adminisztráció ADAT CMDB biztosítja a standardizációt és megfelelőséget ADAT CMDB biztosítja a standardizációt és megfelelőséget

IT Szolgáltatás menedzsment Incidens és probléma kezelés Változás és bevezetés menedzsment Szolgáltatás igénylés teljesítés Service Level Agreement (SLA) támogatás IT mint szolgáltatás Önkiszolgáló, szolgáltatás portál Szolgáltatás katalógus Szerepkör alapú ajánlatok System Center integráció OM, CM & AD, VMM és Orchestrator csatlakozási képesség, adatok áthozatala Orchestrator runbook-ok VMM Private Cloud integráció Üzleti Intelligencia System Center Data Warehouse OLAP támogatás jelentések és lefúrások készíthetősége végett

Szolgáltatás tervezés Kapacitás menedzsment Rendelkezésre állás menedzsment Kockázat kezelés Megfelelőség kezelése Beszállító menedzsment Módosítások kezelése Szolgáltatás eszköz és konfiguráció menedzsment Változás kezelésBevezetés kezelésTudás menedzsment Szolgáltatás üzemeltetés Incidens menedzsment Probléma menedzsment Esemény menedzsment Igénylés kiszolgálás Szolgáltatás fejlesztés Szolgáltatási szint kezelés Szolgáltatás mérés Szolgáltatás jelentések

Dinamikus igénylési űrlap a portálon Igénylési sablon létrehozása SR (Service Request) sablonok határozzák meg az üzleti folyamatokat Szolgáltatás katalógus portál oldal Integrated CMDB Felhők Felhasználók FabricSablonokSzolgáltatások VMs Runbooks Szerepkör alapú elérés Definiált folyamatok vezérlik az automatizációt Igénylési ajánlások létrehozása Igénylési csomagok (Request Offering) rendelik össze a felhasználói igényeket az SR sablonnal Szolgáltatás ajánlások létrehozása Szolgáltatás csomagok (Service Offerings) az elérhető szolgálttások gyűjteménye Az igénylések indítják a Workflow-kat, jóváhagyásokat, értesítéseket ahogy azok sablonokban levő folyamatokban definiálva vannak

Igénylési sablon CMDB SCO Runbook SCO Web Service 1. SCO konnektor beolvassa a Runbook adatokat a CMDB-be 3. Az Admin az igénylési sablont a RB tevékenységgel, a Szolgáltatás katalógushoz 6. SM workflow figyeli a RB állapotát SM Runbook elemek Runbook aktivitás 2. Az admin létrehozza RB tevékenységet a paramétereket a megfelelő elemekhez rendelve Szolg. igény (SR) 4. A felhasználó létrehozza az SR-t az igényléshez 5. A RB meghívásra kerül a felhasználó által megadott adatokkal SCO konnektor Szolgáltatás katalógus – elérhető szolgáltatások SCO Runbook SM Runbooks mappa Meghív Figyel

Üzleti folyamat Felhasználói szerepkörök Szolgáltatás és igénylés csomagok Private Felhő VM provízionálásFelhő igénylések Alkalmazások Szolgáltatás provízionálás Javítási igénylések Felhasználók Hozzáférés igénylés Kvóta módosítás igénylés Adat és folyamat sablonok ( standardizált konfigurációk ) Munka darabok (Work Item) (folyamatban levő folyamatok) CMDB Objects VizsgálatRunbook Önkiszolgáló modellek és alapok (Kvóta, hozzáférés, költség) SLA Tudás Naptár Költség Adatforrások (OM, AD, VMM, SCO, CM) 1. Konnektor importálja a felhő objektumokat, sablonokat a VMM-ből beleértve SCO RB-ket FelhőkFelhasználókFabricSablonokSzolgáltatások VMs Runbooks Az Admin létrehozza az SM sablonokat, folyamatokat 3. Az Admin definiálja a modelleket és alapértékeket a standardizált csomagokhoz 4. Az Admin meghatározza a felhasználói interakciókat és lehetőségeket 5. Az Admin konfigurálja a szerepköröket a egyes csomagokhoz

Data Warehouse