KÖTELEZŐ KÖNNYEDSÉG Szórakozás, játékosság, humor.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tisztelt Látogató! E dokumentum archivált tartalom, amely elavult, nem hatályos információkat is tartalmazhat. Kérjük, hogy a dokumentumra való hivatkozást.
Advertisements

A tbc halandósági helyzete Magyarországon
 Szegedi Tudományegyetem  Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék.
IKT = információs és kommunikációs technológia
Winnie the pooh & friends
Az Internet Fiesta a könyvtárakban 2002 dr. Bakonyi Péter Országos Könyvtári Kuratórium elnöke.
Már nem csak eszme, hanem valóság
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Globalizáció társadalmi összefüggései - kulturális globalizáció
Divat, test és metroszexualitás A metroszexuális jelenségek mediális vizsgálata Témavezető: Dr. GYIMESI Tímea Francia Nyelvi és Irodalmi Tanszék Készítette:
A buddhizmus szerepe a modern tudatkutatásban
Mobil eszközök alkalmazása vállalati környezetben
Rab Árpád Űrhódító videojáték konferencia 2010 október 15., Budapest Tetszőleges kép A virtuális világok kutatásának megközelítési lehetőségei.
Szocializáció Fogalmak:
Tanszéki konzulens: Horváth Ákos Készítette: Kóródi Norbert.
Dr. Juhász Lajos – Dr. Kozák Lajos
Az Informatikai biztonság alapjai
Elektronikus tanulási környezetek sajátosságai
A korszerű vezetés gyakorlata Valljuk, hogy erőfeszítéseinkhez igazodó társasági működés, csak jól felkészült, többirányú kommunikácóra képes, közös célért.
Krizsán Zoltán.  Ha az algoritmus sokáig dolgozik,  de el akarjuk kerülni a „fagyást”.  Kisebb a költsége, mint az új folyamatnak.  Programozás szempontjából.
Szórakozások 2. Age of Empires. Age of Empires, Gold Editon.
„Listen to Your Heart”: Populáris kultúra és politikai azonosulás Reich Jenő Budapesti Corvinus Egyetem, Politikatudomány MA konzulens : Karácsony Gergely.
KULTURÁLIS ANTROPOLÓGIA III.. A 60-as évek antropológiája E. Wolf: részterületek, terminusválság El ő zmények: 1.Angolszász strukturalista funkcionalizmus.
Serious Games. Komoly játékok Olyan videojátékok, melyek elsődleges funkciója nem a szórakoztatás (entertaining games with non-entertainment goals) Többnyire.
Élet a facebookon: otthonteremtés vagy elidegenedés?
De-stress Therapy A hug from ‘Zorro’ to feel pampered.. Egy kényeztet ő ölelés „Zorro”- tól… Antonio Banderas.
Az ember mint evolúciós rejtvény
A szociális epidemiológia kialakulása

Vezetés és kommunikáció
Ptol-1 Ptolemy Claudius, the great Greek mathematician lived and worked in the 2 nd century B.C. An important theorem about inscribed quadrilaterals.
Torr-1 Pierre Fermat, the great French mathematician (and lawyer) asked the following problem from Torricelli, the physician living in Firense: Find.
A konstruktív szociális munka Összeállította: Ágoston Magdolna Nigel Parton: Constructive Social Work towards a new practice,
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Web 2.0 Budapest – San Francisco Only the Web 2.0 Conference brings the intelligence, innovation, and leadership of the internet industry together in one.
Az Orvosi Antropológia oktatása a Pécsi Tudományegyetemen
Ti betegek vagytok. Miért gitárhírózunk igazi gitározás helyett?
FOE Szakmai Napok 2012 FOE Szakmai Napok 2012 GrECo Group Risk and Insurance Management Andó György.
A platform nem létezik Game engine portolás mobilról webre.
Önkormányzatiság Romániában – helyzetkép és jövőkép Kovács Péter, az RMDSZ ügyvezető alelnöke INNOVA KONFERENCIA Szabadka
ELHÍZÁS a XXI. század járványa?. A VILÁG LEGNAGYOBB JÁRVÁNYAI PESTIS – a fekete halál Kr.e.430 LEPRA.
1000 SZIGET A kanadai határnál az Ontario tó, az amerikai oldalról New York állam a határvonala annak az 1865 szigetből álló különleges, 1000 Sziget néven.
IKT az informatikus könyvtáros képzésben az egri főiskolán Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár.
A varázslat világába lépsz be... Enter the world of magic …
Miért nem internetezik mindenki? Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ Internethajó Be kell hozni a hátrányt,
A közösségszolgálat aktuális feladata és felépítése Hámori Miklós Közösségszolgálati Bizottság elnök D-1911 Alkormányzói Testületi ülés
Invaziv vizsgálatok. 17,5 millió ember halálát okozta ben (1/3 a világ összhalálozásának) 20 millió túlélő maradvány tünetekkel 5 millió önellátásban.
DESIGNING EMOTIONS FOR GAMES, ENTERTAINMENT INTERFACES AND INTERACTIVE PRODUCTS.
Architecture Dialogues Positions – Concepts – Visions Marcel MEILI, Markus PETER Marcel Meili, Markus Peters Architekten pp “Our driving force.
Evolúció Modell vagy metafora? Csányi Vilmos. Metafora : sejtés, hiedelem, megfigyelés elnevezés jellegzetes tulajdonság alapján Modell: struktúrák és.
Többnyelvű információ-kereső rendszerek Douglas W. Oard College of Information Studies and Institute for Advanced Computer Studies University of Maryland,
Szabolcs Éva, Pedagógiai Doktori Iskola, 2005/2006. tanév, I. félév Gyermekkor: művelődéstörténeti tények, történeti értelmezések.
Ember-gép interakicók - az (h)őskor. Significant Event Timeline 2.
ELEVENSÉG ÉS BIZTONSÁGOSSÁG FC HÁLÓ. P1 P2 P3 P4 T1T2 T3 T4 31 ábra.
Felsőoktatás és a közösségi hálózatok
TÁMOP /1-2F JAVA programozási nyelv NetBeans fejlesztőkörnyezetben I/13. évfolyam Osztályok, objektumok definiálása és alkalmazása. Saját.
PlayStation 4 Sony Computer Entertainment Nyolcadik generációs videojáték-konzolja decemberében jelent meg Magyarországon.
Have you ever asked yourself: PART FCL – What's behind it and how does it affect me? Airprox – What to do when coming too close? Alternative propulsion.
Virtuálisjelenlét-alkalmazások Tézis A virtuális azaz látszólagos jelenlétnek két oldala különíthető el: a virtuális valóság (virtual reality),
Intézmények minősítése és tanulságok - példák az Egyesült Királyságból
“Tudásmegosztás és szervezeti problémamegoldás a mesterséges intelligencia korában” Levente Szabados Technológiai Igazgató.
PlayStation 4 Sony Computer Entertainment Nyolcadik generációs videojáték-konzolja decemberében jelent meg Magyarországon.
TÁRGYELEMZÉS FIESZL FANNI.
Gamification a lojalitásprogramokban
Ifjúsági helyzetkép a világban, nemzetközi kitekintés
FELSŐNYÉK, MAGYARORSZÁG
Ember-gép interakicók - az (h)őskor
Vasas Lívia, PhD december
Nem akarok menedzser lenni!
egyetemi docens, tanszékvezető, KJE
Előadás másolata:

KÖTELEZŐ KÖNNYEDSÉG Szórakozás, játékosság, humor

A SZÓRAKOZÁS/UNALOM KULTÚRÁJA  great ennui – a poszt-tradicionális kultúrák alapélménye  „Halálra szórakozzuk magunkat” Neil Postman  „Az unalom járványa terjed” Richard Winter  „Serious fun” Henry Jenkins

SZÓRAKOZÁS - MULTITASKING  „Viewsers (viewer+user) are connected consumers who find entertainment pleasure in the multitasking activities.” (Harries, 2002)

JÁTÉK  Szimbolikus világ megteremtése: privát mégis nyilvános, biztonságos kultúra  Belső valóság definiálása, külső valóság tesztelése  A játék az egyénen kívül helyezkedik el, de nem a külvilág  Határvidék, mezsgyevilág

JÁTÉKOSSÁG  „Playfulness is a defining quality of this new medium. Electronic literature will remain a game, just as all computer programming is a game.” (Jay Bolter, 2001)  „A hálóra jellemző a humor.” (Patricia Wallace, 1999/2006)

OKOK, JELENSÉGEK  Populáris kultúra játékossága (Silverstone)  Identitás-maszkolás: a médium anonimitása  Efemerális produktumok, anyagtalanság  Határlét, határmetafora  ’Heterotopikus reprezentációk’