MACROMEDIA FLASH Mire használható? példák. MACROMEDIA FLASH vektor – bitmap.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Objektumok a Word-ben Pék Ágnes © 2009.
Advertisements

JQuery 8. előadás.
Kiss-Tóth Marcell Flash és PHP? De még mennyire!
Az algoritmizálás oktatás egy lehetséges útja: Visual Basic
PowerPoint program A PowerPoint programot nyissuk meg a Start menüből.
Mellár János 3. óra Szeptember 16. v
Klucsik Gábor Dunaújvárosi Főiskola
Számítógépes geometriai leíró nyelvek
Objektum Orientált Programozás Visual Basicben. 2 Objektumok Object – egy dolog, tárgy, „valami” –Command button, text box, stb. Jellemzők –Properties.
Grafika. 2 Mértékek és koordináta rendszer Használjuk a RGB és QBColor függvényeket a színekhez Grafika létrehozása Load/change picture futási időben.
XPCE Grafikus felületek Prologhoz Tóth Balázs György VFLP 2003.
Virtuális világ tárolása Szirmay-Kalos László. Belső világ tárolása l Geometria: pontok koordinátái l Topológia: élek-pontok; lapok-pontok;... l hierarchia:
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
UNIVERSITY OF SZEGED D epartment of Software Engineering UNIVERSITAS SCIENTIARUM SZEGEDIENSIS Programozás II. 8. Gyakorlat Operator overloading II.
UNIVERSITY OF SZEGED D epartment of Software Engineering UNIVERSITAS SCIENTIARUM SZEGEDIENSIS Programozás II. 6. Gyakorlat const, static, dinamikus 2D.
Grafika a programban Készítette: Pető László. Bevezetés Valójában nem a célobjektumra rajzolunk, hanem annak festővászon területére (canvas). Csak olyan.
Készítette: Pető László
A GIMP képszerkesztő program bemutatása
A GIMP rétegei és használata
A GIMP képszerkesztő program bemutatása Készítette: Rokonál Zoltán
VFP Form programozás Form szerkesztő elemei vezérlő elemek
WEB Technológiák WEB-DB és XML ME Általános Informatikai Tsz. dr. Kovács László.
Ficsor Lajos Miskolci Egyetem Általános Informatikai Tanszék
MACROMEDIA FLASH Szöveg típusok Szimbólum típusok ActionScript.
Multimédiás programok készítése Macromedia Director es fejlesztői környezetben 1. előadás Készítette: Koszytán Zsolt
Multimédiás alkalmazások készítése Macromedia Director MX fejlesztői környezetben 5. előadás Készítette: Kosztyán Zsolt
Készítette: Kreka Bálint
JavaScript a gyakorlatban Gyakorlat DHTML  Rétegek szabályozása  HTML-elemek dinamikus változtatása.
E-COMMERCE JOBS This project (Project number: HU/01/B/F/PP ) is carried out with the financial support of the Commssion of the European Communities.
Készítette: Szabó Zénó Az animáció Szabó Zénó
Flash és PHP? De még mennyire! Kiss-Tóth Marcell
Objektum orientált programozás a gyakorlatban
Javascript Microsoft által készített kiegészítése Statikus típusosság Nagy projektek Windows 8 fejlesztésénél WinRT egy részét ebben írták Nyílt forráskódú,
Textúrázás. GIMP GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe Load: lab2/ArchwayColorBase.psd Load: lab2/ArchwayColorBase.psd.
Textúrázás. GIMP GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe Load: Gamedev_Gate_UV.tga Load: Gamedev_Gate_UV.tga.
Alapok.
ADATBÁZISKEZELÉS ŰRLAPOK.
SICStus Objects Objektum orientált kiterjesztés a SICStus Prolog nyelvhez Pereszlényi Attila Az előadás.
Digitális képanalízis Pontoperátorok, matching. Nézzünk egy példát!
Web-grafika II (SVG) 6. gyakorlat Kereszty Gábor.
Informatika érettségi
Grafikai lehetőségek WPF-ben Egyszerű grafika (Shape-ek)
RAD Studio XE5: menük felépítése
MULTIMÉDIA ISMERETEK 18. tétel
Számítógépes grafika I. AUTOCAD alapok
A VORD használata és alkalmazási lehetőségei Szoftvertechnológia szorgalmi feladat 2007 Simonkovics Noémi & Bíró Ádám.
Webes MES keretrendszer fejlesztése Kiss Miklós Dániel G-5S8 Tervezésvezető: Dr. Hornyák Olivér.
Weboldalba ágyazott interaktív feladatok GeoGebra módra Papp-Varga Zsuzsanna ELTE IK Média- és Oktatásinformatika Tanszék
Opencms modul fejlesztés Krizsán Zoltán. Modulok fajtái Nincs előírás, csak tipikus tennivalók: –Content type: új típus(oka)t vezet be. –Template: új.
TÁMOP /1-2F JAVA programozási nyelv NetBeans fejlesztőkörnyezetben I/13. évfolyam Osztályok, objektumok definiálása és alkalmazása. Saját.
Képszerkesztés magas fokon
A képszerkesztési eljárások gyakorlata Microsoft Picture Manager 3. témakör:
Objektumok a Word-ben. OBJEKTUMOK Objektum fogalma Objektumok létrehozása Az objektumok tulajdonságai Az objektum elhelyezkedése Objektumok formázása.
Realtime 3D rendszerek, Unity 3D Témalabor, 2016.
Karakter Animáció és Kontroller Unity. Kezdeti lépések Alap projekt letöltése Egy statikus geometriát láthatunk Meg vannak a fizikai befoglalók is.
Global Illumination.
Szövegszerkesztési alapfogalmak
Unity 3D alapok + gyakorlás.
Hivatkozások beillesztése, animációk szerkesztése
3D szerkesztőprogram alapok, szkriptelési alapok, procedurális modellezési alapok Blender Python.
Unity.
Ismétlés (Grafikai lehetőségek WPF-ben) Visual utódok
Képszerkesztés magas fokon
Ültetési rend létrehozása
Prezentációk 2. Bemutatók készítése.
3. osztályban.
JavaScript a böngészőben
Öröklődés Objektumok közötti speciális kapcsolat.
Konverziós operátorok
Feladat Készítsünk programot, amely ciklikusan egy egyenest forgat 8 fokonként, mialatt 3 db vektort mozgat és forgat 5, 6 ill 7 fokonként, és kijelzi.
Előadás másolata:

MACROMEDIA FLASH Mire használható? példák

MACROMEDIA FLASH vektor – bitmap

MACROMEDIA FLASH vektor alapú – bittérkép Bittérképes és vektor alapú grafikák összehasonlítása BittérképVektor Fájlméret-+ Fényképek+- Alakzatok szerkesztése-+ Plugint igényel-+ Animációk-+ Átméretezés-+

MACROMEDIA FLASH A program felülete

MACROMEDIA FLASH stage – a színtér

MACROMEDIA FLASH timeline – az időegyenes

MACROMEDIA FLASH layers – rétegek - Rejtett réteg - Aktív réteg - Blokkolt réteg, körvonalként megjelenő objektumok a rétegen

MACROMEDIA FLASH property inspector – tulajdonság felügyelő

MACROMEDIA FLASH library panel – a könyvtár

MACROMEDIA FLASH scene panel - jelenetek

MACROMEDIA FLASH movie explorer – mozi intéző

MACROMEDIA FLASH toolbar - eszköztár

MACROMEDIA FLASH colors - színek

MACROMEDIA FLASH átfedések

MACROMEDIA FLASH pencil tool – ceruza eszköz

MACROMEDIA FLASH brush tool – ecset eszköz

MACROMEDIA FLASH arrow tool – a nyíl eszköz

MACROMEDIA FLASH selecting objects – objektumok kijelölése

MACROMEDIA FLASH transforming objects objektumok átalakítása free transform distorting envelope modifier

MACROMEDIA FLASH scale, rotate, flip skálázás, forgatás, tükrözés scale rotate flip

MACROMEDIA FLASH ActionScript

MACROMEDIA FLASH Szövegmezők típusai Statikus Dinamikus Input

MACROMEDIA FLASH Symbol típusok Movie clip Button symbol Graphic symbol

MACROMEDIA FLASH Button symbol

MACROMEDIA FLASH Animáció típusok Frame by frame – képkockánkénti Tween – key-frames, vagy kulcs-animáció –Motion – mozgás Along path – útvonal mentén –Shape – alakváltozás Shape hints – alak tippek

MACROMEDIA FLASH ActionScript OOS – objektum orientált szkript

MACROMEDIA FLASH ActionScript Osztály létrehozása konstruktor függvénnyel function Biker(t,d) { this.time = t; this.distance = d; this.getSpeed = function() {return this.time / this.distance;}; }

MACROMEDIA FLASH Movie Clip objektum Movie Clip osztályból jött létre: MC objektum: TulajdonságokMetódusok _alphaplay _framesLoadedstop _visiblegetURL ……

MACROMEDIA FLASH Események

MACROMEDIA FLASH Hierarchia – rétegek, szintek