Kérdések és válaszok a FIR-ben EKOP-1.A.1-08/C avagy „Hogyan használjuk az EduLine-t? EKOP-1.A.1-08/C
Az Eduline története Educatio belső ticketing rendszer (JIRA3) Folyamatok átgondolása, átszervezése (JIRA4) JIRA előtét -> EduLine – Educatio Online Informatikai Igénykezelő Rendszer, rövidítve: Eduline Felsőoktatási Felvételi Eljárásban: március óta „új köntös”: március – arculatváltás – frissítések, javítások, optimalizálás EKOP-1.A.1-08/C
Az Eduline működése Az igényeket valós folyamatok szolgálják ki, amelyek mögött valós szerepkörök, szervezeti struktúra áll, így biztosítható a megfelelő feldolgozási és válaszidő, amely további munkatársak bevonásával akár skálázható is. EKOP-1.A.1-08/C
A „Kérés” folyamat Intézményi bejelentés Érkeztetés Problémakezelés Szakmai ügyintézés Informatikai ügyintézés Feladat zárása Zárás visszaigazolása Állapot: Új Állapot: Folyamatban Állapot: Befejezett Állapot: Lezárt EKOP-1.A.1-08/C
AZ EDULINE MŰKÖDÉSE (BEMUTATÓ) EKOP-1.A.1-08/C
Köszönöm megtisztelő figyelmüket! EKOP-1.A.1-08/C