FIR 2 első két hét EKOP-1.A.1-08/C-2009-0009. Számokban EKOP-1.A.1-08/C-2009-0009.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás

Advertisements

Tanári mesterképzés a FIR-ben EKOP-1.A.1-08/C
Kamarai prezentáció sablon
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Felnőttképzés az új OKJ rendszerében
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Vigh György: Webes alkalmazások akadálymentesítése Kaposvár, oldal.
1. Szakmai célkitűzések  az egészségkárosodáson alapuló ellátások rendszerének felülvizsgálata  ellátási kategóriák számának csökkentése, átláthatóságának.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
A személyi nyilvántartás speciális kérdései EKOP-1.A.1-08/C
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Matl Gábor osztályvezető Diákhitel Központ Zrt. Budapest, július 10.
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Humánkineziológia szak
LTO ALLOKÁCIÓS TRÉNING ÖN TUDJA MÁR, KIK LESZNEK POTENCIÁLIS VEZETŐI?
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
Személyi jövedelemadó bevallás 2009.
kötelező program, SZÁMONKÉRÉSEK
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
A FIR 2 aktuális kérdéseiről
Számítógépes képelemzés 2007/08 I. félév Előadó:Dr. Gácsi Zoltán Gyakorlatvezető:Póliska Csaba Koncz-Horváth Dániel.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Statisztikai alapok Egy kis matematika nem csak fizikához… Ezeket a lapokat hamarosan átdolgozzuk. A benne foglalt ismeretek szükségesek a fizikai mérési.
VILÁGJÁRÓ NAP TANULMÁNYUTAK A SEMMELWEIS EGYETEMEN EOK Budapest, 2012.március 21. Dr. Lőrincz M. Ákos Semmelweis Közösség – Semmelweis Világ TÁMOP-4.1.1/A-10/2/KMR
Kvantitatív módszerek
Híres magyar nők.
FIR FEJLESZTÉS LÉNYEGE AVAGY MIÉRT NEHEZEBB A KÖNNYEBB EKOP-1.A.1-08/C FIR INTÉZMÉNYI FÓRUM –
Kérdések és válaszok a FIR-ben EKOP-1.A.1-08/C avagy „Hogyan használjuk az EduLine-t? EKOP-1.A.1-08/C
HATÓSÁGI FOLYAMATOK A FIR INTÉZMÉNYTÖRZSÉBEN KÉPZÉSEK NYILVÁNTARTÁSBA VÉTELE EKOP-1.A.1-08/C
VÁRHATÓ VÁLTOZÁSOK (címszavakban) EKOP-1.A.1-08/C FIR INTÉZMÉNYI FÓRUM –
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Az ágazati AVIR fejlesztés és intézményi VIR-ek kapcsolata és a közös fejlesztések tapasztalatai november.
A Dél-dunántúli régió helyzete, fejlesztési lehetőségei és az RFT szerepe a DDOP végrehajtásban Dr. Wekler Ferenc elnök szeptember 14.
szakmérnök hallgatók számára
ETR kapcsolat a Felsőoktatási Információs Rendszerrel (FIR) Molnár István Budapest, január
ETR konferencia, 2008 április 10-11, Szeged Dr. Zimányi Krisztina Az oktatásmenedzselés tapasztalatai.
MTMT adatbázis Gyakorlati útmutató.
Kvantitatív módszerek
4. sz. főút Kisújszállás elkerülő Eredményhirdetés
Az NSZFI szerepe a szakképzés tartalmának és minőségének fejlesztésében Nagykanizsa január 29.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2007 Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények.
Megoldások az együttműködés segítségével AGP – Mezőgazdasági Konferencia június Harkány Hogyan reagáljunk a sertéságazatot érintő mai kihívásokra?
ÉRDEKEGYEZTETÉS ÉRDEKKÉPVISELET
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
A BSc képzés tapasztalatai BME VBK Műhelykonferencia – ELTE Bolyai Kollégium október 17.
FEJLESZTÉSI FORRÁSOK A PIAC SZEMÉVEL MAJOR GÁBOR önkormányzati szakértő.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Érettségi eredmények május-június. Az utóbbi évek érettségi eredményei TanévÉrettségi átlag (RFG- AGK) Országos érettségi átlag Kitűnők száma (RFG-
Automatizálási folyamatok az SQL 2012-ben
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
1 Gyorsul a gazdaság növekedése. 2 Nő a beruházás.
A felsőoktatási ágazati nyilvántartások megújítása Stéger Csilla Oktatási Hivatal 2014.szeptember.29.
MATRIX Vizsgáló, Ellenőrző és Tanúsító Kft. Szádeczky Tamás e-közszolgáltatások tesztelési módszertana Törvényesség, szabványosság, biztonság.
FIR fejlesztések, változások november. Új verzió változásai Novemberi verzióval új FIR 4.0 xsd én kerül élesítésre 24-előtt verzió kihelyezés.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A félévi tanulmányi munka bemutatása 2014/2015. Összeállította: Kovács Tibor.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Adatellenőrzési szabályok OSAP statisztika FIR optimalizáció
Diákigazolvány kezelés változásai március 17.
2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján.
MIFIR adatszolgáltatás – Technikai információk
Neptun konferencia – július 17.
Az átvételek hibái számokban
OSAP statisztika FIR FÓRUM január 29. Hosznyák András.
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Előadás másolata:

FIR 2 első két hét EKOP-1.A.1-08/C

Számokban EKOP-1.A.1-08/C

Folyamat :00-ig 485 konténer – 194 beépült – 173 hibás volt – 15 jogosultság hiba – személy rekord beépült ( különböző személy) csak hallgatói csomagok, oktatói egy sem átlagosan 19:42 a feldolgozás – 12:31 aláírás ellenőrzés – 4:15 várakozás a következő feldolgozásra – 2:56 feldolgozás EKOP-1.A.1-08/C

Problémák miért hibás egy konténer – intézményi kulcs csak egyszer szerepelhet benne – fejlesztőknek adunk visszajelzést a hibáról, mert adat elvileg nem okozhat hibát mi a teendő – a program javítása után újraküldeni ( személyt már most többször küldtek el) EKOP-1.A.1-08/C

Oktatási azonosító FIR rákeres a bejelentett személyre – ha nincs kizáró adathibája – FIR2-ben, FIR1-ben, KIR-ben döntést hoz – van -> megerősíti a bejelentett oktatási azonosítót – van -> módosítja (nem létező, összevonás) – nincs -> megtalálja FIR2/FIR1/KIR-ben – új azonosítót ad – kézi feldolgozásra irányítja EKOP-1.A.1-08/C

Adatellenőrzések hallgatóknál jelenleg 223 szabály fut elsőre sokkoló az eredmény – hallgató – hibajegy – átlagban 21 hiba / hallgató valójában – vannak program hibák – vannak automatizáltan javítható hibák (pl. értelmezési különbségek) – jelenleg a hibák 50%-át 11 hiba adja, ennek kb. fele automatikusan javítható EKOP-1.A.1-08/C

Köszönöm megtisztelő figyelmüket!