AZ MT ZRt. AUSZTRIAI KÉPVISELETE

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dél-dakotai Mezőgazdasági Minisztérium
Advertisements

Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
QUO VADIS TURIZMUS? MSZP kormányzati ígéretei •Dr. Kiss Elemér Kancellária miniszter: „reálértékén megőrizzük a turisztikai támogatásokat…” május.
EURAMA TOURS Eurama Travel Agency
Társasházi Közös Képviselők Klubja – Csepel ( )
NYUGAT-DUNÁNTÚL, AZ ERŐT ADÓ RÉGIÓ
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
- Nézőszámok - Stadionunk befogadóképessége összesen: fő - Tervezett átlag nézőszám a követekző 3 évben: fő - Tervezett átlag nézőszám
Korszerű interaktív alkalmazások Dynamic packaging Készítette: Mező Ildikó március 25.
Promóciós eszközrendszerünk
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
DAOP turisztikai pályázatok Előadó: Fekete Klára DARFÜ Dél-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft július 29.
1 „ Gazdasági kihívások 2009-ben ” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Dunagáz szakmai napok, Dobogókő Április 15.
1. Helyi kihívások, amelyek elindították a folyamatot… - Nyugat –Balatoni kistérség mostohahelyzete a Balaton régióban - vízminőségi problémák miatt kevesebb.
A vidékfejlesztéstől az öko-turizmusig a Nyugat-dunántúli régióban Határmentiségtől az integrált határrégióig Sopron április 06.
A PIACI MŰKÖDÉS TAPASZTALATAI A MAGYAR GÁZIPARBAN
„Hogyan tegyük városunkat vonzóvá testvérvárosaink számára” Nemzetközi Turisztikai Konferencia Kaposvár, május 22.
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
TDM Szakmai Nap november 21.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
Külföldi TDK konferencia lehetőségek Kókai Judit márc. 6.
Österreich Werbung Magyarország Budapest, november Szedlák Péter Osztrák Nemzeti Idegenforgalmi Képviselet Sajtókapcsolatok.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A munkaerő-piaci helyzet a Nyugat-Dunántúli Régióban IPA Szakértői Akadémia Harkány
Magyar Nemzeti Élelmiszer-technológiai Platform © Campden & Chorleywood Kht 1 Az MNÉTP megalakulása óta végzett tevékenységek A stratégia kidolgozása.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Makrogazdasági folyamatok és versenyképesség Csillag István Budapest, március 4.
Zväz polygrafie na Slovensku Szlovákia nyomdaipara 2007 Nemzetközi gazdasági konferencia Szeged, május 22.
Út a munkanélküliséghez Czomba Sándor 2008 november 19.
1. 2 PEST MEGYEI TOURINFORM WORKSHOP Ráckeve január 22.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Kis- és középvállalkozások versenyképességének támogatása,klaszter együttműködéseken keresztül Bihor-, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékben.
Bontsd fel a zárójeleket, vonj össze, majd helyettesíts be!
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Balaton régió turizmusában
Az OFA Kht. Civil Műhely Szakmai tanácsadás, információcsere, helyi és regionális foglalkoztatási partnerségek fejlesztése 1.Foglalkoztatási Civil Műhely.
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
Budapest Utazás Kiállítás
barátok és kollegák-itthon és külföldön-, határokon átívelő kapcsolatok és utazások, csereprogramok szakmai tudást támogató szövetség, továbbképzések,
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
Válság Kényszer és lehetőség. A magyar gazdaság örökölt hátrányai.
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
Média Ajánlat.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Katalógusok szerepe az értékesítésben. Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Az osztrákok utazási szokásai Magyarországon, Rot-Weiß-Rot in Ungarn Bécs, május 10. Kovács Balázs – MT Zrt. ausztriai külképviselet.
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Előadás másolata:

AZ MT ZRt. AUSZTRIAI KÉPVISELETE

AUSZTRIA GAZDASÁGI HELYEZETE nemzeti össztermék növekedés: 3,3% 2001- óta a legmagasabb, Ausztria a második legfontosabb külgazdasági partnerünk, munkanélküliség: 3,6%, 184 ezer fő, 1.300 fővel kevesebb, mint egy éve, AUSZTRIA TURIZMUSA Ausztria lakosainak száma: 8,2 millió - a lakosság 55%-a az évi főutazás mellett egy 1-4 napos hosszú hétvégére is elutazik, Kiutazó turisták száma: 15,8 millió - ebből Magyarországra: 39%

OSZTRÁKOK MAGYARORSZÁGON Magyarországra látogatók száma: 6,1 millió (+8,7%) Vendégek száma: 237 ezer Vendégéjszakák száma: 690 ezer (ebből 190 ezer gyógyszállodában) Átlagos tartózkodási idő: 2,9 Közép-Dunántúl: - 21 ezer látogató (+17,7%) - 73 ezer vendégéjszaka (+13,8) - 3,4 átlagos tart. idő

KÜLFÖLDI TURIZMUS A RÉGIÓBAN Szálláshely típusa Vendégek Vendégéjszakák száma részesedés Szálloda 111 207 52,9% 389 123 38,9% 4 csillagos 34 598 16,5% 117 812 11,8% 3 csillagos 66 520 31,7% 224 440 22,4% 2 csillagos 7 827 3,7% 25 791 2,6% Panzió 20 498 9,8% 66 957 6,7% Turistaszállás 1 900 0,9% 10 945 1,1% Ifjúsági szálló 4 511 2,1% 31 990 3,2% Üdülőház 14 110 93 608 9,4% Kemping 57 862 27,5% 407 184 40,7% Összesen 210 088 100,0% 999 807 Forrás: KSH, 2006

KÖZÉP-DUNÁNTÚLON AZ ÉJSZAKÁK 3,4%-A Osztrák vendégéjszakék részesedése a régiókban. Forrás: KSH

OSZTRÁKOK KÖZÉP-DUNÁNTÚLON Az osztrák vendégéjszakák részesedése a külföldi vendégéjszakákból a Közép-Dunántúl régióban. Forrás: KSH, 2006, osztákok részesedése a külföldi vendégéjszakákból

KÜLFÖLDI TURIZMUS VESZPRÉM MEGYÉBEN Szálláshely típusa Vendégek Vendégéjszakák száma részesedés Szálloda 69 361 50,1% 267 585 37,2% 4 csillagos 24 058 17,4% 89 925 12,5% 3 csillagos 42 454 30,7% 166 371 23,1% 2 csillagos 2 847 2,1% 11 287 1,6% Panzió 5 725 4,1% 16 596 2,3% Turistaszállás 1 022 0,7% 8 066 1,1% Ifjúsági szálló 3 393 2,5% 27 412 3,8% Üdülőház 10 507 7,6% 62 139 8,6% Kemping 48 312 34,9% 338 293 47,0% Összesen 138 320 100,0% 720 091 Forrás: KSH, 2006

OSZTRÁKOK VESZPRÉM MEGYÉBEN Az osztrák vendégéjszakák részesedése a külföldi vendégéjszakákból Veszprém megyében. Forrás: KSH, 2006, osztákok részesedése a külföldi vendégéjszakákból

VÁSÁROK AUSZTRIÁBAN Ferien Messe Bécs - 2007. jan. 11-14. Látogatószám: 116 827 fő Ferien 50+ Graz – 2007. jan. 26-28. Látogatószám: 25.00 fő ACTB Bécs – 2007. jan. 28- 30. és hozzá kapcsolódó 2 napos study tour Szakmai bevásárló: 874 fő + 200 fő újságíró Tourist Linz – 2007. febr. 2-4. Látogatószám: 46.000 fő Magyarország töltötte be a díszvendég szerepét.

VÁSÁROK AUSZTRIÁBAN 2. Ferien Salzburg – 2007. febr. 9-11. Látogatószám: 38.000 fő És hozzá kapcsolódó 3 napos study tour. Magyarország töltötte be a díszvendég szerepét. Freizeit Klegenfurt – 2007. ápr. 12-15. Látogatószám 2006-ban: 56.000 fő Herbstmesse Klagenfurt – 2007. szept. 8-16. Látogatószám 2006-ban: 93.000 fő 11. Herbst Senioren Messe – 2007. nov. 15-18. Látogatószám 2006-ban: 95.000 fő

SZAKMAI RENDEZVÉNYEK Ruefa Reisen “Reiseträume“ Wels – 2007. jan. 07 Kuoni + Jöbstl Reisen Workshop Graz – 2007. jan. 21-22. Rail Tours Austria Workshop – 2007. jan. 27-28. Kastler Reisen Linz – 2007. márc. 30. ÖAMTC Magyarország Workshop Balatonfüreden 2007. szept. Terra Tage –Terra Reisen Workshop-ja - 2007. dec. Gebetsberger Workshop – 3 alkalommal évente Utánpótlásképzés évente több alkalommal turizmust tanuló diákok részére 2 évente megrendezésre kerülők: Rohm Reisen Infotag Scharinger Reisen Infotag

800 fő szakmai látogatót várnak MICE Hotelbiz – 2007. ápr. 19. 800 fő szakmai látogatót várnak Egyéb, nem szakmai rendezvények: AISEC – Global Village Danube Day - 2007. junius 16-17. EU közönségnap Bécsben 2007. március 25. “Die Familienschule geht auf Europareise“ gyereknek infonap EURO 2008 – Labdarúgó VB-n Infostand

MÉDIA EGYÜTTMŰKÖDÉSI LEHETŐSÉGEK Link, banner elhelyezése a weboldalunkon (közös a német nyelvterületen) www.ungarn-tourismus.at Egy oldalas cikk megjelentetése az ots/apa-ban, ami a webes főoldalon van 2 hétig, majd a “Presse” alatt bármikor megtalálható, és a mi Pressedienst-ünkbe is bekerül PR-mail az utazási irodák és a sajtó részére a havonta megjelenő Pressedienst-ünkben.

MÉDIA EGYÜTTMŰKÖDÉSI LEHETŐSÉGEK 2. Gutschein-akció: Nyereményjáték keretében kisorsolják a sajtóban, vagy az újságíró maga használja fel, és ezért pr cikket vagy image- hirdetést hoz le. Csatlakozási lehetőség a képviselet által megrendelt hirdetésekhez, tehát nagyobb felületet veszünk, aminek egy részét a szolgáltatók felé továbbadjuk, pl: saját ajánlat elhelyezése céljából. Érdeklődés estén részletes régió prezentáció, sajtókonferencia megszervezése. (Tavalyelőtt Pécs, idén Miskolc volt.) Study Tour-ok szervezése egy-egy régióba

A KÜLKÉPVISELET SZOLGÁLTATÁSAI A, CH, D: Ft. + Áfa A: Ft. + Áfa Logó elhelyezése az oldalon (1 évre) 350 000 77 000 Logó elhelyezése az oldalon (1 hónapra) 50 000 11 000 Banner elhelyezése az oldalon (1 évre) 600 000 132 000 Banner elhelyezése az oldalon (1 hónapra) 75 000 16 500 Banner tematikus oldalakon (1 évre) Banner tematikus oldalakon (1 hónapra) Link tematikus oldalakon (1 évre) Link tematikus oldalakon (1 hónapra) 1 x 1/1 oldal PR cikk News és Presse rovatban 2 hónapra 100 000 22 000 1/3 oldal PR cikk a News rovatban 2 hónapra Hírdetés a német ajánlati katalógusban 100 000 – 350 000

AJÁNLATI KATALÓGUS Magyarországot programozó osztrák utazási és túraszervező irodák nyilvántartása 316 iroda (2007) 1.100 program 17.000 példány magyar és osztrák szolgáltatók hírdetései évente aktualizáljuk

INFORMÁCIÓ SZOLGÁLTATÁS 2006 2007. jan. - márc. személyes telefonon 6 894 13 126 1 466 2 915 postán 2 768 492 online 2 577 563

ÉRDEKELT TÉMÁK

MEGJELENÉSEK Előkészületben: Herold.at Ranking 3 ÖBB Ranking 8 News.at Ranking 12 ÖAMTC Ranking 13 Styria.at Ranking 15 Der Standard Kurir.at Arbö.at ÖCC.at (Oszták Kemping Klub) Jelenlegi kapcsolatok: Blaguss Reisen Elite Tours Hofer Reisen Verkehrsbüro RUEFA Danubius Ausztria Terra AUA Cico.tv 50+.at

MAGYARORSZÁG A SPORTOS WEBEN Látogatók száma: 100-300 ezer/hó A látogatók 80% férfi 70%-uk 19-39 év közötti Forma 1 Motorverseny Kerépárverseny s minden ami sport....

elnyert kitüntetések: WEBOLDALUNK D, CH, A látogatottság: 1.554.886 (2006) letöltések: 4.664.658 (2006) elnyert kitüntetések: 2003: Bild Computer szerint a legsikere-sebb „Newcomer” oldal 2005: Touristik Report szerint 2. legjobb turisztikai hivatal oldal 2005/06: WEB Adressbuch Deutschland első 100 legjobb oldala közé sorolja legnépszerűbb keresőkben 2-3. helyen

SZOLGÁLTATÁSAINK prospektusterjesztés vásárokon és irodákban részvételi lehetőség a németországi vásárokon, kiállításokon road showk, prezentációk, szakmai találkozók szervezése link elhelyezés D/A/CH weboldalakon banner elhelyezés D/A/CH weboldalakon PR cikke elhelyezés D/A/CH oldalak News és Presse rovatában link elhelyezés csak a D weboldalon banner elhelyezés csak a D weboldalon PR cikk elhelyezése csak a D oldal News és Presse rovatában

KÖSZÖNÖM FIGYELMÜKET ! Kleininger Pál kleininger@ungarn-tourismus.at kleininger@itthon.hu