WebeC A korszerű, és papírmentes ügyfélkapcsolat Szűcs Attila Készpénzlogisztika Készpénzforgalmazási osztály Budapest, október 3.
Hol tartunk a WebeC-vel? Infrastruktúra Tanúsítványhasználat Belső tesztelés állása Pilot tesztelők
Ütemterv… Okt. 1-okt. 12.GIRO végpontok kiépítése ügyfeleknél, beállítások elvégzése Okt. 8-tólOktatás ügyfelek részére Okt. 8-13Pilot teszt a három szereplővel Okt Ügyfél kommunikációs csatorna tesztje GIRO támogatással Okt. 15…Tesztrendszer felállítása, gyakorlópálya Nov. 10.Üzleti nap tesztje November vége, december eleje Éles indulás
Kommunikációs csatorna tesztje kártyaolvasó GAG-GAG Ügyfél oldali hálózat
A rendszer tesztelésének lépései: –Kártya és olvasó teszt –WebeC elérés, és login neves bejelentkezés –Bejelentkezés GIRO Lock tanúsítvány használattal –Üzleti teszt
Vezető aláíró: Kártyáját behozza az MNB-be regisztrálni –Kártya –Megbízólevél A regisztrációt követően a jogosultságoknak megfelelően rögzíti a munkatársait a rendszerben. A vezető aláíró számlafeletti rendelkezéssel is rendelkezik
Üzleti nap tesztje Okt Vezető aláíró kártyájának regisztrációja Ügyféltörzs beküldés törzsadat eC-vel nov 5-6. November 10 üzleti nap tesztje A tesztadatokat WebeC kompatibilisformában az MNB biztosítja. A megismételni tervezett üzleti nap október 4. lesz. Az ügyfél oldalon a tesztnapon minimum két aláíró munkatárs jelenléte, és a kész infrastruktúra feltételezett
Amit kérünk: Folyamatos visszajelzés Az adatszolgáltatás frissítése A felmerülő problémákról értesítés Gyakorlás Azonnal kérdések…
Kapcsolattartók szakmai/üzleti kérdések: Szűcs Attila /15-18, informatikai kérdések: Madarász Ernő /2119, GIRO megrendeléssel/teljesítéssel kapcsolatos kérdések: Hradszky Gabriella
Kérdések, válaszok!