„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 SZTEREOTÍPIÁK Feladat minta Tóth Veronika (OKM)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szalmabála építészet.
Advertisements

KÖZGAZDASÁGI-KERESKEDELMI ISKOLA ÓBECSE
NYELVVÁLASZTÁS A 10B 10C. LEHETŐSÉGEK • EDDIGI NYELV FOLYTATÁSA 12. OSZTÁLY VÉGÉIG • ÚJ NYELV VÁLASZTÁSA ELŐREHOZOTT ÉRETTSÉGI UTÁN.
Scarbantia – egy római város élete a pénzleletek tükrében
Katona József MKSZIG 1 Katona József Szakközépiskola és Felnőttoktatási Gimnázium.
IRODAHÁZ ÁTALAKÍTÁSÁNAK ÉPÍTÉSZ MUNKAKÖZI KIVITELI TERVE HOMLOKZATI ÉS BELSŐ KIALAKÍTÁS 1066 Budapest, Jókai utca 6. HRSZ: március.
A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, november.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
e-NIVÓ zárókonferencia Jászfényszaru szeptember 23.
A Grundtvig program: felnőttoktatási pályázatok a Tempus Közalapítvány kezelésében Várterész Flóra Budapest,
Egészségpszichológiai konzultációs szolgálat orvostanhallgatók számára
2011. június 21. Kisfaludy Károly Megyei Könyvtár
1 „ Gazdasági kihívások 2009-ben ” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Dunagáz szakmai napok, Dobogókő Április 15.
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Pénzintézetek társadalmi felelősségvállalása és a Green Banking koncepció KOVÁCS Sándor Zsolt tudományos segédmunkatárs.
Devizaadósok Szövetsége Szervezeti felépítése és kommunikációs rendszere Frissítve:
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TÉMÁK FELDOLGOZÁSA PEDAGÓGIAI PROJEKTEKKEL Rádai Péter (Nyíregyházi.
Pályakezdők munkával való elégedettsége Kiss Paszkál ELTE PPK Társadalom- és Neveléspszichológiai Tasznék.
Mester szakok igényfelmérése, KJF 2012 február. A felmérésről  Felkeresett populáció: 5207 fő  Aktív hallgatók (2., 3., 4. évfolyam)  Végzettek ( )
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
DUNATÁJ Egyesülés Nyugat-Bácska fejlesztéséért Készítette: Pelt Ilona
Hangunk megsokszorozza erőnket ! A betegszervezetek jelentősége
Béres Egészség Hungarikum Program Egészségrecesszió Kutatás Sajtótájékoztató április 23.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 TANTÁRGYKÖZI FEJLESZTÉSI TERV.
Utazás &Turizmus érettségi 2008 tavasz. U&T érettségi Központilag akkreditált érettségi vizsgatárgy (Ady Endre Gimn., Ráckeve Csak k özépszintű! Felvételinél.
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, tanárképzés az ELTE-n
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Egyetemi élethelyzetek – Campus-lét a Debreceni Egyetemen május 29. DAB Székház, Debrecen Thomas Mann u. 49. Hallgatói mobilitás a Debreceni Egyetemen.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 17. Debrecen.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április „Mondd el és meghallgatom. Írd le és elolvasom. Vonj be és megtanulom.”
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TARTALMAK AZ OKTATÁSBAN A képzés célkitűzései.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
GKI Zrt., Vitaanyag az új EU-költségvetésről A 2013 utáni EU-költségvetés fő kérdései Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt. Budapest,
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar A vidék fejlesztésének titka, a sikeres vidéki térségek és települések Nyugat-Magyarországon.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
Növeli-e a középiskolai erőszak esélyét a televízió, a számítógépes játékok használata, valamint a vallásosság hiánya ? A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat.
Az EDUVITAL koncepció és oktatási gyakorlat Dr. Falus András egyetemi tanár, az MTA tagja.
ORSZÁGOS EVANGÉLIKUS INTÉZMÉNYVEZET Ő I ÉRTEKEZLET Püspöki tájékoztató D R. F ABINY Tamás.
ETR konferencia, 2008 április 10-11, Szeged Dr. Zimányi Krisztina Az oktatásmenedzselés tapasztalatai.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A kutatás-fejlesztési tevékenység évi adatai Kiemelt fontosságú diák a 143. diás ppt-s bemutatóból: 2-3, 5,7,20,21,24,42,44,54,55,57-58,60,62,65-66,71-72,73-74,87-89,91-94,95-98, ,,119-
REMIX TECHNOLÓGIÁK ALKALMAZÁSA
A közművelődés és az egész életen át tartó tanulás Nevelésügyi Kongresszus Budapest, augusztus 26.
Hajdú Éva Budapest Esély Nonprofit Kft Munkaerő-piaci szolgáltatások nyújtása November 27.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Impact of Metro construction on the long term sustainability of a Metropolitan city: The case of Thessaloniki Szigetvári Andrea2014. április 7.
Sikeres pályázás az EU-ban - Pályázatírói Információs Nap (2009. április 28., Budapest) NCA-NK-08-D-P-0053 Forrásteremtés Együtt a Munkaerőpiac Fejlesztéséért.
Fiatal elkövetők és sértettek az ERÜBS tükrében
Gazdasági kapcsolatok és regionális együttműködések Félixfürdő május 17. Miklóssy Ferenc alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni.
Felnőttoktatási tájékoztatója
A demokrácia problémája a településfejlesztésben Rövid és hosszú távú gondolkodás Miskolc Szegénységellenes Világnap 2014, okt. 17.
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
Elektronikus tananyag
Zipernowsky Károly                           Zipernowsky károly Tóth Fruzsina.
Alabárdos, fáklyás várfalszemlék indulnak a Fórum Múzeumtól önkéntes diákok szakvezetésével, óránként: 19:00, 20:00, 21:00, 22:00, 23:00 órakor.
Tűrések, illesztések CNC forgácsoló tanfolyam 2008 – 2009
Kereskedelemtan 9 Másért vállalkozók Tóth Gergely.
A kistérségi koordinátorok roma integrációs feladatai
BERZSENYI DÁNIEL FŐISKOLA EURÓPA TANULMÁNYOK EGYETEMI SZAK Európai Politikák szakirány 2004/05 tanév első félév Oktató neve: Fleischer Tamás Kurzus címe:
„Ötletből pénzt”.
TRANZIT ADDIKTOLÓGIAI SZOLGÁLAT
Helyzetkép a differenciálásról. Differenciált házi feladat előző órai következő órai Gyakoriság%Gyakoriság% igen 11,7610,2 nem 3661,04271,2 nem válaszolt.
PERJÉSI LILLA ÉS TRESZKAI ANETT KÖZÖSSÉGI KÖNYVTÁR AZ EGYETEMEN.
Modern. építészet Budapest Moszkva.
PROKO karácsonyi KVÍZ Logók.
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Előadás másolata:

„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 SZTEREOTÍPIÁK Feladat minta Tóth Veronika (OKM)

„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 2 AoifePJ Darina Siobhán Abdullah ChrissieBernard Abdullah ChrissieBernard

„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 3 …óvodapedagógus_________…óvodapedagógus_________ …villanyszerelő_________…villanyszerelő_________...pénzügyi tanácsadó_________...pénzügyi tanácsadó_________ …közösségi munkás_________…közösségi munkás_________ …tanár _________…tanár _________ …irodai adminisztrátor _______…irodai adminisztrátor _______ …s zobafestő _______…s zobafestő _______ Kérjük, döntse el, hogy az előző dián látható 7 személy közül ki …

„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 4 Nem ______________________________________ Ruházat ____________________________________ Kor ______________________________________ Bőrszín ____________________________________ Hajviselet ___________________________________ Egyéb ______________________________________ Mi alapján választott?

„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 5  40 éves könyvelő vagyok.  25 éves recepciós vagyok, mozgáskorlátozott.  82 éves vagyok és egyedül élek.  50 éves munkanélküli vagyok.  21 éves diák vagyok. Siket vagyok és jelbeszéddel kommunikálok.  23 éves autószerelő vagyok, fekete bőrű/ roma származású. A felolvasásra kerülő kijelentések közül melyiket ki érezheti magára igaznak a felsoroltak közül?

„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 6 Milyen problémákkal szembesülök? Miért? Hogyan változhatna ezen a társadalom?

„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 7 Rem Koolhass holland építész javaslata az új EU-s lobogóra! Forrás: MI LEHET EZ? HOGYAN KAPCSOLÓDIK A TÉMÁNKHOZ?