A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (www.webtrends.com)www.webtrends.com.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A profitmaximalizálás és a Superbrands november 4. Kempinski Hotel Corvinus dr. Serényi János – Superbrands Bizottság, elnök.
Advertisements

Első tapasztalatok az NIIFI-nél üzemelő infrastruktúra cloud szolgáltatással kapcsolatban Stefán Péter NIIFI RICOMNET Miskolc.
A MINŐSÉG MEGTERVEZÉSE
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Projekt vezetés és kontroll – Mi történik a gépházban?
VisiScanner TM Beltéri látogatóelemző szoftver A vállalatról…  2005-ben alapították magyar szakemberek.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Kutatási terv bemutatása: diszkriminációtesztelés a gyakorlatban
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
Szinkronizált multiplatform élmények
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Intranet portál bemutató
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Disney ITIL Journey.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
A levegő szennyezettségét jelző biomonitoring rendszer
Értékesítési csatornák
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Trendek a szoftveriparban: e-business és e-development Csontos Péter IQSOFT Rational e-development szakmai nap 2000 február 16.
Kísérlet.
Marketingkommunikáció
Minőségmenedzsment 1. előadás
Minőségmenedzsment 2. előadás
Az e-kereskedelem (e-business)
A vállalati pénzügyi tervezés informatikai támogatásának lehetőségei Magyarországon Szakdolgozat Budapesti Corvinus Egyetem – Mérnök-közgazdász posztgraduális.
Funkciópont elemzés: elmélet és gyakorlat
Megvalósíthatóság és költségelemzés Készítette: Horváth László Kádár Zsolt.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A jó webáruház fejlesztési igényei
Webbányászat (web mining) Mártonffy A: Kutakodom, tehát vagyok cikke nyomán.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Célköltségszámítás (Target costing)
ShowTime.
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
AZ ÁRUK ELADÓTÉRI ELHELYEZÉSÉNEK SZEMPONTJAI ÉS SZABÁLYAI.
Copyright © 2012, SAS Institute Inc. All rights reserved. STATISZTIKA ÉS VIZUALIZÁCIÓ - ÚJ LEHETŐSÉGEK A STATISZTIKAI ADATOK MEGJELENÍTÉSÉRE ÉS FELTÁRÁSÁRA.
1 Összefoglalás. 2 A kurzus ? tárgya Szoftver-ergonómia (Bev. -) (Software Ergonomics) Használhatósági módszerek (Bev. -) (Usability Engineering)
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Főiskolai Kar A Műszaki Tervezés Rendszerei 2000/2001 tanév, I. félév 9. előadás Műszaki tervezőrendszerek.
III. A termelés és értékesítés alakulásának elemzése
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
AszinkronitásSebesség Csökkentett szerver terhelés* Jobb hálózat kihasználás Felhasználói élmény Rövidebb válaszidők.
Dr. Fekete István Integrált kockázatfelmérés informatikai támogatása: Szigma Integrisk Budapesti Corvinus Egyetem Balatonalmádi január
Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Nagy teherbírású rendszerüzemeltetés a felhőben. Miről lesz szó? Cloud áttekintő Terheléstípusok és kezelésük CDN Loadbalancing Nézzük a gyakorlatban.
NÁDAI GÁBOR \t Tanulmányi rendszer fejlesztése Nádai Gábor előadása GDF TDK – 2009; Konzulens: Dr. Kovács János.
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
Táblázatkezelés KÉPLETEK.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
2. Operációs rendszerek.
Continuous delivery: cél a működő szoftver. Forráskód és értéke A műszaki adósság és a csődhelyzet „Kódjátszma”: irány a kiváló minőség A kód újraírásának.
Fejlesztés gyorsítása felhő technológiákkal Microsoft Azure Pack a LogMeInnél ÁPRILIS 01, 2015.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
UNIVERSITAS SCIENTIARUM SZEGEDIENSIS SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM S zoftverfejlesztés Tanszék Programrendszerek tanúsítása – szoftverminőség mérése Dr. Gyimóthy.
Drótváz Gerstweiler Anikó Éva május 3.. Wireframe I. Más néven képernyőterv vagy sematikus oldal Egy vizuális útmutató, amely honlapok felépítését.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
A környezet védelmének általános szabályairól szóló évi LIII. tv.
Operatív menedzsment és versenyképesség
Tarcsi Ádám, egyetemi tanársegéd ELTE Informatikai Kar
Kutatási terv bemutatása: diszkriminációtesztelés a gyakorlatban
Az internet minőségi információ halmazainak feltárásáról
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
Előadás másolata:

A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper ( Funkciói: 1.Milyen a website forgalma? 2.Milyen útvonalat követnek a látogatók a portálunkon? 3.Melyek azok a fő termék csoportok a portálunkon, amelyek felé a látogatók vonzódnak? 1

A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 2. Funkciói (folyt.): 4.Kiegyensúlyozottak-e a web clustereink? 5.Hány hibát tapasztalnak látogatóink a portálunkon? 6.Milyen keresőgépeket és kifejezéseket használnak látogatóink a portálunk elérésekor? 7.Hány látogatónak nem sikerült megrendelnie a kívánt terméket? 2

A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 3. Funkciói (folyt.): 9.Milyen a website teljesítménye? 10.Milyen a portál teljesítménye a média továbbítás terén? 11.Bedöglött a web szerver és újra volt indítva? 3

A website használhatósága 1. Forrás: Jeff Horvath: Usability Rules the Web, Berbee White Paper A felhasználói élmény és vásárló központú tervezés. a márkázás az üzleti és eladási célokhoz fontos a tartalom az, ami meghatározza a site-odat a funkcionalitás az, ahogy a site-od meghatározódik a használhatóság a mértéke annak, hogy milyen könnyű a site-odat megtanulni és megjegyezni, milyen hatékonyan használható, milyen robusztus és személyesen mennyire kellemes 4

A website használhatósága 2. Hír site-ok esetén a tartalom az uralkodó: 5 Használhatóság Márka Funkcionalitás Tartalom

A website használhatósága 3. Pénzügyi website-ok ellenben a funkcionalitást hangsúlyozzák: 6 Használhatóság Márka Funkcionalitás Tartalom

A website használhatósága 4. Egy website tervezése nagyjából egy jéghegy szerkezetéhez hasonlítható: 7 Használ hatóság Márka Tartalom Funkcionalitás

A website használhatósága 5. Használhatósági (usability engineering) tervezés gyökerei: kognitív (megismerő, észlelő) pszichológia, kísérleti pszichológia, etnográfia, szoftver engineering. Következmény: korai fókusz a vásárló karakterisztikájára és feladataira, empírikus mérés, iteratív tervezés. 8

A website használhatósága 6. A használhatósági tervezés objektum-orientált megközelítése: analízis (analysis): minél többet megtudni a vásárlókról és feladataikról, felépítés (construction): meghatározni az információk csoportosításának módját és bemutatásának sorrendjét, beüzemelés (installation): kérdések, melyek akkor merülnek fel, amikor a website már él és a célközönség használja. 9

A website használhatósága 7. Minőségi-mennyiségi célok. A felhasználói interface kialakítása. Lo-fi tesztelés. Hi-fi tesztelés. Kibocsátás utáni használhatósági teszt. Mikor kezdődjön a használhatósági tervezés? Mennyi az elég (várhat-drága)? A használhatósági tervezés méretezhető. A használhatósági tervezés iteratív folyamat. 10

A website használhatósága 8. A vásárló-központú megközelítés haszna: a vásárlóid számára, az üzlet számára: csökkentett fejlesztési költségek, kisebb támogatási és betanítási költségek, növekvő bevételek, többször tér vissza a vásárló, több a követő vásárlás, jobb a website szóban terjedő hirdetése. 11