Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája 2009. szeptember 14-15. Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.
Advertisements

Köszöntő Kérem tekintsék meg iskolánkról szóló rövid bemutatónkat!
„Útközben” – nyitókonferencia Budapest – szeptember 24. Új módszerek alkalmazási tapasztalatai esetismertetésen keresztül TÁMOP /
A MENTORÁLÁS AZ ESÉLYTEREMTÉS LEHETŐSÉGE
Tanfelügyelet – A megújuló külső értékelési rendszer
Az iskolai dokumentumok
 Európai Parlament és Tanács (2006) – szociális és állampolgári kulcskompetencia fejlesztése  Nemzeti Önkéntes Stratégia (2011), Magyarországi önkéntesség.
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
A szakképzés fejlesztés irányai évfolyam beiskolázási létszáma 2009/2010.
NJSZT Közgyűlés május 13. NJSZT KÖZGYŰLÉS május 13.
„Utca helyett iskola” A Vajda Péter Ének-zene Testnevelés Tagozatos Általános Iskola bűnmegelőzési modellprogramjáról.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
A HORVÁT NEMZETISÉGI OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Beiskolázási tájékoztató december
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Az ökoiskola kritériumrendszer megújítása Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója Budapest 2009 OKM OFI Szontagh Pál.
„ TEszedd ” ( 2011) „Önkéntesen a tiszta Magyarországért” Vidékfejlesztési Minisztérium Környezetügyért Felelős Államtitkárság Budapest dr. Rácz.
Az osztályfőnöki szerep története
III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Általános Iskola Medgyessy Ferenc utca
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
A SIKERES PROJEKT-TEVÉKENYSÉGEK RENDSZERTANA
Magyar Bioetikai Társaság 16. Nemzetközi Konferenciája Az erkölcsi nevelés jelentősége és helye az oktatásban ______________________________________________.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Óvoda-iskola átmenet a Józsefvárosban
„Erőszakmentes, egészségtudatos iskola”
VÁR A VAJDA – 2010/2011 ________________________________________________ Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola 1089 Budapest, Vajda Péter utca.
Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
Együtt egymásért és magunkért
Tanulási eredmények – papír vagy valóság? Bánki Horváth Mihály
Növeli-e a középiskolai erőszak esélyét a televízió, a számítógépes játékok használata, valamint a vallásosság hiánya ? A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat.
Teljesítményértékelés a pedagógiai intézményekben
A KISKŐRÖSI TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI TÁRSULÁS ÓVODÁJA, ÁLTALÁNOS ISKOLÁJA, KÖZÉPISKOLÁJA, SZAKISKOLÁJA ÉS KOLLÉGIUMA Kiskőrös.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Schulek Frigyes Két tanítási nyelvű Építőipari Szakközépiskola
Szeretettel köszöntünk a Pesterzsébeti
(Iskolán belüli elmozdulások)
Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Kamarai előadás március 2.
Kompetencia alapú oktatás elterjesztése Hajdú-Bihar megyében Herpai Imre igazgató, HBMPI.
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Az igazgatás és az ápolás-szakfelügyelet kapcsolata
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Boronkay György Műszaki Középiskola és Gimnázium.
Pályaválasztás Pályaválasztás
Erőszakmentes, egészségtudatos iskola
IGAZGATÓI BESZÁMOLÓ 2006/07 I. FÉLÉV. TARTALMI VÁZLAT AZ ISKOLA STATISZTIKAI MUTATÓI A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRA VALÓ ÁTTÉRÉS TAPASZTALATAI AZ INTEGRÁCIÓS.
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Nemzetközi ökoiskolai helyzetkép Varga Attila
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
Digitális generáció az iskolapadban Bedő Ferenc
DARUS a gyermekekért.
SZAKEMBERKÉRDÉS AZ ÉPÜLETGÉPÉSZETI SZAKKÉPZÉSBEN
Tervezési folyamat.
TÁRSADALMI HATÁSOK.
  Mit jelent a kompetencia alapú óvodai programcsomag használata a gyerekek számára?
Országos Kompetencia Mérés 2011
Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója
Hajnal Gabriella szakmai elnökhelyettes
Előadás másolata:

Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________ „ Ha valami felül kételkedtek, folyamodjatok tanítótokhoz és ő eloszlatandja kétségteket; ha bajotok van, fedezzétek fel előtte és ő mint barátotok tanáccsal és tettel segítend; ha a czél és eszközökre nézve nem vagytok tisztában magatokkal, folyamodjatok hozzá és ő gyámolítand benneteket, irányozza pályátokat, s az eszközök dolgában segedelmet nyújtand. (…) Szóval barátaim, a tanító és tanítványok között bizodalom szükséges.” (Vajda Péter)

Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________

Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________ TÁRSADALMI ELVÁRÁSOK (OM, fenntartó, állampolgárok) törvényesség gazdaságosság partnerközpontú működés oktató-nevelő munka VÉGZETT TANULÓK piacképes tudás kommunikációs készség közösségi magatartás TÁRSADALMI ELVÁRÁSOK (szülők, középiskolák, munkaerő-piac) ISKOLA

Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________ Az iskola és a társadalmi környezet kommunikációja

Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________ Fenntartó és intézmény kommunikációja

Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________ Az iskola és a szülők kommunikációja

Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________ A pedagógus és a diák kommunikációja

Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________ Pedagógusok belső kommunikációja

Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________ KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! Szontagh Pál igazgató Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola 1089 Budapest, Vajda Péter utca www. vajdaiskola.hu