Disney ITIL Yourney Készítette: Horváth Gergely Igmándy Zoltán Áron Schlőgl László Ferenc
The Walt Disney Company 5 fő szegmens Stúdió Fogyasztói termékek Médiahálózat Interaktív média Élménypark Glen Taylor – TP & R 10.7 milliárd $ bevétel 2009 11 park, 2 vízi park, 42 üdülőhelyen 36 ezer szoba, 2 üdülőhajó 118 millió látogató, 18 óra, 100 ezer alkalmazott Vendégekkel közvetlenül érintkezik
The Walt Disney Company IT részleg 1000 alkalmazott Adatközpont menedzsment – IBM Szolgáltatástámogatás – ACS 45%-a TP & R 800 alkalmazás és 1800 szerver
The Walt Disney Company Elvárások Megbízhatóság Elérhetőség Vendégközpontú vállalat
The Walt Disney Company Cél Szolgáltatásmenedzsment, hatékonyság tökéletesítése Költségek csökkentése Technikai színvonal fejlődése Sztori-élmény
Az ITIL bevezetése Glen Taylor ITIL best practice Proaktív vállalattá akarnak válni IT cél: 100%-os rendelkezésre állás 100%-os megbízhatóság 100%-os fenntarthatóság TP&R kiadás-menedzsment Outsourcing professzionális kivitelezése
Széleskörű változtatások 700 különálló IT csapat Egyszerű, jól érthető célok megfogalmazása ITIL reklámozása minden szinten Megfelelő fórum megválasztása Lunch 'n' Learning BackLot Vezetőségi találkozók
ITIL oktatás Oktatás fentről lefelé Párnapos tréningek Témakombinálás 50% leteszi az ITIL vizsgát Oktatás utáni szakasz ITIL Expert szintre emelés Minden szintről legyen valaki
ITIL szakértők kiválasztása 4 fő kritérium Átfogó kép a folyamatokról amikben dolgozik ITIL v3 információk befogadása Karizmatikus személyiség Képes az ITIL lehetőségeit átültetni az életbe
ITIL szakértők kiválasztása Sokszínű csapat Befolyásoló képesség Kezdetben kétkedők a legjobban meggyőzhetők Átfogó kép az ITIL-ről Az ITIL folyamatok lényege A színfalak mögül semmi se látszódik
A látogatói élmény IT támogatása Verizon projekt: Mobile Magic Mobil készletező rendszer Jelmezkövetés Munkaidő nyilvántartása
Glen Taylor tanácsai Kommunikáció Ne találd fel a spanyolviaszt Legyél gyakorlatias
Köszönjük a figyelmet!