A felhők mögött ott az ember: update

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Innováció konferencia
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
E-LEARNING ÁLTAL TÁMOGATOTT KÖNYVTÁRI MUNKAFOLYAMATOK
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
E.ON – Versenyben Önökért!
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Technológiai fejlesztés a hatékony ellátás szolgálatában
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
IKTA beszámo ló Testre szabott on-line tartalomszűrés és alkalmazása mobil kommunikációban Dr. Harmat Péter projektvezető, üzletfejlesztési igazgató.
Halászat a globális adatóceánban – de mit tehetünk vele?
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Kétszeri Dávid, GS1 Magyarország Non-profit Zrt. Hatékony, hiteles, globális – termékadatbank az e-kereskedelem szolgálatában.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
» Our customers are more successful. A nyílt forráskódú rendszerek kockázatai – a költséghatékonyság más módjai György István Ügyvezető igazgató Update.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Hírek május 30. Shanghai - Purple Mountain Hotel Az ENSZ Iparfejlesztési Szervezete (UNIDO) ülést tartott az együttműködés elősegítése és az új.
Közösségi oldalak használata
Gyermekek a Facebookon Cseh Gabriella Budapest Szeptember 25.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
RIPPLN – AZ ÁTLÁTHATÓ KÖZÖSSÉG. Ripple = fodrozódás Ezt a szót használja az angol arra az esetre is, amikor egy vízbe ejtett tárgy, vagy vízcsepp maga.
Vezérigazgatói Találkozó – 2010 október 1.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
11. Előadás Az emberi erőforrások fejlesztése. Az emberi erőforrások fejlesztése 1.Az alkalmazottak fejlesztése (development ) 2.Továbbképzés, betanítás.
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Hajós Katalin Budapest, június 5.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Molnár Ferenc „Innováció a vállalatirányításban és az ügyfélkapcsolat kezelésben” Debrecen, Szeptember 17.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Papíron túl… Szűcs Roland. E-könyv jelenség képlete 2 E-könyv Üzleti modell Nagyobb kiadói árrés Kockázatmentes Olcsó terjesztés Kultúra Értékek megőrzése.
Csoportmunkát támogató szoftverek
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Az online marketing legújabb generációja
Ovidius InfoService Co. Ltd.
Ovidius InfoService Co. Ltd.
Előadás másolata:

A felhők mögött ott az ember: update A felhők mögött ott az ember: update.cosmic - a közösségi média megjelenése a CRM-ben György István Kereskedelmi igazgató update software Magyarország Kft 1051 Budapest, Dorottya u 1. E-Banking Summit 2011

A közösségi CRM berobban „Social media” „Social CRM” „Barack Obama” „Fukushima” 203 000 000 találat 25 300 000 találat 149 000 000 találat 67 900 000 találat A leggyorsabban növekvő szektor a közösségi és blog oldalak (5,4%/év) A közösségi oldalak tagjai az internet használók 66,8%-a, ez több mint a levelezők aránya (65,1%) Nielsen Online research (2009. március)

CRM a változások után A válságban még fontosabb az ügyfél megtartás – ennek eszköze lehet a közösségi médián keresztül nyújtott szolgáltatás Generációs változások - Az Y generáció hatása Technológiai változások - Web 2.0 és a közösségi média Gazdasági környezet okozta változások - Az ügyfél által uralt piac hatásai

ITT VAN!!! mobil mindig “on” wired & wireless független nyitott Az Y generáció, mely… független individualista nyitott mobil mindig “on” ambiciózus ITT VAN!!! sokszínű wired & wireless önbizalommal teli közvetlen globális

Generációs szakadék Y generáció a feltörekvő új vásárló réteg, mely szokásaiban, viselkedésében és IT felhasználóként gyökeresen eltér minden korábbitól 2010-ben a munkaerő 25%-a, 2014-ben a 47%-a tartozik ebbe a csoportba!* A jelenlegi nagyvállalati vezetők zömében a „baby boomer” generáció tagjai, akik sokszor nem ismerik fel a piaci változásokat, ellenállnak az új technológiának és nem értik meg az Y generációban lévő piaci potenciált *Egyesült Államok

Luther Márton tézisei, 1517, Wittenberg Új modell „Cluetrain manifesto*” „Óriási globális információcsere kezdődött el. Az Interneten keresztül az emberek felfedezik hogy miként lehet a releváns tudást pillanatok alatt megosztani. Ennek közvetlen eredményeként a piacok okosabbakká válnak – és gyorsabban mint a vállalatok” *A könyvet 1999-ben, Christopher Locke, Doc Searls, és David Weinberger írta. (Perseus Books, 2000 (ISBN 0-7382-0431-5) 1. tézis: a piac = beszélgetések (információcsere, áru megismerése, stb.) – erre való a web! 7. tézis: a web felforgatja a hagyományos hierarchiákat … 53. tézis: az Internet és a vállalati Intranet összefonódása Luther Márton tézisei, 1517, Wittenberg

Mi is a közösségi CRM? A közösségi CRM a technológia által támogatott üzleti filozófia és stratégia, üzleti szabályok, folyamatok, és közösségi jellemzők összessége, melynek célja, hogy beszélgetéseken keresztül megragadja az ügyfelet és kölcsönös előnyöket kínáljon egy megbízható és transzparens üzleti környezetben. Paul Greenberg

A közösségi CRM FOLYAMAT nem technológia Mi is a közösségi CRM? A közösségi CRM FOLYAMAT nem technológia A CRM egy utazás és nem végcél A közösségi CRM nyitottabbá fogja tenni a vállalatokat több információt megosztva a terek szereplőivel

Kérdések a közösségi CRM-mel kapcsolatban Miért kell? Mert a vélemények megismerése a követendő stratégia alapja Mit hallgassunk? Mindent ami (a vállalatnak) fontos Panaszok Elismerések Kérdések Érdeklődések Lehetőségek Hol? A közösségi média nemcsak az iwiw vagy Facebook – ismerni kell a számomra releváns on-line teret Mire figyeljünk? Vállalat, brand, termék, szolgáltatások, kampányüzenetek Ki foglalkozzon vele? Nem személyre szabott feladat hanem workflow Az üzenetnek (információnak) a megfelelő helyre kell eljutni

CRM - SCRM

update.cosmic COSMIC = Comprehensive Observation of Social Media Integrated with CRM

A közösségi CRM koncepciója Az adatokat elemezzük, hogy meghatározzuk az aktivitást ( milyen sokszor említik ), a szerzőket (kik beszélnek), a befolyásukat (hányan hallgatják), az érzelmi töltetet (pozitív / negatív / semleges) és trendeket. A fontos adatok folyamatokat indítanak el a CRM-ben –új kapcsolattartó, új hibajegy, kampányokkal válaszolunk, az érintettek pedig automatikus értesítést kapnak. Meghatározott kulcsszavakat kereshetünk a kiválasztott közösségi médiákon keresztül (pl. Twitter, RSS csatornák stb.) és az adatokat a CRM rendszer adatbázisában tároljuk.

A megfelelő közösségi tér kiválasztása A COSMIC új folyamatokkal egészíti ki a CRM rendszert: média és piac figyelés/elemzés, ügyfélkapcsolat/ügyfélszolgálat Definiálni kell a számunkra fontos tereket és forrásokat (webhelyek, blogszféra, közösségi terek) melyeket a Cosmic-kal figyelni akarunk

A COSMIC ltal nyújtott szolgáltatások Megfigyelés Médiafigyelés - RSS csatornán keresztül Tweet-ek nyomonkövetése, Szófelhő, szemantikai elemzés, aktivitás trend figyelés, érzelmi töltet meghatározása Google insight – trendek követése Szerzők követése Megértés Kik Mit Milyen gyakran Milyen relevanciával Milyen érzelmi töltettel

update cosmic dashboard

Kapcsolódás A Cosmic segítségével CRM tevékenységek kezdeményezhetők és végezhetők A szerző kapcsolása vállalathoz/személyhez A tweet megjelenítése mint „hibajegy” Marketing üzenetek küldése, eseményekre meghívó Közvetlen válaszküldés a szerzőnek

Példák a használatra A márkához való érzelmi viszonyulás figyelése Elemezzük, hogy egyes emberek hogy viszonyulnak a márkához, a termékhez vagy a szolgáltatáshoz Média figyelés Azonnali értesülés új média megjelenésről Termék kampányok Nyomonkövethető, hogyan fogadják az új terméket/szolgáltatást A véleményvezérek ismerete Nyomon követjük a VV-k bejegyzéseit és megfelelő válaszokat adunk Versenytárs elemzés Mit mondanak a versenytársról? Jobb szolgáltatások A véleményeket mint „hibabejelentéseket” vagy ügyfélpanaszokat fogadjuk Közösségi fejvadászat Új munkatársak keresése a közösségi médiában …és még sok minden más, amire még nem is gondolunk

Tudtad, hogy Smith 10 üzletet zárt le a negyedévben Tudtad, hogy Smith 10 üzletet zárt le a negyedévben? Jutalmul adjunk neki egy sarok irodát! A helyzet az Henry, hogy Smith nem a munkatársunk hanem az ügyfelünk… Köszönöm a figyelmet!