Online kommunikáció nappalos és levelezős tananyagok BA KMT II. Pitlik László, SZIE, GTK Gödöllő 2008 ősz INNOCSEKK 156/2006, ill. INNOCSEKK 438/2006
INNOCSEKK 156/2006 Tematika Fogalmi szint: minden, ami online Súlypont: üzleti hasznosság Didaktika: –Kontaktóra: készségfejlesztés, szemlélet- formálás –(MIAU_)WIKI: önképzés (fogalmi szint) –Önálló feladat: készségfejlesztés Szint: hallgatói kompetenciáktól függő
INNOCSEKK 156/2006 Fogalmi szint Bemeneti elvárás: Internetes alapok (pl. www, chat, , voip, …) Félévi minimum (megrendelői attitűd erősítése): –E-learning (wiki, moodle, mókuskerék, könyvtár, hírek) –OLAP –Online szolgáltatások értékelése –Online szakértői rendszerek Félévi cél (elemzői attitűd erősítése): –Online döntéstámogatás (modellezés) –Közbeszerzés online, változatértékelés, e-commerce
INNOCSEKK 156/2006 Súlypont és didaktika Online tanulás támogatása –Információbróker feladatok kivitelezése: online tények feltárása, strukturálása, ellentmondások feloldása –Online kommunikáció támogatása: Hírek, dokumentumok, szolgáltatások Változatok követése Online közös munka –OLAP –E-commerce
INNOCSEKK 156/2006 Készségfejlesztés, szemléletformálás Problémák közös és egyéni feltárása: lehetőség és hasznosság megkülönböztetése Megrendelői/tervezői attitűd erősítése: potenciális hibák felismerése és elhárítása Elemzői/szakértői attitűd erősítése: bizonyítási folyamat megértése Feladatok közös és egyéni megoldása: –Wiki –OLAP –Online szakértői rendszer –Hasonlóságelemzés
INNOCSEKK 156/2006 Kötelező irodalom: Online kommunikáció jegyzet: Üzleti informatika jegyzet: Gazdasági informatika jegyzet: E-commerce:
INNOCSEKK 156/2006 Ajánlott irodalom: MIAU_wiki példatár: MIAU_wiki munkatervek MIAU coco-feladatok Tanulmányok: COCO online: Demo 1: Demo 2: Demo 3:
INNOCSEKK 156/2006 Jó munkát!